Onderdelen Fireblade SC33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghetto Bassie

VTR SP-1 Dark Grey Edition
Donateur
28 okt 2008
45.872
23.358
Hoeksche Waard
Hallo :W

Ik heb nog wat onderdelen liggen van een Fireblade SC33. Deze heb ik over ivm het ombouwen van mijn eigen brommert...

Bieden mag, maar prijzen zijn exclusief verzendkosten.

- Stadslichtje: 10,-
- Vooras: 10,-

Stadslichtje:
GroteFoto-G478HY6S.jpg

GroteFoto-FVKBXHSA.jpg


Vooras:
GroteFoto-8YZJILVA.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, zal ze ff voor je nameten... (wordt vanavond laat of morgenochtend)
 
Laatst bewerkt:
Hallo :W

Ik heb nog wat onderdelen liggen van een Fireblade SC33. Deze heb ik over ivm het ombouwen van mijn eigen brommert...

Prijzen zijn exclusief verzendkosten.

- Setje remklauwen met goede remblokken: 100,-
- Koplamp (alle bevestigingspunten intact): 65,-
- Kroonplaat: 20,-
- Achterlicht met frame: 10,-
- Subframe: 35,-
- Remschijven (passend op model '94-'97) Dikte rond de 4 mm... 100,-

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]


Ik wil het kroonstuk compleet overnemen. Waar woon je?
 
Laatst bewerkt:
Het t-stuk heb ik al ff niet meer, qua kroonplaat ben ik in onderhandeling met iemand die een beschadigde kroonplaat (krassen) heeft om de kroonplaat met de complete slotenset te ruilen (oa om maar 1 contactslot uit te hoeven boren).

Mocht dat doorgaan, heb ik nog wel die losse kroonplaat over (Het contactslot heb ik nl nog nodig voor mijn project).

Mocht je daar evt nog interesse in hebben, moet je het even laten weten (die kroonplaat mag dan voor 10,- weg)

Ben iig woonachtig in omgeving Rotterdam.

Greetz Chris
 
Laatst bewerkt:
doe mij die kroonplaat maar voor 10 euro + verzendkosten.

email staat wel ergens.
 
Ff oma onder d'r hanguiers schoppen...

Wat onderdelen in de OP erbij gezet....

@ Zot: Vrijdag hoop ik het slot van de kroonplaat uit te kunnen boren, het ontbreekt met werken, een kleine verbouwing en de tuin nogal een beetje aan tijd :$
 
Laatst bewerkt:
Nog niet, kom echt veel tijd te kort (werk icm het afmaken verbouwing badkamer en achtertuin op orde maken) sorry. :$
Maar het is nu zo goed als klaar en aangezien ik het slot ook binenkort nodig heb, ga ik dinsdag ff langs de motorzaak om het te regelen (en anders maak ik het die avond thuis af)...
 
Laatst bewerkt:
Edit: Mij gaat het thuis niet lukken, heb er het juiste materiaal niet voor. Dinsdag ga ik naar die metaalbewerkers die mijn subframe hebben aangepast, dan zou het wel moeten lukken...
 
Laatst bewerkt:
@ Zot: Heb je evt ook interesse in een SC28 kroonplaat? Kan bij de SC28 van mijn vriendin het contactslot nl (als het meezit, want ze zitten muurvast) losdraaien ivm de torx-bouten.
Heb daardoor de SC33 kroonplaat op de SC28 van mijn vriendin geschroefd. Laat maar weten...
 
kom gewoon met dat hele ding bakkie doen bij me, haal ik het slot er ff uit.
 
Die heb ik vanmiddag al op de tigert gemonteerd.
Kwam er vanmorgen achter dat bij die kroonplaat het contactslot met torxbouten vast zit en die zou ik zo los kunnen draaien. Vandaar mijn vraag of je daar evt interesse in had, die past toch ook op de SC33... (10,- excl verzenden)
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik vanmiddag al op de tigert gemonteerd.
Kwam er vanmorgen achter dat bij die kroonplaat het contactslot met torxbouten vast zit en die zou ik zo los kunnen draaien. Vandaar mijn vraag of je daar evt interesse in had, die past toch ook op de SC33... (10,- excl verzenden)
nee, ik ga op zoek naar een andere :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan