KTM 690 Duke IV Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verder had ik ook nog een vraagje over wat jullie nu zo`n beetje voor de bike betaald hebben...
Mij wordt aangeboden om de volledige prijs te betalen, afleveringskosten gratis en zo`n 10% korting op accesoires.......

Ik zat meer aan 20% te denken daar ik zon 1000 euro accesoires en 1000 euro kledij nodig heb....is dit te gek?
 
Ik denk dat je al een vrij net voorstel hebt gekregen. Afleverkosten zijn al weggegeven en dan nog eens 10% op 2000 euro. Succes met de aanschaf!
 
Deal is zeker niet verkeerd

Kope,kope,kope!

(eerlijk, hij verdient nog wel wat aan je, maar hij heeft ook zijn onkosten)
 
Alvast dank voor de reactie!

Nu nog even besluiten of ik ga gokken op een volledig gpr-systeem( geen idee hoe t klinkt)
of de mildere Akra...
Iemand al een filmpje met een slip-on Akra? Is het geluid wel
Een stuk harder als standaard?
 
Deal is zeker niet verkeerd

Kope,kope,kope!

(eerlijk, hij verdient nog wel wat aan je, maar hij heeft ook zijn onkosten)

Tuurlijk verdient ie er wat aan, maar mag het? Alsje een tv koopt bij mediamarkt verdienen ze ook aan je.

Ben ook wel benieuwd naar het akra geluid. Vind die demper namelijk veel mooier dan de grp demper.
 
Iemand al een filmpje met een slip-on Akra? Is het geluid wel
Een stuk harder als standaard?

Ik ben zelf in het bezit van een Duke III met volledige Akra systeem en nog wat poespas en een paar maatjes van me en ikzelf zijn afgelopen zaterdag bij de Orange Day van Verpalen in Krommenie geweest.
Daar stonden 2 Duke IV's waarvan 1 de Akrapovic demper had. En om heel eerlijk te zijn moet ik zeggen dat het geluid echt ''bagger'' is :$ Dit was niet alleen mijn mening. Zit helemaal geen power achter het geluid, geen hard geklap oid en het klinkt als motorisch gerammel om het zo maar even te zeggen. Zonde van je geld vind ik als je zo'n demper koopt van wat zal het zijn :? 700 euro ?

Denk dat alles te danken is aan de steeds strengere emissie eisen, die big-ass kat moet er gewoon onder vandaan :Y
 
Jep, daar was ik dus al bang voor.
De akra is dacht ik 550 euro....
De complete set van gpr een paar tientjes duurder....(alleen wel minder mooi)

Een katloze pijp heb ik los nog nergens op internet kunnen vinden....
Lastig lastig!!

Maar, een filmpje van de Akra houd ik me nog steeds aanbevolen! :-)
 
Filmpje 2 klinkt wel heel erg goed Eral. Dat is zo te zien met akra demper, maar met de kat verwijderd. Zo mag die van mij ook wel klinken :-)
 
Ik zie bij de Duke 4 niet veel verschillen met de Duke 3 qua loop uitlaat/bevestigingspunten.

Als dat zo zou zijn, vind ik de Duke 3 demper ook erg mooi om te zien.

Iemand die de mogelijkheid heeft dit te kunnen proberen? ;-)
 
De duke 3 demper vindt ik ook mooier om te zien, dan heb je achterkant mooi "schoon"

Bovendien heb je dan ook die vette klappen, waarvoor je mijn inziens een andere demper aanschaft.

Nog KTM techneuten die meelezen en het antwoord weten?
 
Naar horen zeggen past de Duke III demper onder de IV want, je kan dezelfde ophangingspunten gebruiken. Dit vertelde Andre mij van Verpalen.
Het geluid is dan idd erg hard en je krijgt er serieus dikke klappen mee ja. Het enige nadeel is wel, dat je het gehele systeem moet kopen wat een prijskaartje van 1500eu heeft.
 
ik heb 's geïnformeerd naar de GPR tussenpijp, maar die is alleen als set, dus met einddemper te koop.
761 euro inclusief.......

maar ik ben ook bezig uit te vinden om zelf een tussenpijp te (laten) maken.
wie weet interessant om een serie te (laten) maken als er meer belangstelling is.........

en legaal of niet legaal......... een dikke ééncilinder moet blaffen!!!!
 
761 euro, dat is de duurste als het goed is? De GPE titanium (vind ik persoonlijk niet eens de mooiste)

Rond de 600 euro is de GPR powercone te koop, vind ik een stuk mooier......
 
zo te zien wel Dukie690: katersatzrohr betekent kat vervangings pijp.
te zien aan de vorm, lijkt ie ook precies dat te doen.
Zo'n pijpje en dan die mooie uitlaat van Akrapovic eronder, en er zullen ook best wel wat klappen uit je uitlaat komen.

Mooi dat de pijp van de duke3 ook past, echter vind ik 1500 euro een beetje teveel van het goede.

@JackSparrow: Als je zoiets gaat laten maken, ben ik er ook wel erg benieuwd naar!
 
Heeft iemand hier trouwens al de verkorte licenseplate houder van KTM?
In de powerparts catalogus lijkt het alsof je dan ook een ander achterlicht krijgt?

weet iemand hier iets meer over te vertellen?
 
@dukie690: goed gevonden die unitedmotorparts-site! dat lijkt me een mooie pijp en de prijs is ook heel OK!

@Birdiebird: 119 euro is een scherpe prijs, ik weet nu al dat ik daar niet onder kan komen......

wie weet is er een aantal in één keer te bestellen..... drukt de prijs......
ik zal ze eens mailen.
 
Birdiebird, ik heb gemaild, heb ook nog een ander ijzer in het vuur,
zodra ik meer weet laat ik het je weten!
full
 
Heeft iemand hier trouwens al de verkorte licenseplate houder van KTM?
In de powerparts catalogus lijkt het alsof je dan ook een ander achterlicht krijgt?

weet iemand hier iets meer over te vertellen?
Hoi Birdiebird .ik haal zaterdag mijn Duke Op in drachten
.Als het goed is zit er dan die verkorte kenteken plaat houder op.
Maar als dat zo is, dan zet ik wel wat foto,s op het forum.

mvg Frank })
 
@spike gefeliciteerd man! Veel plezier ermee, ben benieuwd naar de foto's!!!

@theoh: vet filmpje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan