Kawasaki ER-6 topic part III

Mooiste ER6 model?

  • 2005-2008 ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2005-2008 ER-6F

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2009-2011 ER-6N

    Stemmen: 10 45,5%
  • 2009-2011 ER-6F

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2012+ ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2012+ ER-6F

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoo paar dagen de computer niet aan gehad een meteen een hoop verandert :P Foto voor de OP zal ik na het weekend wel ff posten. Even weer een up to date foto maken :P

@Pijltje: Ligt denk ik wel aan de nieuwe uitlaat. Is de zuurstofsensor wel opnieuw aangesloten ? Die zat namelijk in de originele uitlaat geschroeft, en niet alle aftermarket uitlaten hebben er een aansluiting voor ! En op de staart trappen werkt absoluut niet ! Dat FI lampje duidt op een elektronisch probleem ;)

@Lady-M: Mooie blauwe fiets hoor ! :} Alleen jammer dat het geen N meer is O-)

En van de megameeting 6 mei, meteen maar een landelijke ER6 meeting van maken ? Klinkt goed ! Meteen een gezamelijk ritje erachteraan (bij goed weer uiteraard !) :]

Is toch gewoon Fuel Injection :?
 
Zoo paar dagen de computer niet aan gehad een meteen een hoop verandert :P Foto voor de OP zal ik na het weekend wel ff posten. Even weer een up to date foto maken :P

@Pijltje: Ligt denk ik wel aan de nieuwe uitlaat. Is de zuurstofsensor wel opnieuw aangesloten ? Die zat namelijk in de originele uitlaat geschroeft, en niet alle aftermarket uitlaten hebben er een aansluiting voor ! En op de staart trappen werkt absoluut niet ! Dat FI lampje duidt op een elektronisch probleem ;)

@Lady-M: Mooie blauwe fiets hoor ! :} Alleen jammer dat het geen N meer is O-)

En van de megameeting 6 mei, meteen maar een landelijke ER6 meeting van maken ? Klinkt goed ! Meteen een gezamelijk ritje erachteraan (bij goed weer uiteraard !) :]

Dank je! Ik vermoedde al zoiets maar heb er nog niet over gebeld.
Eerst ff op en neer naar Z-Frankrijk (met de auto) op de terugweg neem ik voor minimaal 6 maanden mooi weer mee :) *O* en dan maak ik er werk van :Y
Veel rijplezier allemaal :W
 
Zo en dat had ik niet moeten zeggen want promt is het harstike stil!
Jammer hoor.

Gisteren een rit gereden op een CBR en wat rijdt dat lekker en soepel.
 
Vandaag heerlijk ritje gereden over de veluwe :] En een paar mooie foto's gemaakt :) En van beide mag in de OP ;) Die keuze is aan jouw Sender !

k4h442.jpg


acpdzm.jpg
 
Sender goed bezig!!

@VHV1: sorry dat ik niks meer heb laten weten, was weer een druk weekend! Eerdaags echt even de motor platleggen. Maar zo'n CBR600F rijdt inderdaad lekker. Gisteren nog even op de 600RR gereden, en zelfs die rijt relax't! Volgende wordt denk toch zeker een honda....
 
Silvester,

Geen probleem we hadden niets concreets besproken.
Binnenkort als het goed en droog weer blijft gaan we wel even rijden.

De RR wil ik nog testen alleen denk dat die minder geschikt is voor het toer werk in de omgeving.
Wel mooier dan een F. Ik ben nu bezig met een handelaar over de prijs van een F.
Mijn volgende wordt dus zeker een honda.... Sorry mensen.
 
Hahaha no problem.....(mijn volgende ook!) of er moet een hele scherpe z1000SX te vinden zijn, maar ik denk dat dat er niet in zit.

Weet iemand hoe je ook alweer insteld dat je een melding in je email krijgt als er een nieuw berichtje wordt geplaatst? Ik vergeet nu wel eens te kijken, en dan moet ik weer 'bijlezen'....
 
Voor de Z1000SX wil ik ook nog wel aan een Kaw vast blijven zitten.
Maar ben inderdaad bang dat het vinden van een scherpe prijs moeilijk zal worden.
Dus of door spraren of even uitwijken hahaha.

Geen idee van je berichten instellen... gewoon iedere dag even (paar minuten) online komen en je braaf melden hier.
 
Sarcastisch? Een handelaar mailde mij een prijs waar ik echt om moest lachen!
Hij wou even ruim 1500 verdienen op de motor
 
Sarcastisch? Een handelaar mailde mij een prijs waar ik echt om moest lachen!
Hij wou even ruim 1500 verdienen op de motor

haha ik herken het ja, heb ik met mijn auto gehad. Een auto met AC, weinig km's enz enz. Noem maar op, de hele mikmak. 1000 euro neem ik 'm over. haha yeah right....niet dus.

Zit ook wel eens te gapen naar zo'n cbr600f, vandaar. Misschien doe ik je binnnekort na! :9
 
Hahah
Het eninge wat mij (beetje) in twijfel heeft genomen is het ABS verhaal.
Verder ben ik dik overtuigd wanneer ik kijk naar de wegligging,balans,comfort funfactor.
Sportief en toch comfortabel.

Maar zou wel leuk zijn dan gaan we ipv onze brabantse kawa tocht verder op de honda's hahaha

(sorry mensen).

Die handelaren willen rijk worden over onze rug ook!
Verkoop hem nog liever zelf voor dat geld als dat ik hun de eer moet gunnen.
 
Zondag de MFMM! Ik kan er, zoals eerder gemeld, niet bij zijn! Maar het weer beloofd ook niet veel goeds....Gaat er toch nog iemand van hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan