Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het grote GS-topic deel 15

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

DANOONTJE POWERRRR!!!!

Reg. datum:
16 dec. 2003
Hoi hoi
Ik heb laatst ergens een artilkel gezien over een velgen(oz,marchesini)merk weet ik niet meer maar voor de r1200gs uit 2012 weet iemand welke dat zijn?
Heb alles afgezocht maar kan het niet meer vinden

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:
beyond cool rijdt met dubbele sticker...
Hij zat de hele weg te krabben aan z'n linkerzij _O- Ging zelfs even rechtstaan om wat goed te trekken :X

Bij de wegverbreding na Zeist kom ik hem, als een achterlijke rechts voorbij en kegel bijna een andere motorrijder van de rechter rijstrook toen die van baan wilde wisselen en zwaai, komt hij even later voorbij en is hij op de snelweg in het openbaar z'n vogel aan het bepotelen :?

Dan nu eindelijk de uitleg....

Het krabben aan mijn linkerzij was het proberen te sluiten van mijn linker broekzak. Die stond namelijk nog open en daar zit doorgaans mijn zakgeld in.
Toen dit zittend niet lukte ben ik maar gaan staan en heb toen tevens mijn jas weer naar beneden getrokken. ;)

Dan het bepotelen van mijn vogel.... is overigens een ooievaar uit de Vogezen maar dat ter zijde... dat was nodig. Zij was zich namelijk kapot geschrokken toen ze rechts van haar ineens een blauwe eend met hoed als een achterlijke voorbij zag komen. Eerlijk gezegd wilde zij verhaal gaan halen maar ik kon haar, door het bepotelen, op andere gedachten brengen. Ik zei.... laat maar druk maken is beyond cool... ;)

Btw. heb jij die topkoffer ook weleens op de trapfiets... zag namelijk dat zelfs daar ook nog een MF-sticker op zat. :+

Overigens was de terugweg een stuk drukker dan heen.... :/
Mijn favoriete plaats in de wereld? Naast jullie.

Moto Guzzi/BMW R1150GSA/XT500

Reg. datum:
04 apr. 2002
hmmm 1 van mijn versnellingbak lagers zoemt. welke zou het zijn?
Moto Guzzi 850 T4 en een BMW R 1150 GSA en een XT500 en een BSA WM20 uit 1941

Reg. datum:
30 okt. 2008
quote:
DeepSpace schreef op 16 mei 2012 @ 18:34:
hmmm 1 van mijn versnellingbak lagers zoemt. welke zou het zijn?

de kapotte! :+

toch niet de weely-lager? uitgaande as
ik schrijf soals ik ben: met fouten!

GSken

Reg. datum:
14 mrt. 2006
quote:
Kato schreef op 16 mei 2012 @ 18:31:

[...]

Het krabben aan mijn linkerzij was het proberen te sluiten van mijn linker broekzak. Die stond namelijk nog open en daar zit doorgaans mijn zakgeld in.
Toen dit zittend niet lukte ben ik maar gaan staan en heb toen tevens mijn jas weer naar beneden getrokken. ;)

Dan het bepotelen van mijn vogel.... is overigens een ooievaar uit de Vogezen maar dat ter zijde... dat was nodig. Zij was zich namelijk kapot geschrokken toen ze rechts van haar ineens een blauwe eend met hoed als een achterlijke voorbij zag komen. Eerlijk gezegd wilde zij verhaal gaan halen maar ik kon haar, door het bepotelen, op andere gedachten brengen. Ik zei.... laat maar druk maken is beyond cool... ;)

Btw. heb jij die topkoffer ook weleens op de trapfiets... zag namelijk dat zelfs daar ook nog een MF-sticker op zat. :+

We zullen je maar geloven zeker :?

:N :+
Als de kat van huis is,is er nog steeds het poesje van de buurvrouw.

GSken

Reg. datum:
14 mrt. 2006
Vandaag een nieuwe botsmuts gekocht :Y

X-Lite-X-551-SW.jpg

Moto Guzzi/BMW R1150GSA/XT500

Reg. datum:
04 apr. 2002
quote:
scorp schreef op 16 mei 2012 @ 18:44:

[...]

de kapotte! :+

toch niet de weely-lager? uitgaande as

denk het wel, doe alleen geen wheelies. dealer had het er al es over dat ie ook wat zoemde, maar het was nog niet zo erg. wel vervelend als je 80+ rijdt.
Moto Guzzi 850 T4 en een BMW R 1150 GSA en een XT500 en een BSA WM20 uit 1941

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
quote:
Kato schreef op 16 mei 2012 @ 18:31:

[...]

Let wel : hij ontkent GEENSZINS het bepotelen van de kwestieuze, veel geplaagde vogel.... .

Die overigens, zoals ons aller volière (met uitzondering uiteraard van de dames-motorrijders) een bijzonder triest leven leidt : uren na elkaar geprangd zitten achter een kille benzinetank, om dan af en toe -haastig en met veel te weinig tederheid- met motorgehandschoende vingers uit het motorpak gerukt (!) te worden om zijn taak te verrichten langsheen een veel te drukke autoweg...

Goed dat die van Kato tenminste af en toe eens getroost wordt... :+

Rehab is for quitters.

Reg. datum:
29 sep. 2007
Als ik het zo lees moet ik de dierenpolitie maar eens gaan bellen......... :/

Mooie botsmuts Katoh en zoemende lagers kunnen ook lagers zijn die schreeuwen om een beetje smering.
BMW GS, Adventure touring since 1939

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
quote:
DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 19:12:
Als ik het zo lees moet ik de dierenpolitie maar eens gaan bellen......... :/

Mooie botsmuts Katoh en zoemende lagers kunnen ook lagers zijn die schreeuwen om een beetje smering.

... of troost :+

Reg. datum:
04 mrt. 2008
quote:
Katoh 74 schreef op 16 mei 2012 @ 18:48:

[afbeelding]

Mooie helm!

Ik rijd momenteel met een C2, en nu bijna 5 jaar later en meer dan 100k km in gebruik begin ik toch het gevoel te krijgen dat ik een nieuwe wil.

Waarom heb jij voor deze helm gekozen? Wat is eigenlijk het voordeel van zon enduro helm tov een systeem of gewone helm?

Die "klep" is dat voor de zon?
NoordkaapRally 2011, 11 landen, 25dagen, 9900km IJsland 2012, Crossing the highlands

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
Eindelijk een niet penis-georiënteerd bericht.... het werd tijd !

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
Echt een prachtige stoere helm die bij een GS past :)

Ik moet wel zeggen: ik heb nu n systeemhelm met 2 vizieren (1 zonnevizier) en ingebouwde speakers en wil niet anders meer!
Aprilia SR300 Max, BMW F800GS

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:
SLIJKMOTO schreef op 16 mei 2012 @ 18:58:

[...]

Let wel : hij ontkent GEENSZINS het bepotelen van de kwestieuze, veel geplaagde vogel.... .

Die overigens, zoals ons aller volière (met uitzondering uiteraard van de dames-motorrijders) een bijzonder triest leven leidt : uren na elkaar geprangd zitten achter een kille benzinetank, om dan af en toe -haastig en met veel te weinig tederheid- met motorgehandschoende vingers uit het motorpak gerukt (!) te worden om zijn taak te verrichten langsheen een veel te drukke autoweg...

Goed dat die van Kato tenminste af en toe eens getroost wordt... :+

Hahaha. Mijn passagier is permanent achter de ruit bevestigd. Ik heb inderdaad op de toonladder ook een sticker plakken. Ik heb er nu nog 7 over: +

Enne... mooie helm Katoh. Ik ben na 2 jaar en 50000 km toe aam vervanging voor mijn BMW system 6. Die is vanbinnen helemaal uitgelubberd.
People who fit in with their communities have insufficient motivation to risk their psyches in creating something truly new, while those who are out of sync are driven by the constant need to prove their worth.

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:
beyond cool schreef op 16 mei 2012 @ 19:52:
Enne... mooie helm Katoh. Ik ben na 2 jaar en 50000 km toe aam vervanging voor mijn BMW system 6. Die is vanbinnen helemaal uitgelubberd.

Een nieuwe 5.... voor weinig :?

Klik
Mijn favoriete plaats in de wereld? Naast jullie.

Rehab is for quitters.

Reg. datum:
29 sep. 2007
quote:
beyond cool schreef op 16 mei 2012 @ 19:52:

[...]

Hahaha. Mijn passagier is permanent achter de ruit bevestigd. Ik heb inderdaad op de toonladder ook een sticker plakken. Ik heb er nu nog 7 over: +

Hebben ze daar geen nieuwe voering voor? Als dat het geval is, dan zou ik me eens wat meer gaan verdiepen in Shoei of Arai!!!

Verdiepen is overigens niet penis gerelateerd........

Vooruit maar weer....

Reg. datum:
27 mrt. 2003
quote:
Kato schreef op 16 mei 2012 @ 19:57:

[...]

Een nieuwe 5.... voor weinig :?

Klik

Mooi kleurtje ook...... :N
BMW R1200GS Legend edition

GS Adventure

Reg. datum:
24 jul. 2003
Ik ga mezelf binnenkort denk ik met deze verrassen: C3 world.

http://triumphathenscentral.gr/wp-content/uploads/2011/02/c3-world-wh.jpg
Snoekhoek Youtube

Rehab is for quitters.

Reg. datum:
29 sep. 2007
Een klaphelm Akula? Watskebeurt? :?

GSken

Reg. datum:
14 mrt. 2006
quote:
2712 schreef op 16 mei 2012 @ 19:20:

[...]

Mooie helm!

Ik rijd momenteel met een C2, en nu bijna 5 jaar later en meer dan 100k km in gebruik begin ik toch het gevoel te krijgen dat ik een nieuwe wil.

Waarom heb jij voor deze helm gekozen? Wat is eigenlijk het voordeel van zon enduro helm tov een systeem of gewone helm?

Die "klep" is dat voor de zon?

vorig jaar had ik een Shoei multitec gekocht ,maar deze begon na een half uur pijn te doen, is wel raar want al mijn andere helmen waren shoei :? en die klep is inderdaad een zonnebril :Y gewoon op de zijkant te bedienen 8-) binnenvoering is ook allemaal uitneembaar .

GSken

Reg. datum:
14 mrt. 2006
quote:
MrTenCats schreef op 16 mei 2012 @ 20:26:

[...]

Mooi kleurtje ook...... :N

en je ziet ze meer en meer opduiken :Y |( |( |(

GS Adventure

Reg. datum:
24 jul. 2003
quote:
DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 20:34:
Een klaphelm Akula? Watskebeurt? :?

Rijd nu met een integraal en dat bevalt me wel. Vorig jaar in de Dolomieten had mn maat al een klaphelm en dat was met praten toch wel erg makkelijk. Daarnaast zie je het bij deze versie niet zo heel erg.

Heb ook nog getwijfeld over een X3 voor de looks. Maar die klep lijkt me toch wel vervelend met de rijwind. Als ik daar ook een 'babbelbox' op wil monteren krijg je zo'n externe versie en ook dat is bij de C3 erg mooi weggewerkt.
Snoekhoek Youtube

Rehab is for quitters.

Reg. datum:
29 sep. 2007
quote:
Akula schreef op 16 mei 2012 @ 20:41:

[...]

Rijd nu met een integraal en dat bevalt me wel. Vorig jaar in de Dolomieten had mn maat al een klaphelm en dat was met praten toch wel erg makkelijk. Daarnaast zie je het bij deze versie niet zo heel erg.

Heb ook nog getwijfeld over een X3 voor de looks. Maar die klep lijkt me toch wel vervelend met de rijwind. Als ik daar ook een 'babbelbox' op wil monteren krijg je zo'n externe versie en ook dat is bij de C3 erg mooi weggewerkt.

Klep merk ik niks van, al heb ik er wel lol van als de zon laag staat. Het lulijzer zit inderdaad op de zijkant, die is niet in te bouwen.

GSken

Reg. datum:
14 mrt. 2006
quote:
DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 20:48:

[...]

Klep merk ik niks van, al heb ik er wel lol van als de zon laag staat. Het lulijzer zit inderdaad op de zijkant, die is niet in te bouwen.

:X :X :X :+

GS Adventure

Reg. datum:
24 jul. 2003
quote:
DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 20:48:

[...]

Maak me nou niet weer aan het twijfelen ;)

quote:
Katoh 74 schreef op 16 mei 2012 @ 18:48:

[afbeelding]

Mooi muts katoh! Waarom dit model?
Snoekhoek Youtube

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.