Rob de Nijs roeleert grote tijd

LouieHulscher

Rookie
29 mrt 2012
3
0
Beverwijk
Hallo, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Louie, 28 jaar en na veel te lang de Shadow vt 1100 van mijn vader te stelen is het tijd iets voor mezelf te halen.

Mijn oog is gevallen op de Suzuki Intruder 1500 LC.
Nu zitten er standaard veel te veel tierelanteintjes op naar mijn smaak.
Een windscherm, valbeugels, extra kop/mistlampen, booskijker op de koplamp, chroom "koeievangertje" op het voor spatbord, noem maar op.

Stel ik schroef deze er allemaal af, wat hou ik hier aan over qua gaten, schroefdraadtapjes, uitsteeksels tbv bevestiging van deze tierelanteintjes?

Het zal mij erg helpen bij de aanschaf van de juiste Intruder die ik kan vormen naar mijn smaak.

Alvast bedankt. *D
 
EUh, je kan toch zelf nagaan, dat alles waar een bout inzit daar ook een bijbehorend gat hoort ?
Als je naar zo'n ding kijkt, word je toch al heel snel wijzer hoe dat eruit ziet zonder die dingen ?

En waar ga je voor ? Wat is voor jou nog ok ?
 
Het meeste van die verschrikkelijke after market zooi (het zgn 'Rob de Nijs-pakket') kan er af zonder dat het veel achterlaat.
 
Het Rob de Nijs pakket. _O- (Kon hem nog niet)


In de Harley-scene een vaker gebezigde uitdrukking, vaak bij het aanblik van een stelletje hoggers, volbehangen met patches, op een motor waar de lederen slietjes aan elk uitsteeksel hangen.

Bovenstaande kan zo één op één in wikipedia :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De gaten ed in het plaatwerk maakt me niet zoveel uit.
Dit lijkt me relatief makkelijk dicht te maken en opnieuw te spuiten.
Het zijn eerder de gaten en uitsteeksels in en op het frame waar ik tegenaan hik.
Hebben alle Intruders deze omdat ze door de vorige eigenaar zijn gestript of moet ik hier echt op letten bij de aanschaf van de motor?
Ik heb nog nooit eerder aan een motor oid gesleuteld, dus lijkt het me handig niet meteen teveel hooi op de vork te nemen door het blok bijvoorbeeld er meteen onder vandaan te slopen.
 

Die tierlantein meuk die je noemt is allemaal Rob-de-Nijs-proof.
D.w.z. het is allemaal te monteren door de grootste leek en daar komt geen boor aan te pas.
Het kan dus ook geen (extra) gaten achterlaten bij demontage...
 
Laatst bewerkt:
Ja, afschuwelijk al die frutsels, tierelantijntjes en sliertjes overal, op een motor.

En dan het toppunt; de piloot ook met een lederen jas vol van die sliertjes :r
 
Het meeste van die verschrikkelijke after market zooi (het zgn 'Rob de Nijs-pakket') kan er af zonder dat het veel achterlaat.

Ben een groot liefhebber van Rob de Nijs.
mooie liedjes en goeie stem.


Beetje raar wat de man altijd aangesmeerd krijgt over zijn zgn Hog gehalte.

hij reed al op een shovelhead lowrider voor de meesten hier het rijbewijs hadden.
 
Ben een groot liefhebber van Rob de Nijs.
mooie liedjes en goeie stem.


Beetje raar wat de man altijd aangesmeerd krijgt over zijn zgn Hog gehalte.

hij reed al op een shovelhead lowrider voor de meesten hier het rijbewijs hadden.

Een gladjakker op een shovelhead lowrider dus :)
 
8-) hier nog een Rob de Nijs liefhebber :Y
Rob was eind jaren 80 een hele gewone jongen op een hele normale HD,niks mis mee
prachtnummers gezongen die gozer *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Ben een groot liefhebber van Rob de Nijs.
mooie liedjes en goeie stem.


Beetje raar wat de man altijd aangesmeerd krijgt over zijn zgn Hog gehalte.

hij reed al op een shovelhead lowrider voor de meesten hier het rijbewijs hadden.
helemaal mee eens Murph,typisch gevalletje van ''praat mij maar na'' ;)
er zijn maar weinig nummers die de waarheid zo raken als oa deze -O-
 
Laatst bewerkt:
helemaal mee eens Murph,typisch gevalletje van ''praat mij maar na'' ;)
er zijn maar weinig nummers die de waarheid zo raken als oa deze -O-
:}
Tijd voor het M-F Rob de Nijs topic.

Heb gisteren mijn Rottweiler, trouwste vriend van 6 jaar moeten laten inslapen wegens botkanker.
En dat doet verrekte pijn.
 
Laatst bewerkt:
:}
Tijd voor het M-F Rob de Nijs topic.

Heb gisteren mijn Rottweiler, trouwste vriend van 6 jaar moeten laten inslapen wegens botkanker.
En dat doet verrekte pijn.
Murph, veel sterkte dan.
I 've been there.

En als het Rob gelukt is DIE pijn eens treffend te bezingen dan zal ik zijn naam nooit meer negatief gebruiken.
Al zou hij op een kermis-zuurstok-Harley alleen maar rondjes rond de kerk rijden...
Dan toch mijn respect voor deze man.
 
'Hoe makkelijk is een Intruder 1500 LC te "strippen"?' > 'Rob de Nijs roeleert grote tijd'
 
Murph, veel sterkte dan.
I 've been there.

En als het Rob gelukt is DIE pijn eens treffend te bezingen dan zal ik zijn naam nooit meer negatief gebruiken.
Al zou hij op een kermis-zuurstok-Harley alleen maar rondjes rond de kerk rijden...
Dan toch mijn respect voor deze man.


;)

002-102.jpg
 
In de Harley-scene een vaker gebezigde uitdrukking, vaak bij het aanblik van een stelletje hoggers, volbehangen met patches, op een motor waar de lederen slietjes aan elk uitsteeksel hangen.

Bovenstaande kan zo één op één in wikipedia :')
_O-
 
verdorie 4 flessen bier op en gelijk een hele andere wereld hiero :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan