Cal Crutchlow #35

Ik ben al jaren groot fan van Cal , z'n valpartijen hou ik niet bij (zijn er teveel) maar ik ga er steeds meer aan denken dat hij er beter aan doet om een team zien te krijgen in het WSBK ....maar daar ligt niet het geld wat hij wil hebben want dat is zeker ....daar is hij gek op ...heeft niet voor niks de dikste camper van het hele spul...Cal pronkt graag .
Maar WSBK kan hij gerust mee voor podium etc. , dus ik denk persoonlijk dat sportief gezien beter is voor hem.

Ik vind/ vond hem altijd grappig en sympathiek over komen maar de valpartijen zijn niet normaal meer. Soms 2 x in 1 kwalificatie. Hij rijd scherp en op de limiet maar gewoon te weinig resultaat. Laat hem idd net als Rea gewoon mee doen bij WSBK. Daar zou hij behoorlijk hoge ogen gooien.
 
LCR heeft zelf vorig jaar aangegeven dat ze niet het beste en snelste pakket hebben in het Motogp veld. Juist daarom hebben ze Cal aangetrokken, omdat hij op en over de limiet kan rijden en het maximale uit de machine durft te persen. Ze gaven aan juist ook voor dit seizoen dat nodig te hebben.

Daarnaast zal ook de mening van HRC een rol spelen voor het vervolg komend seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Gebeurt al.
Is alleen zo geheim dat niemand het weet :+

Behalve Gerrit :+


Maar ff serieus; willen we Michael op de lastigst te berijden en traagste motor van het veld?
Ik meende dat Ducati ook zeer gecharmeerd is van Michael, daarom dit gokje: Guigliano eruit, vdM erin met de optie van wildcards in de MotoGP bij goed presteren :9~
 
Behalve Gerrit :+


Maar ff serieus; willen we Michael op de lastigst te berijden en traagste motor van het veld?
Ik meende dat Ducati ook zeer gecharmeerd is van Michael, daarom dit gokje: Guigliano eruit, vdM erin met de optie van wildcards in de MotoGP bij goed presteren :9~~


Bij LCR komt hij in de motogp op dezelfde positie als nu in de WSBK... Op een ondermaatse fiets alles eruit persen.. Wel het goede profiel voor de visie van LCR... HRC kan dit ook gaan pushen bij LCR..
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Kan wel gaan lopen gokken.
Maar daar ben ik heel slecht in.
Anders had ik de Staatsloterij al wel gewonnen ;)
Hoop wel op een snelle iets :Y
 
Vond hem een grote bek hebben met zijn zaterdag-tweet dat hij 'forth fastest guy out there' was... Maar hij heeft toch gelijk gekregen. Prima race van hem :Y Werd ook wel weer eens tijd, zo;n resultaat.
 
09:26 - 8 aug. 2016 calcrutchlow:

This is our baby daughter Willow. Born last Tuesday 2/8/16.

full


The most amazing feeling ever.
She has the best Mummy in the world @lucycrutchlow … 👶🏼👸🏼👨‍👩‍👧❤️😍

 
Laatst bewerkt:
Wat een gast is die Crutchlow :')
Wint een grand prix en zet z'n baas even flink te kakken in de persconferentie _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Wat een gast is die Crutchlow :')
Wint een grand prix en zet z'n baas even flink te kakken in de persconferentie _O- _O-

Na de opmerking t.o.v. zijn collega's moest ik direct aan Colin Edwards denken. Mooie humor :Y
 
Had verwacht dat hij ging crashen, maar misschien is het vaderschap qua hormoon huishouding het beste wat Crutchlow kon gebeuren.
Dik verdiende winst in ieder geval, en erg leuk voor de afwisseling.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe zo'n race als hier en in Assen is leuk. Fantastisch voor Cal dat hij eindelijk zijn eerste race overwinning te pakken heeft. Hij was er in 2013 ook aardig dichtbij een paar keer. Na zo'n dramatisch begin dit seizoen is het resultaat in sachsenring en hier een grote opsteker voor het team. :}
 
Laatst bewerkt:
De juiste bandenkeuze was natuurlijk de doorslaggevende factor, maar ik snap al heel lang en nu helemaal niet meer, waarom de man zo ondergewaardeerd is. Kan me nog een artikel herinneren waarin Poncharal zelfs aangaf erg blij te zijn dat Cal weg was, voor mij dus volledig onbegrijpelijk. Hij deed namelijk dingen met die Tech3 die ervoor en erna niet (meer) zijn vertoond. Blijkbaar zien ze (Tech3, Repsol Honda) liever rijders anoniem hun rondjes doen zoals Dani tegenwoordig op de fabrieksmachine, of spelen hier de sponsorbelangen een grote rol?
 
Terug
Bovenaan Onderaan