Zoek een restaurant in de Dolomieten

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Ik zoek een klein restaurant in de dolomieten wat aan een tornanti ligt. Als je de bewuste pas omhoog rijd ligt het aan de rechterzijde.
Hebben er een keer gegeten en koffie gedronken echter ik weet niet meer waar het was.
Tijdens die bewuste stops was het genieten van wat er langs komt.
 
Suc6
full
 
Nou, als je tenminste nog weet welke pas het was?
Anders : veel succes!
 
Probeer eens googlemaps met streetview, verder is het gewoon onmogelijk om zoiets te vinden met zo weinig info.
 
Dat is het juist. Weet het niet meer. En er zijn maar weinig restaurants direkt naast een tornanti
Nou, ben er genoeg tegengekomen en zal er ook genoeg gemist hebben :P

geen foto's daar gemaakt door jou of reiskameraden met iphone of ander apparaat wat gps-coordinaten aan foto's toevoegd ? Of iemand met GPS met tracklog en deze nog bewaart ?
In welke plaats verbleef je en hoe ver was je ongeveer van hotel af ?
onder/boven boomgrens ?
Italiaanse namen of duits ?

Ohja : er waarom is het zo belangrijk om ons daarmee lastig te vallen :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een klein restaurant in de dolomieten wat aan een tornanti ligt. Als je de bewuste pas omhoog rijd ligt het aan de rechterzijde.
Hebben er een keer gegeten en koffie gedronken echter ik weet niet meer waar het was.
Tijdens die bewuste stops was het genieten van wat er langs komt.
Da's makkelijk, dat kan er maar 1 zijn.
Ben alleen vergeten welke dat was.
:+
 
Ik zoek een klein restaurant in de dolomieten wat aan een tornanti ligt. Als je de bewuste pas omhoog rijd ligt het aan de rechterzijde.
Hebben er een keer gegeten en koffie gedronken echter ik weet niet meer waar het was.Tijdens die bewuste stops was het genieten van wat er langs komt.

Krijg je op jouw leeftijd he O-)
 
Ja, wat is er eigenlijk zo belangrijk aan dat restaurant?
Ligt je paspoort er nog of zo?
 
Sommige mf-ers lezen ook zo slecht.

Het is die ene waar ze koffie verkopen, duidelijk toch?
:')
 
Ik zoek een klein restaurant in de dolomieten wat aan een tornanti ligt. Als je de bewuste pas omhoog rijd ligt het aan de rechterzijde.
Hebben er een keer gegeten en koffie gedronken echter ik weet niet meer waar het was.
Tijdens die bewuste stops was het genieten van wat er langs komt.

En als je van de andere kant de pas op rijdt? Verplaatsen ze dan snel het restaurant voor je?
 
Ik kan me zo'n tent wel herinneren, zal de foto's uit 2009 er eens bijzoeken, zou toch leuk zijn als je die tent bedoelt....
 
En als je van de andere kant de pas op rijdt? Verplaatsen ze dan snel het restaurant voor je?

Als je de pas van de andere kant op rijdt kom je die tent niet tegen, pas als je omlaag rijdt. En dan ligt ie gewoon aan je linkerzijde... :)
 
Ok, daar gaan we dan voor de wasmachine. Jij bedoelt Gasthof Schlossberg aan de Jaufenpass / Passo Giovo, stukje ten noorden van Merano:

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan