KTM 690 Duke IV Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens vandaag weggeweest voor de 1000 km beurt bij Motor2000 in Heinkenszand. Superservice! Meteen de koffer gemonteerd, de modeschakelaar aan het stuur, en de vergrote standaard. tanksticker en windschermpje nog niet gemonteerd. Dit doe ik wel weer als ik terug ben van duitsland.
en dan nu wat foto's:

562571_468122389870035_100000168331397_2072245_699843289_n.jpg

556124_468122346536706_100000168331397_2072244_1151538156_n.jpg

525934_468122466536694_85214592_n.jpg

484262_468122439870030_100000168331397_2072247_1517115116_n.jpg
 
@Birdiebird : wat was je kwijt aan de kosten ivm de 1000-km beurt ,als ik vragen mag.Het schakelaartje aan het stuur lijkt wel interessant als het dient om mappings te switchen.
Trouwens vandaag weer een 70-tal km. bijgezet en ik vind de fiets telkens weer verassend comfortabel onder vrijwel alle omstandigheden. :Y
 
Trouwens vandaag weggeweest voor de 1000 km beurt bij Motor2000 in Heinkenszand. Superservice! Meteen de koffer gemonteerd, de modeschakelaar aan het stuur, en de vergrote standaard. tanksticker en windschermpje nog niet gemonteerd. Dit doe ik wel weer als ik terug ben van duitsland.
en dan nu wat foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Zo...das pas een topkoffer...

Is die schakelaar nu voor rijmodes, of gewoon switchen tussen
gear/odo/trip1/trip2...?
 
Laatst bewerkt:
En zelf zojuist een Akra slipon besteld ;-)
Zodra die eronder zit rijdt ik naar Pajic.....
150 euro en je kunt erop wachten...ideaal!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt er één andere mapping gebruikt zodra je je uitlaat veranderd....
Of er nog een andere mapping is voor als je ook je kat weghaalt weet ik niet, maar dit lijkt me sterk...

Miss handig om nog even na te vragen bij de dealer....maar 150 piek voor dikke klappen klinkt
Mij prima in de oren....
Gpr is standaard al zonder kat, ging er eigenlijk vanuit dat de dealer bij deZe
Pijp gewoon dezelfde map inlaadt als die voor de akra....

Maaaaaaar, wellicht even een dealer bellen.....
Of is er iemand hier die dit weet??
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag even een rondje Groningen/Duitsland om de laatste km erop te krijgen zodat hij zijn 1000 beurt kan krijgen.

Onderweg ontdekte ik dat de RA/licht schakelaar erg los zat en bleek ik een schroef te zijn verloren. Gelukkig zat de de 2e schroef er nog net in, zodat ik die aan kon draaien om de schakelaars enigszins vast te kunnen zetten. Meer rijders met dit probleem?
 
ik heb me duke nu vanaf 16 maart en de km stand staat op 2100km.
verschillende motoren in bezit en gereden en al langer met de gedachten gelopen ik moet een keer een ktm in mijn bezit hebben.nu bij deze dan eindelijk maar je kunt nu niet meer de vering afstellen
nou dat neem ik met de koop wel toe de prijs is nu toch wat minder de eerst 1000km ging het wel maar daarna gaat de snelheid ophoog en is er niet mee te rijden ik ben 1.98 en 110kg dat gaat hem niet worden dus zoek na oplossingen achterdemper geen probleem van een duke r 2011 is wel 11mm langer past perfect nu voor nog, zal ik ook maar een voorvork van een duke r plaatsen dat wordt wat lastiger stuurslot abssensor koplamp bevestiging en spatboard ik ga het toch proberen later meer
volgende onderwerp even terug komen op wat birdiebird schreef ik heb alles mee gemaakt behalve gescheurde radiateursteun
powerparts achterspatboard, achterlichthouder gescheurd bij 700km veel schade aan band spatboard achterlicht zelf nieuw steuntje gemaakt en heeft zonder probleem 800km er opgezeten toen kwam het nwe spatboard binnen en zit er nu 600km zonder problemen op een van de dashboardsteunen is afgebroken bij 1500km en heb nog geen nwe en inderdaad punt 4 is eigenlijk geen kwaal wel mee gemaakt en nog twee probleem er zit speling op een linkarm en brandstofpomppakking zweet een beetje en nog even terug komen op de vering het is geen wp maar endurance uit india achterdemper is alles van endurance is al roestig tussen de veren en de lak springt eraf en voor is de buitenkant wp maar binnen niet en er zijn geen onderdelen voor verbetering cq aanpassen te leveren .dezelfde merk dempers worden ook gebruikt op duke 125/200 van daar komt de samenwerking van wp en endurance maar adverteren wel dat ze hoogwaardigencomponenten monteren en dat is dus niet zo!
 
Krijg je geen nieuwe veer onder garantie?
Misschien een beetje bijleggen voor een betere?

Voorzijde wordt wel lastig dan.....mmmmmm
 
ik heb me duke nu vanaf 16 maart en de km stand staat op 2100km.
verschillende motoren in bezit en gereden en al langer met de gedachten gelopen ik moet een keer een ktm in mijn bezit hebben.nu bij deze dan eindelijk maar je kunt nu niet meer de vering afstellen
nou dat neem ik met de koop wel toe de prijs is nu toch wat minder de eerst 1000km ging het wel maar daarna gaat de snelheid ophoog en is er niet mee te rijden ik ben 1.98 en 110kg dat gaat hem niet worden dus zoek na oplossingen achterdemper geen probleem van een duke r 2011 is wel 11mm langer past perfect nu voor nog, zal ik ook maar een voorvork van een duke r plaatsen dat wordt wat lastiger stuurslot abssensor koplamp bevestiging en spatboard ik ga het toch proberen later meer
volgende onderwerp even terug komen op wat birdiebird schreef ik heb alles mee gemaakt behalve gescheurde radiateursteun
powerparts achterspatboard, achterlichthouder gescheurd bij 700km veel schade aan band spatboard achterlicht zelf nieuw steuntje gemaakt en heeft zonder probleem 800km er opgezeten toen kwam het nwe spatboard binnen en zit er nu 600km zonder problemen op een van de dashboardsteunen is afgebroken bij 1500km en heb nog geen nwe en inderdaad punt 4 is eigenlijk geen kwaal wel mee gemaakt en nog twee probleem er zit speling op een linkarm en brandstofpomppakking zweet een beetje en nog even terug komen op de vering het is geen wp maar endurance uit india achterdemper is alles van endurance is al roestig tussen de veren en de lak springt eraf en voor is de buitenkant wp maar binnen niet en er zijn geen onderdelen voor verbetering cq aanpassen te leveren .dezelfde merk dempers worden ook gebruikt op duke 125/200 van daar komt de samenwerking van wp en endurance maar adverteren wel dat ze hoogwaardigencomponenten monteren en dat is dus niet zo!

Gaat lekker zo... :N

Zal al die punten in de gaten houden...
Hoe kan er nu al speling op een linkarm zitten... :?

En dat vering niet echt WP is vind ik een beetje oplichting...

Maar goed, de 690 is nu weg voor de 1000 beurd en er komt een stickerset
op en velgstickers... :)

Lekker ritje gereden, lek en linge route, alleen op een gegeven moment de
anwb bordjes zoek... :?
Zal nog een de navigatie uitleenen... :(

Van mij mag dit weer 6 maanden duuren... :W
 
~
Zo vandaag even een rondje Groningen/Duitsland om de laatste km erop te krijgen zodat hij zijn 1000 beurt kan krijgen.

Onderweg ontdekte ik dat de RA/licht schakelaar erg los zat en bleek ik een schroef te zijn verloren. Gelukkig zat de de 2e schroef er nog net in, zodat ik die aan kon draaien om de schakelaars enigszins vast te kunnen zetten. Meer rijders met dit probleem?[/qu

Hoi Theo bij mij zat hij ook los[schakelaar],verder is er een lampje van de richtingaanwijzer doorgebrand.
Ik zit nu ook aan de 1000 km,dus breng ik hem weg voor een eerste beurt.

mvg Frank *D
 
Nou,dat is allemaal :r en niet leuk om lezen(gelukkig rijd de fiets wel goed genoeg).Ik moet morgen bij de dealer langs om de stickerset te laten plaatsen en zal hem de aangehaalde probs. eens "presenteren" ,ben benieuwd naar z'n reactie -O- Daarna...plaatjes schieten *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb me duke nu vanaf 16 maart en de km stand staat op 2100km.
verschillende motoren in bezit en gereden en al langer met de gedachten gelopen ik moet een keer een ktm in mijn bezit hebben.nu bij deze dan eindelijk maar je kunt nu niet meer de vering afstellen
nou dat neem ik met de koop wel toe de prijs is nu toch wat minder de eerst 1000km ging het wel maar daarna gaat de snelheid ophoog en is er niet mee te rijden ik ben 1.98 en 110kg dat gaat hem niet worden dus zoek na oplossingen achterdemper geen probleem van een duke r 2011 is wel 11mm langer past perfect nu voor nog, zal ik ook maar een voorvork van een duke r plaatsen dat wordt wat lastiger stuurslot abssensor koplamp bevestiging en spatboard ik ga het toch proberen later meer
volgende onderwerp even terug komen op wat birdiebird schreef ik heb alles mee gemaakt behalve gescheurde radiateursteun
powerparts achterspatboard, achterlichthouder gescheurd bij 700km veel schade aan band spatboard achterlicht zelf nieuw steuntje gemaakt en heeft zonder probleem 800km er opgezeten toen kwam het nwe spatboard binnen en zit er nu 600km zonder problemen op een van de dashboardsteunen is afgebroken bij 1500km en heb nog geen nwe en inderdaad punt 4 is eigenlijk geen kwaal wel mee gemaakt en nog twee probleem er zit speling op een linkarm en brandstofpomppakking zweet een beetje en nog even terug komen op de vering het is geen wp maar endurance uit india achterdemper is alles van endurance is al roestig tussen de veren en de lak springt eraf en voor is de buitenkant wp maar binnen niet en er zijn geen onderdelen voor verbetering cq aanpassen te leveren .dezelfde merk dempers worden ook gebruikt op duke 125/200 van daar komt de samenwerking van wp en endurance maar adverteren wel dat ze hoogwaardigencomponenten monteren en dat is dus niet zo!

Je hebt toch met de motor proefgereden voordat je hem kocht? Toen wist je al dat de demping niet meer instelbaar was, dus nu gaan klagen over dat het niet goed is, en dat het niet aan te passen is, heeft niks met KTM te maken, maar meer met jezelf.

Dat er problemen zijn met een nieuw type motor is ook niets vreemds. Elk merk heeft hier last van, het gaat erom dat het goed opgelost wordt!
 
Zo, ben terug van Duitsland. weer 1200 km erbij gezet, en de teller staat nu op 2500 km. Heb in de Eiffel geweldig genoten van de motor. Wat is het toch een gooi en smijt fiets. Vriend van mij kon me op de bergweggetjes amper bijhouden met z´n Gsx-r 1000. Nog een rondje over de Nurburgring geweest. Was ook weer erg genieten!!
 
@Birdiebird : wat was je kwijt aan de kosten ivm de 1000-km beurt ,als ik vragen mag.Het schakelaartje aan het stuur lijkt wel interessant als het dient om mappings te switchen.
Trouwens vandaag weer een 70-tal km. bijgezet en ik vind de fiets telkens weer verassend comfortabel onder vrijwel alle omstandigheden. :Y

Was 125 euro kwijt voor de 1000 km beurt.

Het schakelaartje dient voor de display: odo/trip 1/2 en gearindicator.
Dus niet voor de mappings te wisselen, dit wist ik al, en vind het ook eigenlijk niet boeiend genoeg om dit aan het stuur te moeten doen. In de regen rij ik vrijwel niet met de motor. En ik heb hem net voordat ik het circuit opging even op de sportstand gezet. Is nou ook weer niet zo'n hele grote moeite.
 
P1030786.jpg



Vandaag gehaald met stickerset, alleen 690 op de tank is gebleven...
Alleen jammer dat de velgstickers niet hetzelfde zijn als in
de catalogus...(kwamen we net achter, ff terug dus...)...

Maar vind het er wel cool uitzien... *O*
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]


Vandaag gehaald met stickerset, alleen 690 op de tank is gebleven...
Alleen jammer dat de velgstickers niet hetzelfde zijn als in
de catalogus...(kwamen we net achter, ff terug dus...)...

Maar vind het er wel cool uitzien... *O*
Hoi bathory,dat ziet er vet uit
Vrijdag krijg ik mijn akra en kentekenplaathouder

Mvg frank 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan