Gék op toerentellers
TRX & XT

sr liefhebber
quote:yellowrider schreef op 01 april 2012 @ 09:03:
Is er nog een plekkie vrij voor deze TRX liefhebber?![]()
[afbeelding]
Er is misschien dan weinig over van het origineel maar op kenteken staat toch echt TRX
[afbeelding]

quote:Lucasfalt schreef op 01 april 2012 @ 12:02:
En we gaan weer verder.![]()
@ Trixz : bedankt voor je werk van afgelopen jaren.
Om verder te gaan op de vragen op mijn testbankmeting:dat was met de Marlboro TRX,de Bakker heeft een standaard blok.
Aanpassingen om dit vermogen te halen (voor zover ik het weet) : big bore kit 878cc,andere nokkenassen,geflowde koppen,41mm flatslides,2in1 Akrapovic.
Ik ga nu nog wat details aanpassen naar mijn zin:zorgen voor een bagagevakje onder het zitje,spiegels met ingebouwde knipperlichten en een betere kentekenplaathouder.
Gék op toerentellers
TRX & XT
quote:Tarwetijger schreef op 01 april 2012 @ 14:24:
Als nieuwe topic leader moet ik natuurlijk wel in de lead blijven... Vandaag weer een TRX erbij gekocht.
Een zwarte, R1 voorvork, OVER uitlaatsysteem en een zwart motorblok met 6 versnellingsbak! Dat laatste was de druppel, die moest ik hebben.
Edit: oh dat geloven jullie natuurlijk nooit op en dag als vandaag. Maar het is echt zo!
quote:pindakaas schreef op 01 april 2012 @ 15:22:
[...]
Dat is zuur: je hebt hem net voor mijn neus weg gekaapt. Ik had vd week al een afspraak dat ik langs zou komen en net voor ik de deur uitging belde hij op dat hij verkocht was. Ik had mijn motorpak al aan. Het is je gegunt hoor, volgens mij een mooie fiets voor een mooie prijs.

Gék op toerentellers
TRX & XT
[...]
Dat is zuur: je hebt hem net voor mijn neus weg gekaapt. Ik had vd week al een afspraak dat ik langs zou komen en net voor ik de deur uitging belde hij op dat hij verkocht was. Ik had mijn motorpak al aan. Het is je gegunt hoor, volgens mij een mooie fiets voor een mooie prijs.
Gék op toerentellers
TRX & XT
quote:Vuile Beunkoe schreef op 01 april 2012 @ 00:02:
Mag ik mijn OP foto laten vervangen door:
[afbeelding]
Danku
quote:yellowrider schreef op 01 april 2012 @ 09:03:
Is er nog een plekkie vrij voor deze TRX liefhebber?![]()
[afbeelding]
Er is misschien dan weinig over van het origineel maar op kenteken staat toch echt TRX
[afbeelding]
quote:Trixz schreef op 01 april 2012 @ 13:28:
Yello![]()
Geen dank @ all
En Tarwe, ik zal eens een aparte map maken van de meetings op mijn album t.z.t. en dan geef ik de link nog wel even door!
Greetz
Gerben
Ps. OP is nice
quote:Emway schreef op 01 april 2012 @ 16:38:
[...]
[afbeelding]
Maar niet getreurd. Er staan er genoeg te koop.
Hmmm. TRX met 6-bak
Als nieuwe topic leader moet ik natuurlijk wel in de lead blijven... Vandaag weer een TRX erbij gekocht.
Een zwarte, R1 voorvork, OVER uitlaatsysteem en een zwart motorblok met 6 versnellingsbak! Dat laatste was de druppel, die moest ik hebben.
Edit: oh dat geloven jullie natuurlijk nooit op en dag als vandaag. Maar het is echt zo!
Gék op toerentellers
TRX & XT

Gék op toerentellers
TRX & XT
quote:punica78 schreef op 01 april 2012 @ 20:49:
Voor de rest ben ik al anderhalve week aan het proberen om Trixie terug te starten. Ze heeft de hele winter aan de druppellader gehangen en toch was de batterij plat![]()
Nadat de batterij een nacht aan een andere lader had gehangen wou ze nog niet starten dus carbs met carb cleaner gekuist maar nog niets...
Ze wil wel ff roffelen als ik start pilot gebruik maar ze blijft niet draaien (doet ze ook enkel bij de rechts carbu; links is geen avance). Laatste optie die ik nu nog heb is nieuwe bougies steken
quote:Tarwetijger schreef op 01 april 2012 @ 22:35:
Heb je de carb's wel goed vol laten lopen met verse benzine, met de benzinekraan op de PRI stand?
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2