MFMM startpunt motoZoom Utrecht incl. ontbijtje vanaf 8 uur!

Status
Niet open voor verdere reacties.

born2bwild

Die hard MF'er
16 mei 2009
783
0
Almere
Net als voorgaande jaren, ook weer vanuit Motozoom Utrecht een afspreekplek.

De winkel gaat 's ochtends even open en we zorgen weer voor een ontbijtje.

broodjes.jpg


Als je ook een ontbijtje wil, meld dan even dat je ook de route bij ons start, zodat wij genoeg in kunnen slaan.

Ontbijtje is vanaf 08:00 uur en rond 10:00 uur vertrekken we richting Veenendaal.


*O* *O* *O* Groeten van het motoZoom team!! *O* *O* *O*
 
Holla heren,

Mag iedereen meerijden of moet je lid zijn van een bepaalde club?
Ik ben redelijk nieuw op dat gebied..
Het is gewoon een verzamelpunt om samen naar de MegaMeeting te gaan. De MM is toegankelijk voor iedereen, en het ontbijt van dit topic wordt georganiseerd door (een medewerker van) de motorwinkel. Ik weet wel zeker dat nieuwe gezichten ook meer dan welkom zijn! Als het maar een vrolijk gezicht is, natuurlijk. :+
 
Gezellig 8-)

Ik zal deze ronde niet achterop meegaan en foto's maken tijdens de rit. Maar ik neem wel mijn camera mee, dus geef even een gil als je met je motor wilt poseren voor de foto. Dan schiet ik een leuk plaatje en kan ik je die later via dit topic doormailen *D
 
joyciiiiie...

kweenie cker of ik kom met mijn piemol want die piemol is jarig! hahahaha..
ik whatsapp je anders wel!!

x x
 
Oke ijsje, ik merk t wel, en iig alvast gefeliciappeltaart voor je piemol :+

Voor iedereen die zich heeft aangemeld, :W *O*
 
Zo was weer gezellie. Jammer van al de polizei.

Wel mooi om te zien dat iedereen richting het pondje reed bij Wijk terwijl Warrior6 en ik boven aan bleven staan :W _O-

Op de terugweg vanuit Amersfoort zijn we met 3 r6jes door een KLPD'er in een zwarte volvo aan de kant gezet. We reden 100 waar 90 was toegestaan. De agent kwam ons met een rot gang rechts voorbij en vervolgens was het een mooi bordje met STOP POLITIE VOLGEN. De eerste afrit er af en we kwamen er van af met een waarschuwing :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan