Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gebeld door de verzekering. Ken hem morgen langsbrengen na m'n werk bij Triumph Zaanstad en vrijdag komt die schadepino bij hun langs.
Leenmotortje mee donderdag en vrijdag na m'n werk weer ophalen.
'T zal mij benieuwen. Ik zal ze wel op hun hart drukken dat alles vervangen moet worden wat beschadigd is want overspuiten is ook weer zowat.
En daar komt nog bij dat elke kras die er nu op zit er niet op zat, dusss......
Hopelijk denkt Triumph Zaanstad een beetje met me mee in mijn voordeel.

Iemand hier eigenlijk ervaring met Triumph Zaanstad?
 
Laatst bewerkt:
Zo,

het eerste dagje op circuit met de nieuwe Speed zit er op :N :}
Ik had nog even getwijfeld of ik het wel zou doen. Ik had namelijk nog maar een goede 600 km gereden met de nieuwe. Toch maar gedaan (wel wat voorzichtiger gereden). Maar uiteindelijk was het een fantastische en zonnige dag op het circuit van Mettet.

Wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En een filmpje: klik
Dan is ie in ieder geval lekker ingereden :]
 
Plaatjes..

Nieuw en OO[afbeelding]
Wat voor spiegels zijn dat dan?
Liep, voordat ik mijn 2010 model kocht, te twijfelen tussen 2010 en 2011 (het nieuwe model) maar die 2011 ziet er toch ook wel mooi uit he :Y
Begin er steeds meer aan te wennen.

Er is toen is een keer een plaatje langsgekomen, zonder die zijkapjes waar overduidelijk speed triple opstaat. Heeft iemand die nog en kun je hem nog een keer posten?
 
Vandaag gebeld door de verzekering. Ken hem morgen langsbrengen na m'n werk bij Triumph Zaanstad en vrijdag komt die schadepino bij hun langs.
Leenmotortje mee donderdag en vrijdag na m'n werk weer ophalen.
'T zal mij benieuwen. Ik zal ze wel op hun hart drukken dat alles vervangen moet worden wat beschadigd is want overspuiten is ook weer zowat.
En daar komt nog bij dat elke kras die er nu op zit er niet op zat, dusss......
Hopelijk denkt Triumph Zaanstad een beetje met me mee in mijn voordeel.

Iemand hier eigenlijk ervaring met Triumph Zaanstad?

Floor is een echte Zaankanter, moet je liggen. Ik zou er persoonlijk geen motor kopen, mistte heel duidelijk een klik (of een goede aanbieding ;) )

Moet nog wel een keertje het nieuwe pand bekijken. :)
 
Bar-ends bevallen absoluut beter dan de standaard spiegels :Y : de bar-ends spiegels zijn dan wel wat kleiner, maar je benut het volle beeld (omdat ik nu niet meer tegen mijn armen aan lijk), en in de file heb je er ook geen nadeel van omdat ze niet buiten het stuur komen (ik heb ze dus naar binnen gedraaid).
Enige punt is even de juiste hoek van de spiegel te bepalen, maar staan ze eenmaal in de juiste positie dan zijn ze ideaal *D

full


rij r nu een jaartje of 4 mee en zweer r bij :Y

smaller, meer zicht, stoerder 8-)

wellicht rondje :] :] IJsselmeer zaterdag? :Y

zaterdag wordt m niet voor mij, moet werken B|
of ik moet ergens rond een uurtje of 2 aan kunnen haken :W

:?

EFlag van de Bristol... :$

:X

sorry, ik heb niks gezegd O-)

Nice *O*

Ik had de Thunderbird Storm even mee :X

[afbeelding]

:+

mooie koplampen :Y

sowieso erg gave fiets! had nog geprobeerd een collega r een aan te smeren, hij voelde helaas meer voor een roadking -O-

Het is dan wel geen 'R', maar zo oogt het toch een stuk beter:

[afbeelding]

ja, kwijl :9~

zijn er nog mannen die hun 1050 hebben laten afstellen?
Triple T??

veel winst?

staat er een geschikte Tune op Tune ECU?
wil er een andere (betere) map in laden.

:Y

:W

full


met lage 3in1 bos, k&n luchtfilter en remus bochten. min of meer vergelijkbaar met arrow 3in1, alleen een klein stukkie korter.

nb. uitgangspunt was met zelfde hardware en arrow tune

rummer doet t overigens nog ietsie beter met zn dubbele hoge arrows B|

83f2d8e21966bbb5e9ca2381d1033c96
 
Laatst bewerkt:
Wat voor spiegels zijn dat dan?
Liep, voordat ik mijn 2010 model kocht, te twijfelen tussen 2010 en 2011 (het nieuwe model) maar die 2011 ziet er toch ook wel mooi uit he :Y
Begin er steeds meer aan te wennen.

Er is toen is een keer een plaatje langsgekomen, zonder die zijkapjes waar overduidelijk speed triple opstaat. Heeft iemand die nog en kun je hem nog een keer posten?


wellicht een mooi moment om met zaanstad te babbelen over inruil ... hun het schade bedrag en jij een mooie aanbieding op een 2011 of 2012 ;)
 
Die HP corse wil ik ook wel even zien :Y

En 13 ponys dat is netjes hor :Y hoeveel Nm heb je dan erbij?

Volgens mij is dat verschil niet zo groot op de street, daar win je maar een paar paardjes denk ik :?

Laat ik de nm's nu even vergeten zijn - ik meen 7nm over de hele lijn :$

Hier een screenshot van een bewerkte Street Triple met lowboy. Vind 10,7 pk winst en 4nm over de hele lijn nog wel meevallen. Was nog via tuneboy.

167sav4.gif
 
thanks voor de vermogen gegevens (niet dat er een dringend tekort is)
ik ga eens wat verschillende mappings proberen, en metingen doen.

ik lees in de TuneECU handleiding over een TPS reset, paar handelingen doen, dan 10-15 min stationair draaien. zijn hier mensen mee bekend?

zit ik net m'n blok te poetsen, hangt er een stekker,
hangt hij bij jullie ook? :+

full


zit dus in de buurt van de injectoren, vanaf rechterkant
 
_O- _O- _O-

Ik geloof dat er dan grote bonje ontstaat binnen huize Polly :Y


Had het ook over babbelen ... niet direct handelen :+

Je weet nooit wat ze op zo'n moment voor je kunnen betekenen. Hun kost het repareren een stuk minder als dat de verzekering gaat ophoesten en dat verschil kunnen ze ook weer gedeeltelijk aan jou schenken ... zeker als je een andere motor weer koopt :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan