Kawasaki ER-6 topic part III

Mooiste ER6 model?

  • 2005-2008 ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2005-2008 ER-6F

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2009-2011 ER-6N

    Stemmen: 10 45,5%
  • 2009-2011 ER-6F

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2012+ ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2012+ ER-6F

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha eigenlijk wilde ik geen naked maar kijk er toch weer naar.
Nu bedenk ik mij dat wanneer ik een motor à 6500 zou kopen (wat belachelijk veel is) beter kan wachten om toch de cbr nieuw te halen...... Dilemma's.
Beter ff ouder en goedkoper zoeken hahaha

Misschien een modelletje ouder?
 
Ik vind ABS ook nog steeds geen meerwaarde...als je niet hebt blijf je in mijn optiek scherper. Mensen hebben decennia zonder gereden. Als t erop zit is dat meegenomen, maar ik zou er geen euro extra voor betalen...

Ik zou nog steeds voor de vfr gaan haha
 
Even vragen waar die vandaan komt.

Duitsland hoeft geen probleem te zijn, Italië hoeft van mij niet :X

En even vragen of optie 2 ook geen import fiets is.


Wat is er anders met motoren die uit Italie geimporteerd zijn dan?

Ik hoorde dat inderdaad een dealers eens zeggen dat hij binnenkort een partij uit Italie zou ontvangen.

Is daar iets bijzonders mee t.o.v. bijvoorbeeld uit Duitsland?
 
Wat is er anders met motoren die uit Italie geimporteerd zijn dan?

Ik hoorde dat inderdaad een dealers eens zeggen dat hij binnenkort een partij uit Italie zou ontvangen.

Is daar iets bijzonders mee t.o.v. bijvoorbeeld uit Duitsland?

Kennis van me heeft een Italiaanse import machine... rampenbak :X

Verder zal er ongetwijfeld veel goeds tussen zitten.
Als de complete onderhoudshistorie erbij zit zou ik het wel doen.
 
Ik heb het nog nooit gebruikt op de weg. Die keren dat het ABS ingreep zat het alleen maar in de weg :P


Vorig jaar voor het eerst hard moeten remmen in de regen, terwijl ik achter een auto zat. Ik dacht echt dat ik onderuit zou glijden, maar tot mijn eigen verbazing zat ik nog lekker op de motor :]
 
Kennis van me heeft een Nederlandse machine... rampenbak :X

Verder zal er ongetwijfeld veel goeds tussen zitten.
Als de complete onderhoudshistorie erbij zit zou ik het wel doen.


:? :?

Gewoon goed de motor en aanwezige historie controleren en een fatsoenlijke testrit maken.
In elke fruitmand zit wel een rotte appel
 
Lukt ons best om vandaag nog een nieuw topic te openen of anders gezegd deze vol te krijgen
 
Haha grapjas...we zijn er bijna topic-voorzitter! Wat betreft de meeting, diat komt helemaal goed. We zijn al met de route bezig. En binnenkort gaan we vast broodjes, kroketjes e.d. voorproeven haha of nie vhv?

@iedereen: zorg dat je erbij bent! Wordt een gezellige dag...
 
Laatst bewerkt:
Haha grapjas...we zijn er bijna topic-voorzitter! Wat betreft de meeting, diat komt helemaal goed. We zijn al met de route bezig. En binnenkort gaan we vast broodjes, kroketjes e.d. voorproeven haha of nie vhv?

@iedereen: zorg dat je erbij bent! Wordt een gezellige dag...
:Y Gaan wij eens ff mooi fixen Silvester
 
Vhv: als je nog een er6n zoekt.. Bij vd heyden in den bosch is een splinter nieuwe, 2011 model nu voor 5990€ te koop! Prijs is deze week verlaagd! Ik zou zeggen: KOPEN! :P
 
Vhv: als je nog een er6n zoekt.. Bij vd heyden in den bosch is een splinter nieuwe, 2011 model nu voor 5990€ te koop! Prijs is deze week verlaagd! Ik zou zeggen: KOPEN! :P

Thanks Andy, zag het inderdaad toevallig voorbij komen op internet.
Zijn prijzen zijn zeker niet slecht :}
 
Vhv: als je nog een er6n zoekt.. Bij vd heyden in den bosch is een splinter nieuwe, 2011 model nu voor 5990€ te koop! Prijs is deze week verlaagd! Ik zou zeggen: KOPEN! :P

Géén geld! :P

Heb morgen pas weer tijd voor de OP, dus sorry modjes al gaan we iets over de 2500 posts heen :W
 
Zo, is hier een eindsprint geweest om de laatste pagina te vullen?
See you in four
Nog 1 post en het is 2500
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan