Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Husky staat in supermoto trim. Wat een feest }) in zn 3 nog moeilijk aan de grond te hou *O* den. Morgen ga ik ermee rijden op de kartbaan in Emmen :]
 
Net motor ontwaakt uit winterslaap, 1 x starten en lopen, warm gedraaid en een eindje gereden. Even uitgezet en later nog een keer proberen te starten no way accu RIP. |(
Dat wordt dus deze week een nieuwe regelen.
 
Hier ook de RSV wakker geschud. Starten en lopen... Heerlijk dat gebrul weer te horen.
Volgende week weer eens een verkennend rondje doen.
 
:W

Moet je wel eerst met een bezem rond, de wegen zijn nog wit van die zooi. Vorige week is er nog gestrooid. :r

Ja inderdaad. De wegen zijn nog helemaal wit uitgeslagen.

Net de olie, oliefilter vervangen en nieuwe bougies erin.
Damn wat een klote klus om die bougies er alleen al uit te halen. Beide klauwen op veel plekken open gehaald. B| Hoe kunnen die jappen dat zo verzinnen...
Uiteindelijk gelukt alle 4 te vervangen en alles weer aan te sluiten. Direct weer starten en lopen. Dat dan weer wel. *O*
Nu zo direct eerst de kuipdelen weer monteren. Rest kom ik vandaag niet meer aan toe (op kinderen passen en daarna Motogp time).

Nu resteert nog: de remvloeistof voor vervangen en achter nieuwe remleiding en olie en het luchtfilter schoonmaken voor zover dat mogelijk is anders moet ik deze ook vervangen. En natuurlijk de laatste standaard checks voor grote beurt.
Gelukkig hoeven de kleppen nog niet... ;)
 
Net motor ontwaakt uit winterslaap, 1 x starten en lopen, warm gedraaid en een eindje gereden. Even uitgezet en later nog een keer proberen te starten no way accu RIP. |(
Dat wordt dus deze week een nieuwe regelen.

Dus je kon gewoon goed starten en na een ritje is de accu zo dood als een pier? Zou je dan ook het laadcircuit niet na gaan?

db
 
Laatst bewerkt:
Yes!!!! Het gaat regenen en vervolgens wordt het zondag rond de 20 graden haha!! Ik moet alleen tot 15:00 werken zondag grrrr. Iemand zin om zondag rond 15:15 / 15:30 af te spreken bij de Tex voor een stukkie knallen?
 
Yes!!!! Het gaat regenen en vervolgens wordt het zondag rond de 20 graden haha!! Ik moet alleen tot 15:00 werken zondag grrrr. Iemand zin om zondag rond 15:15 / 15:30 af te spreken bij de Tex voor een stukkie knallen?

Zet bij mij maar een maybe..
Nog nooit zo blij geweest met regen *O*
 
Yes!!!! Het gaat regenen en vervolgens wordt het zondag rond de 20 graden haha!! Ik moet alleen tot 15:00 werken zondag grrrr. Iemand zin om zondag rond 15:15 / 15:30 af te spreken bij de Tex voor een stukkie knallen?
Knallen de eerste keer rijden? Ben m n leven niet zat. :+
 
Ik ga zondag de route van de koekstadrit rijden, mochten er mensen mee willen rijden laat het even weten. Het is een rit door de achterhoek en deels duitsland.
 
Zo weer terug van een weekendje Duitsland , ik had het rijden telkens uitgesteld voor de pekel nou dat heb ik afeglopen weekend dubbel en dwars ingehaald wat een pekel daar in Duitsland :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan