MF Gooi en Vechtstreek deel ** 118 ** Spring es uit de band

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw ik laat me motor nog ff deze kleur ik begin te wennen en hem mooi te vinden kan later nog wisselen als ik wil
 
:Y
full
 
nee sorry vergeten te maken me motor staat nog in mokum dus kan het ook nog effe niet doen
 
parelmoer look viel achteraf heel erg mee in het zonlicht
sticker maakt het ook af met dat adventure woord erbij
 
Laatst bewerkt:
@ DD;met een goede fik smelt het wel goed aan elkaar :9 (aldus, meneer de brandweerman :+ )Graag gedaan hoor :Y
en jij bedankt voor de kaarten! ;)

Vanochtend lekker doorgereden naar HyperPro om m'n vering af te laten stellen,
duurde 2 uur voordat ik eindelijk geholpen werd, maar betalende klanten gingen voor...
ondertussen heerlijk in de zon een boek gelezen, dus mij hoor je niet klagen ;)

daarna lekker via de lekdijk gereden richting Utrecht, onderweg nog even de VRO cursus in de praktijk toegepast, Jeroen 1 - Konijn 0 -O-
Bij motozoom Utrecht 2 knipperlichten gekocht, omdat ze daar er maar 2 hadden... A'dam had er ook maar 2 :') dus daarna naar A'dam geweest om die op te halen. Dit weekend maar lekker even de nieuwe knipperlichten erop monteren :Y

Top dagje om te rijden zeg! :] pas toen ik amsterdam was begon het te druppen *O*

@s5 en DD, have fun morgen :Y
Maar hoe bevalt de afgestelde vering nou :?
 
Laatst bewerkt:
Ben niet zo van de rode motoren, vind jouw kleur mooier :Y
dan zijn we stom geweest dan had jij mijn grijze kappen moeten nemen en ik jou rooie moeten laten spuiten dan had je alleen nog je zadel hoeven doen ....
 
Laatst bewerkt:
dan zijn we stom geweest dan had jij mijn grijze kappen moeten nemen en ik jou rooie moeten laten spuiten dan had je alleen nog je zadel hoeven doen ....

Nah dan moest hij ook een andere avatar, ondertitel en motorsticker :+
 
Goeiemorgen! :W

Svijf en DD, veel plezier vandaag, hopelijk werkt 't weer een beetje mee.

Teun, ik vind 'm ook mooi. Goed plan om even te wachten ;)

:^

@ Bart: Erg mooi :Y Kan nog wel het een en ander leren van jou :9

@ Rabasa: Zijn velgen van n Porsche Basic Cup racer, vandaar de dikke sloffen ;) Op de straat moet je er niet mee willen rijden, banden zijn na de eerste straathoek zowat alweer op :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan