GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

haha nee wij hebben nietzoveel feestdagen als jullie :P
wat is er 15 augustus te vieren dan?
dan wachten we wel gewoon op het ritje!
Ik dacht 'onze lieve vrouw hemelvaart' oid, heb er niet echt een idee van. Weet alleen dat ik dan niet moet werken, jammer genoeg.

En ja, dan wachten we voor die kroonplaat wel gewoon tot het ritje. :]
 
Ook even topic bij gelezen. Ik zat eerder met brak internet op vakantie bestemming. Nu lees ik dat de rit weer is geannuleerd.


Als hij nog eens doorgaat zal ik mij wel last minute aanmelden. Dat is makkelijker dan inplannen.
 
Huh? Hij gaat voor komende zondagdoor toch??
Ik hoop maar van wel.
Niettegenstaande ik momenteel met wat persoonlijke probleempjes zit, heb ik besloten om toch maar te komen alle redenen zijn goed om thuis weg te zijn

Heb wel reeds gezien dat de huidige weersvoorspellingen weer niet te best zijn, maar dat kan toch nog best veranderen. Trouwens, zo slecht als toen kan het weer gewoon niet nog eens zijn he
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voorspelling voor zondag: neerslagkans 80%, neerslaghoeveelheid 6-12 mm, windkracht 4 -O-

Wacht het nog even af
 
Laatst bewerkt:
Dit ritje mag schijnbaar alleen in regen gereden worden :?
Morgen maar voorbereiden op vakantie dan.
Kom je dan morgen niet? Ik wel, als het doorgaat tenminste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full


-O-
 
Jammer, maar net dit weer ga ik de rit niet door laten gaan. 1 keer door de regen is genoeg. Wil niet dat er ongelukken van komen. -O-
 
Jammer, maar net dit weer ga ik de rit niet door laten gaan. 1 keer door de regen is genoeg. Wil niet dat er ongelukken van komen. -O-
Nu voel ik mij daar een beetje schuldig bij omdat ik toen de kant in gereden ben.

Vandaag ging het ook veel regenen, nog niet veel van gezien. Maar staat het al 100% vast dat het niet doorgaat? Of kan dat alsnog veranderen?
 
Nu voel ik mij daar een beetje schuldig bij omdat ik toen de kant in gereden ben.

Vandaag ging het ook veel regenen, nog niet veel van gezien. Maar staat het al 100% vast dat het niet doorgaat? Of kan dat alsnog veranderen?

Sorry, blijft onveranderd, en het gaat niet erom dat je de kant in gereden was, had iedereen kunnen gebeuren.
 
Maar even serieus, ik volg dit topic al een behoorlijke tijd, en mocht de rit doorgaan wil ik graag mee als mn werk het toe laat (ploegendienst). Het is voor mij meer een thuiswedstrijd, en ik weet dat het een best wel leuke tocht is.
Aanmelden doe ik mij daarom nog niet tot de (echte) definitive datum vast staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan