Alpine Motosafe oordoppen (nieuw in verpakking)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RBS

MF veteraan
8 jan 2010
1.643
49
Omdat de Otoplastieken door een fout van PostNl later geleverd worden heb ik ter compensatie van Alpine een set motosafe oordoppen gekregen. Goede service maar aangezien ik deze al heb en de Otoplastieken straks op de deurmat liggen mogen ze van eigenaar verwisselen.

Vaste prijs € 20,- incl verzendkosten

full
 
20 euro? Wat kosten die dingen nieuw dan?
(Geen interesse, ik heb ze ook gekregen ;))

Edit: Ah 24,95 en 2,50 verzendkosten. Toch netjes van ze als compensatie.
 
Laatst bewerkt:
Dat dacht ik maar zo ondankbaar als ik weer ben ;)
 
Niet om je verkoop te stagneren, wel voor de algemene kennis.

Het bijgeleverde gele (zware) filter heeft dezelfde demping als Alpine Worksafe oordopjes (die hebben een rood filter).
Mocht iemand het dus onzin vinden twee verschillende typen dempers aan te schaffen kan men er ook voor kiezen enkel een setje Alpine Worksafe dopjes te kopen (€10,-).
 
Bedankt voor de kick dan maar :S!!?
 
Rijdt je op dit moment al met oordoppen? Ik kan niet meer zonder namelijk. Mij passen ze goed en ik heb er geen last van maar ik weet ook dat er mensen zijn die er last van krijgen. Ervaringen zijn dus heel wisselend en het wordt een kwestie van proberen.
 
Als hele grote ooropeningen hebt dan moet je ze inderdaad wel eens eruit pielen, heb ik gelukkig geen last van. Ervaringen verschillen daarom ook per persoon
 
Iemand nog interesse om ze aan te schaffen?
 
Helaas niet in de buurt van A'dam en helaas ook niet voor 15 euro. Voor 20 euro stuur ik ze op.
 
Als je op lange termijn het geluid ook niet wil missen dan zou ik ze toch maar weer eens gaan gebruiken. :D!
 
De grootste boosdoener is juist het geluid van de rijwind, niet het geluid van de motor zelf.
 
in de bossen valt dat wel mee die rijwind :P
nja ieder heefd zn eigen mening.
bent dr wel mee eens dat het zeker geen kwaad kan als je ze wel gebruikt ;)
maar dat geldt ook bij concerten staat t geluid ook mega hardt en daar wil k t ook niet missen daar is t ook beter om dopjes in te doen ;)

mja je kunt er in ieder geval leuke discussies over voeren het zelfde als over die nekbraces ;)
 
Discussies kunnen leuk zijn maar verkopen is dat zeker
 
€ 15,- incl. verzenden in een enveloppe en dan maak ik vanavond het geld nog naar je over! (mits je uiteraard je gegevens stuurt, mag in een PB ;) )
 
Prijs is vast heren en dames, 20 euro inclusief de verzendkosten.
 
groot gelijk ;)
mensen kunnen niet voor een euro op de voorste rij zitten.
20 euro incl. verzenden is mooi lijkt me
dus als je 15 biedt zou ik miss eens overwegen of 5 euro het niet meer waardt is, d'n postbode wilt ook een centje beure ;)hahahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan