CB1300 Super Four / CB1000 Big One part XII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leejoow

MF veteraan
26 dec 2009
15.392
188
Aan de Maas
Nou dan gaan we hier maar weer verder

8-) ;



full
 
tussen( )
die kogeltjes van je lager
zitten die los of nog in een rolkooi


Ehm.....

Het zijn inderdaad kogels. Maar ik kan me effe niet herrineren of ze een kooi hebben. Dacht van niet.....

Vervangende lagersets hebben rollen. Goed opletten mocht je een nieuwe set aanschaffen ivm de stofringen. Die heb je dan ook nodig. Daar was iets mee maar weet effe niet meer wat.....

8-)
 
heb ook begreepen dat er glijbussen in je voorvork zitten
kunnen die ook versleten zijn
zo ja kan je dan ook dat instabiele rijden er door krijgen
 
Zolang er olie inzit (ha ha) dan worden die gesmeerd en zouden ze normaal moeten werken/glijden.

Die moeten wel heel erg oud zijn willen ze mankementen vertonen. Daar hoef je niks van te verwachten dus. Don't worry.

8-)
 
Ehm.....

Het zijn inderdaad kogels. Maar ik kan me effe niet herrineren of ze een kooi hebben. Dacht van niet.....

Vervangende lagersets hebben rollen. Goed opletten mocht je een nieuwe set aanschaffen ivm de stofringen. Die heb je dan ook nodig. Daar was iets mee maar weet effe niet meer wat.....

8-)
ja dat heb ik begreepen want de een leverd wel stof ringen en de ander weer niet


van die kogels vroeg ik als ik hem lift dat dan al de kogels eruit kuukkelen als ze los zijn
 
ja dat heb ik begreepen want de een leverd wel stof ringen en de ander weer niet


van die kogels vroeg ik als ik hem lift dat dan al de kogels eruit kuukkelen als ze los zijn


Dat kun je dus eerst aan de bovenste zien als je die openmaakt. Zorg dan wel dat het voorwiel op de grond rust.

8-)
 
Dat kun je dus eerst aan de bovenste zien als je die openmaakt. Zorg dan wel dat het voorwiel op de grond rust.

8-)
gaan zeker doen ga hem zeker liften wil het nu weten ook


let op dan zitten er straks nog naaldlagers in ook
nou dan kan je me lek schieten
 
TjongeTjnge! gooien ze zomaar de deur dicht in deel 11
had wel effe een waarschuwing vanaf gekund!
gaan we hier inderdaad gewoon verder.
 
Ok maar wie heeft het vorige deel zonder vragen op slot gegooid en waarom staat er geen topic spreukje Lekker gedaan dit allemaal. Ben er niet mee eens maar we gaan hier maar verder dan
Staat geen vervolg link niks in deel 11.
Nee niet grappig Sorry
 
Effe een geGoogled plaatje.
Hier zie je de originele en vervangende set lagers bij elkaar. (weet niet welk type motor)

Volgens mij zitten er dezelfde kogellagers in zoals op het plaatje;

full
 
Ok maar wie heeft het vorige deel zonder vragen op slot gegooid en waarom staat er geen topic spreukje Lekker gedaan dit allemaal. Ben er niet mee eens maar we gaan hier maar verder dan
Staat geen vervolg link niks in deel 11.
Nee niet grappig Sorry

:$ Schuldig....

8-)
 
Ok maar wie heeft het vorige deel zonder vragen op slot gegooid en waarom staat er geen topic spreukje Lekker gedaan dit allemaal. Ben er niet mee eens maar we gaan hier maar verder dan
Staat geen vervolg link niks in deel 11.
Nee niet grappig Sorry

Ik dacht dat alleen jij een slotje kon aanvragen dus vind dit nu ook wel erg maf. :?
 
Helemaal rechts bovenin staat een geel driehoekje. Kun je een slot aanvragen.
Denk dat er een ADHD moderator stand by stond?

8-)
 
Effe een geGoogled plaatje.
Hier zie je de originele en vervangende set lagers bij elkaar. (weet niet welk type motor)

Volgens mij zitten er dezelfde kogellagers in zoals op het plaatje;

[afbeelding]
ja deze zitten er in in kooi
vet om je lagers hoe ziet dat er uit er zat wel heeeeeeeel weinig vet in/omheen
in het bovenste lager
waar het lager in je balhoofd zit die kup daar zie je heel licht na goed schoon maken
hele kleine af drukjes van de kogel (glim puntjes)
de kup die er weer op gaat daar rollen de kogels helemaal aan de buiten kant
 
ja deze zitten er in in kooi
vet om je lagers hoe ziet dat er uit er zat wel heeeeeeeel weinig vet in/omheen
in het bovenste lager
waar het lager in je balhoofd zit die kup daar zie je heel licht na goed schoon maken
hele kleine af drukjes van de kogel (glim puntjes)
de kup die er weer op gaat daar rollen de kogels helemaal aan de buiten kant


Heb je de boel open?

Maak effe een fototje?

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan