Kawasaki ER-6 topic part III

Mooiste ER6 model?

  • 2005-2008 ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2005-2008 ER-6F

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2009-2011 ER-6N

    Stemmen: 10 45,5%
  • 2009-2011 ER-6F

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2012+ ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2012+ ER-6F

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb trouwens ergens een keer 6 mei in m'n agenda aangestreept voor een ER-6 toertocht, bestaan die plannen nog of is mijn info alweer achterhaald? (ik ben erg weinig op 't forum actief de laatste tijd)
 
Ik heb trouwens ergens een keer 6 mei in m'n agenda aangestreept voor een ER-6 toertocht, bestaan die plannen nog of is mijn info alweer achterhaald? (ik ben erg weinig op 't forum actief de laatste tijd)

Ligt er aan waar je vandaan komt.
Ik zeg 6Mei een ritje brabant altijd leuk!
 
Mensen leten we wel even op dat we niet te fanatiek gaan worden
Binnen een dag op pagina 2 is niet niks hier _O- _O- _O-
 
@ladyM, mooie blauwe bike! Hoe bevalt dat grotere schermpje eigenlijk?


Dankjewel! Ik weet niet hoe het originele scherm bevalt, maar deze grotere bevalt prima. Uiteraard wel wat turbulentie, maar dat is niets vergeleken met de N. Op de N was het geen turbulentie, maar echt de druk van de wind en dan vooral met tegenwind op de snelweg. Dat is nu helemaal weg.

Ik heb het originele ruitje er ook bij gekregen en ik ben van plan om die ook eens uit te proberen als ik een tijdje gewend ben aan de hogere ruit. Eens kijken of je het verschil nou echt zo goed merkt.
 
dat klopt, maar een kuipje zou wel lekker zijn ;) Maargoed, ik heb nog geen waardige opvolger gevonden voor de ER-6 die (na verhuizing en nieuwe auto) binnen budget ligt :+
 
dat klopt, maar een kuipje zou wel lekker zijn ;) Maargoed, ik heb nog geen waardige opvolger gevonden voor de ER-6 die (na verhuizing en nieuwe auto) binnen budget ligt :+

Ruil met iemand die een F heeft.

Gaat diegene er ook nog eens op vooruit :P
 
IMAG0102.jpg


Bijvoegsel voor de OP!!
 
Laatst bewerkt:
dat vonden wij dus ook.... We zijn wel een beetje gevallen voor de kleur. maar hij rijdt ook gewoon erg lekker! Anders hadden we hem niet gekocht!

2009 model?
Wens je veel veilige en plezierige kilometers toe
 
Zoo paar dagen de computer niet aan gehad een meteen een hoop verandert :P Foto voor de OP zal ik na het weekend wel ff posten. Even weer een up to date foto maken :P

@Pijltje: Ligt denk ik wel aan de nieuwe uitlaat. Is de zuurstofsensor wel opnieuw aangesloten ? Die zat namelijk in de originele uitlaat geschroeft, en niet alle aftermarket uitlaten hebben er een aansluiting voor ! En op de staart trappen werkt absoluut niet ! Dat FI lampje duidt op een elektronisch probleem ;)

@Lady-M: Mooie blauwe fiets hoor ! :} Alleen jammer dat het geen N meer is O-)

En van de megameeting 6 mei, meteen maar een landelijke ER6 meeting van maken ? Klinkt goed ! Meteen een gezamelijk ritje erachteraan (bij goed weer uiteraard !) :]
 
Laatst bewerkt:
Zoo paar dagen de computer niet aan gehad een meteen een hoop verandert :P Foto voor de OP zal ik na het weekend wel ff posten. Even weer een up to date foto maken :P

@Pijltje: Ligt denk ik wel aan de nieuwe uitlaat. Is de zuurstofsensor wel opnieuw aangesloten ? Die zat namelijk in de originele uitlaat geschroeft, en niet alle aftermarket uitlaten hebben er een aansluiting voor ! En op de staart trappen werkt absoluut niet ! Dat FI lampje duidt op een elektronisch probleem ;)

@Lady-M: Mooie blauwe fiets hoor ! :} Alleen jammer dat het geen N meer is O-)

En van de megameeting 6 mei, meteen maar een landelijke ER6 meeting van maken ? Klinkt goed ! Meteen een gezamelijk ritje erachteraan (bij goed weer uiteraard !) :]

Ja, er gaat niks boven een N qua looks, maar de F vind ik toch ook best mooi hoor. Het is erg relaxed rijden, vooral als je veel snelwegkilometers maakt. Het rijdt eigenlijk net zo fijn, alleen heb je veel minder last van de rijwind.

Ik ga niet naar de megameeting. We gaan komende week lekker rijden in de Eifel en op de 13e heb ik een ritje met dames op naked bikes. Afspraak was al gemaakt toen ik zelf ook nog een naked had... O-)
 
Zoo paar dagen de computer niet aan gehad een meteen een hoop verandert :P Foto voor de OP zal ik na het weekend wel ff posten. Even weer een up to date foto maken :P

@Pijltje: Ligt denk ik wel aan de nieuwe uitlaat. Is de zuurstofsensor wel opnieuw aangesloten ? Die zat namelijk in de originele uitlaat geschroeft, en niet alle aftermarket uitlaten hebben er een aansluiting voor ! En op de staart trappen werkt absoluut niet ! Dat FI lampje duidt op een elektronisch probleem ;)

@Lady-M: Mooie blauwe fiets hoor ! :} Alleen jammer dat het geen N meer is O-)

En van de megameeting 6 mei, meteen maar een landelijke ER6 meeting van maken ? Klinkt goed ! Meteen een gezamelijk ritje erachteraan (bij goed weer uiteraard !) :]

Zo gaat inderdaad hard hier! ben ik helemaal niet gewend :9 ....maar 6 mei hadden we staan voor de megameeting, en aansluitend misschien (of tijdens de MFMM) een ER-6 meeting. Maar ik moet jullie helaas meedelen dat ik wegens familiaire festiviteiten niet aanwezig kan zijn bij de MFMM. Heb ook mijn zoveelste grote passie weer opgepakt: fotografie. Dus dat kost ook weer veel tijd.

@VHV1: eerdaags weer even rondje omgeving Den Bosch/Boxtel doen? :]
 
Zo gaat inderdaad hard hier! ben ik helemaal niet gewend :9 ....maar 6 mei hadden we staan voor de megameeting, en aansluitend misschien (of tijdens de MFMM) een ER-6 meeting. Maar ik moet jullie helaas meedelen dat ik wegens familiaire festiviteiten niet aanwezig kan zijn bij de MFMM. Heb ook mijn zoveelste grote passie weer opgepakt: fotografie. Dus dat kost ook weer veel tijd.

@VHV1: eerdaags weer even rondje omgeving Den Bosch/Boxtel doen? :]
Heej Silvester.
Komend weekend ben ik weer vol in de running.
Even lekker een tochtje neerzetten en wat testritjes maken op een andere motor(s) bij de garage. Ga je rijden laat maar weten ben wel in voor een rit.

Leuke hobby trouwens fotografie, mijn pa deed het en ik heel even
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan