Gratis ophalen: bus Elf remolie DOT 5 (Harley Davidson)

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Ooit verkeerd gekocht, nooit geopend. Dot 5.0 schijnt alleen voor Harley's te worden gebruikt. Gratis af te halen.

e-mail teamtapey apenstaartje yahoo.com.ar
full
 
Laatst bewerkt:
sprak laatst iemand die gebruiken het voor zijn race motor, voelden beter aan en hardere remmen, kookpunt licht ook hoger dan bij de dot4 wat ik begreep.
 
Hey Tapey,
Had je een e-mail gestuurd, maar ik vind het maar een raar adres dus doe het dan maar zo.
Ik zou het graag van je over nemen. M'n vader heeft een Street rod, en daar past dit perfect bij.

(waar) Kan ik het komen ophalen?

Mvg,
BWRaep
 
Hey Tapey,
Had je een e-mail gestuurd, maar ik vind het maar een raar adres dus doe het dan maar zo.
Ik zou het graag van je over nemen. M'n vader heeft een Street rod, en daar past dit perfect bij.

(waar) Kan ik het komen ophalen?

Mvg,
BWRaep
Kan meestal 's avonds of in het weekend. Ik woon in Bergschenhoek, vlakbij Rotterdam.

teamtapey at yahoo.com.ar (niks raars aan ;) maar ik had de naam zelf fout gespeld, sorry! )
 
Laatst bewerkt:
Oh nog even de groeten dan buurman. *O*
Waar woon je dan? :)

Nog even over de deal: ik krijg van verschillende kanten belangstelling om het remspul op te halen.

Wie het eerst komt, krijgt hem! En dan niet wie het eerst mailt of belt, maar wie het eerst aan de deur staat. :Y

Eerdere ervaringen hebben me namelijk geleerd dat mailen/bellen één ding is, maar daadwerkelijk komen opdagen een tweede (voor sommige mensen). :W
 
Ik snap niet dat je zo veel moeite doet,flikker de bus gewoon in de chemo bak :)
 
Hoi Jeroen,

Naar nu blijkt is voor die Streetrod DOT 4 voorgeschreven.
Het was een overgangsbouwjaar van DOT 5 naar 4.
Ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken.
In ieder geval bedankt voor je aanbod.

Mvrgr,
 
Waar woon je dan? :)
lansingerland dus. :+
Eerdere ervaringen hebben me namelijk geleerd dat mailen/bellen één ding is, maar daadwerkelijk komen opdagen een tweede (voor sommige mensen). :W
Hoe goedkoper het is.. tot gratis.. hoe minder betrouwbaar het ophalen. :Y _O-

Jammer dat ik op 5.1 sta. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan