Dit onderwerp is gesloten.
quote:beyond cool rijdt met dubbele sticker...
Hij zat de hele weg te krabben aan z'n linkerzijGing zelfs even rechtstaan om wat goed te trekken
Bij de wegverbreding na Zeist kom ik hem, als een achterlijke rechts voorbij en kegel bijna een andere motorrijder van de rechter rijstrook toen die van baan wilde wisselen en zwaai, komt hij even later voorbij en is hij op de snelweg in het openbaar z'n vogel aan het bepotelen
quote:DeepSpace schreef op 16 mei 2012 @ 18:34:
hmmm 1 van mijn versnellingbak lagers zoemt. welke zou het zijn?
quote:Kato schreef op 16 mei 2012 @ 18:31:
[...]
Dan nu eindelijk de uitleg....
Het krabben aan mijn linkerzij was het proberen te sluiten van mijn linker broekzak. Die stond namelijk nog open en daar zit doorgaans mijn zakgeld in.
Toen dit zittend niet lukte ben ik maar gaan staan en heb toen tevens mijn jas weer naar beneden getrokken.![]()
Dan het bepotelen van mijn vogel.... is overigens een ooievaar uit de Vogezen maar dat ter zijde... dat was nodig. Zij was zich namelijk kapot geschrokken toen ze rechts van haar ineens een blauwe eend met hoed als een achterlijke voorbij zag komen. Eerlijk gezegd wilde zij verhaal gaan halen maar ik kon haar, door het bepotelen, op andere gedachten brengen. Ik zei.... laat maar druk maken is beyond cool...![]()
Btw. heb jij die topkoffer ook weleens op de trapfiets... zag namelijk dat zelfs daar ook nog een MF-sticker op zat.![]()
Overigens was de terugweg een stuk drukker dan heen....![]()
quote:
quote:Kato schreef op 16 mei 2012 @ 18:31:
[...]
Dan nu eindelijk de uitleg....
Het krabben aan mijn linkerzij was het proberen te sluiten van mijn linker broekzak. Die stond namelijk nog open en daar zit doorgaans mijn zakgeld in.
Toen dit zittend niet lukte ben ik maar gaan staan en heb toen tevens mijn jas weer naar beneden getrokken.![]()
Dan het bepotelen van mijn vogel.... is overigens een ooievaar uit de Vogezen maar dat ter zijde... dat was nodig. Zij was zich namelijk kapot geschrokken toen ze rechts van haar ineens een blauwe eend met hoed als een achterlijke voorbij zag komen. Eerlijk gezegd wilde zij verhaal gaan halen maar ik kon haar, door het bepotelen, op andere gedachten brengen. Ik zei.... laat maar druk maken is beyond cool...![]()
Btw. heb jij die topkoffer ook weleens op de trapfiets... zag namelijk dat zelfs daar ook nog een MF-sticker op zat.![]()
Overigens was de terugweg een stuk drukker dan heen....![]()
quote:DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 19:12:
Als ik het zo lees moet ik de dierenpolitie maar eens gaan bellen.........
Mooie botsmuts Katoh en zoemende lagers kunnen ook lagers zijn die schreeuwen om een beetje smering.
quote:
quote:SLIJKMOTO schreef op 16 mei 2012 @ 18:58:
[...]
Let wel : hij ontkent GEENSZINS het bepotelen van de kwestieuze, veel geplaagde vogel.... .
Die overigens, zoals ons aller volière (met uitzondering uiteraard van de dames-motorrijders) een bijzonder triest leven leidt : uren na elkaar geprangd zitten achter een kille benzinetank, om dan af en toe -haastig en met veel te weinig tederheid- met motorgehandschoende vingers uit het motorpak gerukt (!) te worden om zijn taak te verrichten langsheen een veel te drukke autoweg...
Goed dat die van Kato tenminste af en toe eens getroost wordt...
quote:beyond cool schreef op 16 mei 2012 @ 19:52:
Enne... mooie helm Katoh. Ik ben na 2 jaar en 50000 km toe aam vervanging voor mijn BMW system 6. Die is vanbinnen helemaal uitgelubberd.
quote:beyond cool schreef op 16 mei 2012 @ 19:52:
[...]
Hahaha. Mijn passagier is permanent achter de ruit bevestigd. Ik heb inderdaad op de toonladder ook een sticker plakken. Ik heb er nu nog 7 over: +
Enne... mooie helm Katoh. Ik ben na 2 jaar en 50000 km toe aam vervanging voor mijn BMW system 6. Die is vanbinnen helemaal uitgelubberd.
quote:

quote:2712 schreef op 16 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Mooie helm!
Ik rijd momenteel met een C2, en nu bijna 5 jaar later en meer dan 100k km in gebruik begin ik toch het gevoel te krijgen dat ik een nieuwe wil.
Waarom heb jij voor deze helm gekozen? Wat is eigenlijk het voordeel van zon enduro helm tov een systeem of gewone helm?
Die "klep" is dat voor de zon?
quote:
quote:
quote:Akula schreef op 16 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Rijd nu met een integraal en dat bevalt me wel. Vorig jaar in de Dolomieten had mn maat al een klaphelm en dat was met praten toch wel erg makkelijk. Daarnaast zie je het bij deze versie niet zo heel erg.
Heb ook nog getwijfeld over een X3 voor de looks. Maar die klep lijkt me toch wel vervelend met de rijwind. Als ik daar ook een 'babbelbox' op wil monteren krijg je zo'n externe versie en ook dat is bij de C3 erg mooi weggewerkt.
quote:DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 20:48:
[...]
Klep merk ik niks van, al heb ik er wel lol van als de zon laag staat. Het lulijzer zit inderdaad op de zijkant, die is niet in te bouwen.
quote:DetoX schreef op 16 mei 2012 @ 20:48:
[...]
Klep merk ik niks van, al heb ik er wel lol van als de zon laag staat. Het lulijzer zit inderdaad op de zijkant, die is niet in te bouwen.
quote:

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2