GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

Ik duik m'n nest in. Sta morgen om 11 uur bij het tankstation en zie vanzelf wel wie er komt.
Trusten all :W
Redelijk wat afmeldingen zo te zien '(

Hier is 't op het moment mooi hoor!

Ik ben aan het eten, en vertrek binnen half uurtje, over gewone wegen en tusendoor nog tanken. Maar wel voor de grens nog :+

Tegen 11u ben ik er aan dat tankstation, en ja, zullen daar wel zien wie er allemaal wel is he :W :]
 
Dit is wel heel dramatisch. Het gaat hem niet worden ben ik bang....

euohh5.jpg
 
Jammer dat de regen de dag zo verpest. Bij deze ook mijn afmelding. Snel een nieuwe afspraak plannen! Voor diegenen die nog wel gaan rijden: veel plezier en be safe!
 
Het gaat hem voor mij ook niet worden. Ik zit hier al een uurtje koffie te drinken, Navi klaar maken etc. Maar het is nog geen seconde droog geweest. Op deze manier ben ik voor Utrecht al verzopen.

IK vind het wel een beetje vervelend voor Patrick (dkp) Hij is vanochtend vroeg al opgestapt om er te kunnen zijn.

Voor iedereen die er wel is, Een goede rit ik hoop dat het verder droog blijft maar voor mij is het zo even niet te doen.
 
Het gaat hem voor mij ook niet worden. Ik zit hier al een uurtje koffie te drinken, Navi klaar maken etc. Maar het is nog geen seconde droog geweest. Op deze manier ben ik voor Utrecht al verzopen.

IK vind het wel een beetje vervelend voor Patrick (dkp) Hij is vanochtend vroeg al opgestapt om er te kunnen zijn.

Voor iedereen die er wel is, Een goede rit ik hoop dat het verder droog blijft maar voor mij is het zo even niet te doen.
:^
 
Had ook veel zin in dit ritje eigenlijk, maar om de rit al te beginnen met een nat pak..

ik zeg: nieuwe datum plannen en extra stukje vlees voor DKP!
 
Ritje was zeer geslaagd, ondanks de regen en het lompe afstappen van DKP.

Vanaf de 2e stop hebben we het zo goed als droog gehad, en nu schijnt zelfs de zon.
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Het is hier nu net een beetje droog.(Gouda) Ik vind het wel jammer dat het zo gelopen is met het weer. IK kan mij voorstellen dat jullie er een beetje van balen dat ongeveer iedereen heeft afgemeld. IK tel tenminste nog maar twee motoren op de foto.

Toch bedankt, Voor het regelen en het uitzoeken Melissa. IK hoop de rit ook later zeker nog te rijden wellicht met meer mensen hier.

IK ga Jullie een ere bikkel plaatsje geven in de OP van het GSX-F topic.
 
Intussen ben ik weer thuis geraakt. En ben enkel op "normale" wijze afgestapt.
Op de terugweg nog een korte vrij hevige regenbui gehad, maar verder scheen de zon, en heb er zelfs mijn zonnevizier voor moeten gebruiken. 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ben ik toch wel benieuwd geworden naar je afstap methodes, DKP... Vertel!
eu .... moet dat echt ... :+
Ale ja dan ... achterband schoof weg (deze banden neem ik nooit meer, zijn heel slecht bij regenweer), kon hem nog recht houden en ging de graskant in, dacht hem zo langzaam tot stilstand te brengen, maar een diepe put in de graskant heeft daar anders over beslist, motor op zijn zij, en ik ernaast :+

Ook dat hebben jullie dus moeten missen _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eu .... moet dat echt ... :+
Ale ja dan ... achterband schoof weg (deze banden neem ik nooit meer, zijn heel slecht bij regenweer), kon hem nog recht houden en ging de graskant in, dacht hem zo langzaam tot stilstand te brengen, maar een diepe put in de graskant heeft daar anders over beslist, motor op zijn zij, en ik ernaast :+

Ook dat hebben jullie dus moeten missen _O-

jammer hoor!
valt schade mee?

1 gelukje.. staat niet op camera :+
 
eu .... moet dat echt ... :+
Ale ja dan ... achterband schoof weg (deze banden neem ik nooit meer, zijn heel slecht bij regenweer), kon hem nog recht houden en ging de graskant in, dacht hem zo langzaam tot stilstand te brengen, maar een diepe put in de graskant heeft daar anders over beslist, motor op zijn zij, en ik ernaast :+

Ook dat hebben jullie dus moeten missen _O-

:+ Geen schade door het gras hoop ik? En welke banden kunnen we massaal links laten liggen?
 
jammer hoor!
valt schade mee?

1 gelukje.. staat niet op camera :+
Schade valt idd nog mee. Linker onderkuip is nu nog kapotter dan voorheen, met het enige verschil dat het nu zichtbaar is, en daarvoor niet. En linker voorpinker gebarsten.
Het zou nu net wel leuk geweest zijn als dat op camera stond _O-
:+ Geen schade door het gras hoop ik? En welke banden kunnen we massaal links laten liggen?
Continental Road Attack 2 :(
Op droge weg, en voldoende warm gaan ze heel goed. Achterband heeft namelijk geen schaamranden meer. Maar op natte baan breken ze al eens makkelijk uit.
Al veel goeds over MPR3 gehoord, en afgelopen zondag ook met eigen ogen gezien.
Vertrek zaterdag op vakantie, en doe voor vertrek beide wielen binnen, en als ik terug kom uit vakantie staan daar ook MPR3 banden op :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schade valt idd nog mee. Linker onderkuip is nu nog kapotter dan voorheen, met het enige verschil dat het nu zichtbaar is, en daarvoor niet. En linker voorpinker gebarsten.
Het zou nu net wel leuk geweest zijn als dat op camera stond _O-

Geloof me.. niet leuk _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan