Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm heeft iemand een idee of de low mount arrow en/of de high mount arrow van de 2012 speed ook op de 2010 speed past ... deze zijn net wat mooier als het vorige type :9~~
Pas laten maken, Hermenator heeft nog wel een goed adresje ;)
 
Laatst bewerkt:
)
Nieuw deel,
mooi!

even een ploatje nu hij eindelijk een beetje vorm begint te krijgen:

[afbeelding]

hele zaterdag druk geweest.
En als je dan bedenkt wat ik gedaan heb.. (zit uren werk in de nieuwe knippers, vooral achter :(

heeel klein blokje om gedaan zaterdag,
zit met smart te wachten op wat beter weer.
Nice :}
 
Deel 27 is officieel gesloten.

Gaan we hier weer vrolijk door.


en bedankt voor weer een nieuw deeltje!


Wie is de Beste :)


trouwens
extra's op de eerste serie R

•Abs
•Flyscreen
•Belly pan
•Seat cowl
•Gel seat
•Tyre pressure monitoring system
•Clear rear light
•Red anodised rear chain adjustment block

Just 50 Launch Models available

alleen die laatste optie zie ik niet...
ff rondje
~[/img]

bedoelen ze daar die rooie ring bij de achterwielmoer niet mee?
klopt wel niet met de benaming maar staat ook niet vermeld
 
zo, ff een weekendje wezen worstelen met de paashaas, gelijk een half topic gemist :W

en hoop mooie plaatjes vooral :Y

kwam 1e paasdag deze nog tegen, geschoten op ca. 100m afstand vanuit mn moeders achtertuin. zwarte 08-10 speed met 3 in 1 arrow, bar end spiegels en rizoma achterlicht, alpinestars zomerjack als ik t goed zie... was mooi weer in zwolle (aa-landen noord)
jammer genoeg zelf zonder speedy -O-

[afbeelding]


)

Misschien ff in het Zwolletopic posten?
 
Trouwens, de spray die je krijgt is wel, euhm, jammer :? Duocover en rugzak zo goed als zwart van de meuk _O-

Heb een fluoriserende rugzak, die was bijna net zo zwart als mijn pak idd :X

Onder mijn pak ben ik droog gebleven -O- had op een gegeven moment alleen natte handen van het water wat de handschoen in liep :')
 
wordt mooi!twee keer zestig is toch honderdtwintig?
maar het blijft vervelend, voor de motorzaak ook want die hebben ook dubbel werk wat niet vergoed wordt

Ja klopt maar nu moet ik nog een keer terug want die motor staat daar nog en ik heb nog een poosje gepraat met die eigenaar die zei dat ook idd
 
Wat heeft hij met zijn handjes bij jou gedaan :? :X

Weet gij dat nog niet :?
full


:]
 
Ja klopt maar nu moet ik nog een keer terug want die motor staat daar nog en ik heb nog een poosje gepraat met die eigenaar die zei dat ook idd

Uhhh dat is wel omgekeerd redeneren. De klant maakt de fout niet, maar moet er wel voor opdraaien? Beetje ondernemer komt de klant tegemoet en zorgt ervoor dat deze toch met een goed gevoel en maar toch een lege portemonnee de zaak verlaat.

Denk dat als ie zegt dat hij 50 euro vergoed voor het ongemak dat veel klanten al meer tevreden de zaak verlaten .... en dan nog maakt hij genoeg winst om door te draaien. Houdt hem ook weer scherp bij een volgende klant.

Nee, de gebeten hond is in deze niet de ondernemer die dubbel werk heeft .... wie fouten maakt mag op de blaren zitten........
 
Laatst bewerkt:
In de motorplus staat nu een leuk verslagje over de Triumphfabrieken. Blijkt dat heden vandaag alle modellen eveneens in Thailand worden geproduceerd. Om te weten of je er eentje uit Hinckley of Chonburi hebt: een F2 (Factory 2) onder het chassisnummer staat voor Hinckley, een F4 voor Thailand...

Voor de wijsneuzen, ja de classicline 2-cilinders worden alleen in Thailand gemaakt.
 
In de motorplus staat nu een leuk verslagje over de Triumphfabrieken. Blijkt dat heden vandaag alle modellen eveneens in Thailand worden geproduceerd. Om te weten of je er eentje uit Hinckley of Chonburi hebt: een F2 (Factory 2) onder het chassisnummer staat voor Hinckley, een F4 voor Thailand...

Voor de wijsneuzen, ja de classicline 2-cilinders worden alleen in Thailand gemaakt.
Vanaf welk jaar produceren ze vanuit Thailand? Staat dat er bij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan