Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Ja potverdriezooi, ik neem wel ontslag ok?

Kunnen we allemaal mooi naar de circuitdag :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja binnenkort hoeren neuken, zit zonder wijf, maar ben nu te druk met crossen :') _O-


Zoek je ook een pre90 wijf of ga je voor een is pre 2000 dit keer al voldoende :+
trouwens wel zielig voor je: en geen vrienden (omdat je zo nodig iedereen in de steek laat) en dan ook je wijf kwijt :9 maar gelukkig heb je de husaberg om geld aan uit te geven 8-)
 
Zoek je ook een pre90 wijf of ga je voor een is pre 2000 dit keer al voldoende :+
trouwens wel zielig voor je: en geen vrienden (omdat je zo nodig iedereen in de steek laat) en dan ook je wijf kwijt :9 maar gelukkig heb je de husaberg om geld aan uit te geven 8-)

:')

3x per week crossen kost al zat geld, kan geen wijf meer bij _O- O-)
 
:')

3x per week crossen kost al zat geld, kan geen wijf meer bij _O- O-)

Tja kan ik me iets bij indenken. Vrouwen ksoten geld en tijd!
Loopt het lekker met het pre90 team? volg het niet zo op het topic. Lees er wel eens wat maar ben zelf druk met SMT... })
 
Laatst aids en nu kanker. Nog effe doorgaan en ik ga een x een ban voor je vragen. :/
Hij gaat echt veel te ver elke keer. Weet je wel hoe naar die ziektes zijn?! :N

In en in triest dit Thijs. Heb het je de vorige keer ook al gezegd maar je blijft er zo lacherig over doen.
 
Tja kan ik me iets bij indenken. Vrouwen ksoten geld en tijd!
Loopt het lekker met het pre90 team? volg het niet zo op het topic. Lees er wel eens wat maar ben zelf druk met SMT... })

Ja gaat goed!
Laatst met 3 leden op motorcrossplanet.nl gestaan! :)

@jelmer/bart
:')

Fools ;)
 
De vorige keer deed ie het toch goed? what happend?
Weetniet, opeens is t begonnen. Bij een stoplicht iets gas geven om weg te rijden en dan valt ie gewoon dood, iets gas terug, koppeling laten slippen om m op toeren te houden en dan is t 'goed' Heb carb al helemaal schoon gemaakt en met afstelling geknoeit maar geen effect. Hoop nu eigenlijk dat t de bougie is oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan