Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

We gaan er achterkomen Harry :+

en dan er voorbij natuurlijk :P

jammer dat er geen TM bij zit... zijn toch wel beetje "de" supermoto-fietsen, staat er volgens mij nog 1 stil van klok bij de tm-importeur....

Wat te denken van een Husaberg. Ach dat zijn natuurlijk ook ''de'' motoren en is niet voor iedereen weggelegd. Alleen de elite rijdt daar mee of niet Radical?


"zegt de gene die elke training 1 a 2 keer volgas recht doorgaat eind rechte stuk" _O- :+

zal wel meevallen. Ook die gasten hebben rekening te houden met de langzamere rijders!

Ik probeer mijn rempunten te verleggen O-)
 
Ben het met Sander eens dat het maar een raar verhaal is. Dus om beginners dagen te promoten nodigen we ONK rijders uit? Kan beter beginners laten rijden en hun ervaring delen in het motorblad, spreek je tenminste nog de doelgroep aan... Vind het jammer voor de twijfelaars, die het niet helemaal zeker weten of ze wel willen (durven) dat ze op de eerste circuitdag met ONK rijders de baan moeten delen..
 
Zie nu dat we ook de baan misschien af moeten voor foto's? Wij hebben misschien 4 trainingsdagen per jaar, en zelfs dan moeten we nog wijken .... jammer
 
Kan beter beginners laten rijden en hun ervaring delen in het motorblad, spreek je tenminste nog de doelgroep aan...

We hadden vorig jaar twee volle pagina's in Noppennieuws staan met beginners verhalen. Om dit in 2012 te herhalen is niet interessant en moet je wat anders verzinnen.

Daarentegen heeft Noppennieuws ons vorig OOK met de bingo in Duitsland gesteund en dit jaar mogen wij weer op hen rekenen, dat wij een keer wat terugdoen is dan logisch.

Uiteindelijke doel in promotie van de sport en daar kunnen wij alle hulp bij gebruiken.
Hoe bekender de sport en SMT des te meer mogelijkheden kunnen wij onze leden weer bieden. Het mes snijd in dit geval aan meer dan 2 kanten!

Eigenaren van andere circuits lezen deze artikelen ook, de rest kan je er vast zelf bij verzinnen. ;)

Wellicht wil Maikel Voorwinden of Raymond van Hamond je nog wel wat tips geven.
En hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze samen met Dirk Spaniol op de baan hebben gereden?

Zo zie je maar dat het glas meer dan 3 kwart vol is!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het idee van het artikel erg leuk, maar jammer dat het tijdens een beginnersdag moet. Meeste gaan hier juist heen om niet non stop links rechts te worden ingehaald door alles en iedereen en je niet een soort rijdende chicane voelt. Maarja we zullen zien.

Oja en dat van die TM ben ik het wel mee eens, ik quote Hermunen:

"Best Supermoto bike ever"
 
Absolute onzin! Ben er klaaar mee

Waarom op onze circuit dag? Wat is de link,

zeg gewoon dat je het beloofd heb en er nu moeilijk onderuit kan, maar dat het voor ons als beginners positief is, is gewoon onzin..
 
Laatst bewerkt:
Absolute onzin! Ben er klaaar mee

Waarom op onze circuit dag? Wat is de link,

zeg gewoon dat je het beloofd heb en er nu moeilijk onderuit kan, maar dat het voor ons als beginners positief is, is gewoon onzin..

Laten we eerst eens kijken hoe en wat er allemaal gaat gebeuren die dag.
Er wordt ben ik bang veel te zwaar over gedacht! Volgens mij hebben wij als stichting ons de laatste jaren voor 200% ingezet voor jullie. We regel gewoon heel veel voor veel mensen. Dan zijn er ook zaken bij die niet iedereen leuk zal vinden. Het is niet dat we bij elke training 10 ONK rijders hebben vanaf nu! het gaat om een eenmalige actie!Ter promotie van het supermotarden in Nederland! Prima zaak lijkt ons. Helaas kunnen wij niet altijd rekening houden met alles. Als we dat wel zouden moeten is het niet mogelijk.

Als we door promotie voortaan 10 dagen vol krijgen regelen we 10 dagen extra! Dus er is wel degelijk een link! PROMOTIE, reclame = meer deelnemers op onze circuitdagen!!!

conclusie: We zullen er rekening mee houden bij volgende zaken die we regelen. Adviezen zijn welkom, commentaar ook, maar realiseer je ook wat voor werk wij er aan hebben en dat het een positieve insteek is!

Laten we het hier maar bij houden svp. Voor opmerkingen kunnen jullie ons direct mailen! Het nadeel van een forum kan zijn dat zaken erg negatief in beeld staan wat mogelijk anders bedoeld is.
 
Jongens wat is nu het probleem. Iedereen kan gewoon zn eigen rondjes rijden. Zoals al vaker gezegt snellere rijders houden rekening met de langzamere rijders. Heeft er ooit iemand last van mij gehad tijden een trainingsdag? Volgens mij is er nog nooit iemand door gevallen of wat dan ook. Wij houden wel rekening met jullie, rij niet graag mezelf en andere in de kreukels.

Dit word een super mooie dag. En zal vragen of de jongens nog wat tips willen delen met jullie.
bekijk het gewoon een beetje positief en rij gewoon je rondjes net als je normaal doet. dan is er niks aan de hand.
 
Niemand weet hoe deze dag gaat lopen en de meningen staan al klaar. misschien valt het allemaal wel mee en kun je gewoon lekker rijden. maak je niet druk en geniet van het leven.
 
Inderdaad mensen!
Zo'n dag is lang zat en je zal, zeker als beginner, echt niet de hele dag op je motor zitten. Ik spreek uit ervaring. Na 20 min. ben je echt wel even een half uurtje aan het bijkomen voordat je weer gaat hoor!
Wat TVT-RACING al zegt klopt wel! Op 7 mei waren er ook 3 ONK rijders en ik heb er niks van gemerkt, en dat terwijl het voor mij mijn eerste keer op het circuit was!
Dus kom gewoon lekker die dag rijden en je zult merken dat het alleen al gaaf is om die jongens met hun spullen te zien staan in de pits!!! :Y
 
Gewoon er van uit gaan dat de 8 ONK rijders de hele dag iedereen van de baan afrijden, kan het alleen maar meevallen :9
 
ik snap de jongens wel,

denk niet dat het een probleem is dat er ONK rijders zijn..

maar dat het gemeld wordt NA inschrijvingen en betalingen..

dit had netjes van te voren gemeld moeten worden in mijn ogen dan had er niks aan de hand geweest..
 
stupid.gif


Ik zie het probleem ook niet helemaal denk ik....
Beetje promotie voor de sport zal toch niemand kwaad doen?

Daarbij krijgen de onk-jongens nu ook een keer de kans de achterkant van een drz400 te bewonderen... :P :z
 
Ik zie het probleem ook zo niet.
Gewoon 8 extra betalende rijders, wordt de dag alleen maar goedkoper van, toch? :P


Op basis van de huidige aantal deelnemers komen de kosten op zo'n €35,- per rijder uit. Dus de kosten vallen nogsteeds mee. Ter info, de extra ONK rijders betalen niet mee!

Er komen ook geen 8 extra rijders, maar 8 motoren. Niet elke rijder komt mee met zijn motor en TvT is er altijd al bij. Dus het aantal ONK rijders is ook niet zo veel.
 
ik vind het mooi, valt er nog wat te leren. Daarbij heb ik liever een ervaren iemand extra op het circuit, die rijden dezelfde lijnen en zijn voorspelbaar. Niet om tegen andere minder ervaren aan te trappen hoor. Mijn eerste circuitdag waren nagenoeg alleen maar snelle jongens, gewoon niet (te) gek laten maken en niet afwijken van je lijnen. Voor de rest alleen maar versteld staan dat het nog mogelijk is buitenom ingehaald te worden :P

Ik heb er zin in !!!!! (alleen ff me uitlaatje laten lassen voor die tijd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan