Dit onderwerp is gesloten.
quote:Blue_eyes schreef op 15 juni 2012 @ 09:10:
Over ritjes gesproken:
ALS HET MOOI DROOG WEER IS.....
wil ik erg graag naar de Bikers Classics op circuit Francorchamps/Spa.
Dat wordt dan Zondag 1 juli aanstaande (Zaterdag kan ook als daar meer gegadigden voor zijn en/of de weersverwachtingen voor zaterdag beter zijn dan voor zondag, maar op zondag is de race).
DUZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................
WIE heb zin?![]()
![]()
quote:NR34 schreef op 15 juni 2012 @ 15:34:
[...]
Persoonlijk kan ik me meestal wel amuseren om de grappen en de grollen
En wat GotfazeD aangaf: Het is inderdaad een hele lange dip, dit voorjaar. Waardoor het offtopic gedeelte ook de overhand krijgt. En bij vaak mooier weer geloof ik dat er wel weer meer gereden gaat worden.
Wat Michiel (denk ik) ook bedoelt is dat het ook leuk is dat nieuwe mensen hier eventueel komen om een kijkje te nemen in dit topic. Om zodoende mee te gaan touren. Als het dan heel veel offtopic wordt met daarbij behorende opmerkingen, misschien dat anderen dat weerhoudt om aan te sluiten?
Misschien zie ik het verkeerd hoor. Maar vraag me soms wel af waarom niet meer mensen de weg naar dit topic vinden of eenmalig komen en vervolgens weg blijven?
quote:michielvl schreef op 15 juni 2012 @ 15:29:
Je trekt mijn opmerkingen door naar het andere uiterste. Ik zeg: teveel ot, teveel oh, teveel kift. Voor mij dan. Maar ik 'voel' dat dat ook voor anderen geldt.
Kijk, er haken mensen af, ik doe dat bij een te hoog OT-gehalte ook. Dat is niet persé erg, het is alleen wel zo
quote:michielvl schreef op 15 juni 2012 @ 14:52:
[...]
Volgens mij was een stuk over oldtimers in drenthe een tourtocht. En tuurlijk 'mag' alles, en een goed verhaal over een reis naar Spa voor dinges classics is vlgs mij hartstikke tourwaardig. Ik heb geen algemene mening verkondigd, ik geef mijn mening. En die is dat door het hoge gehalte aan OT-BS het doel van het topic ondersneeuwt.
quote:FZSsemans schreef op 15 juni 2012 @ 15:56:
[...]
Is ook prima iedere mening is er eentje. Maar hetvertellen over je nieuwe motor vind ik niet off topic. En al helemaal geen kift.
quote:Jeltel schreef op 15 juni 2012 @ 16:25:
Deze discussie is bestwel oftopic, allemaal weg hier
Ik ga zo weer naar huis touren, wie doet mee?
quote:Jeltel schreef op 15 juni 2012 @ 16:25:
Deze discussie is bestwel oftopic, allemaal weg hier
Ik ga zo weer naar huis touren, wie doet mee?
quote:Hans-cbr1000 schreef op 15 juni 2012 @ 17:39:
Ja iedereen klaar, ik heb weekend (oeps off topic)
Kees ga graag met je mee naar Belgie, liefst op de zondag.
Zaterdag moet ik een paar plannen om gaan gooien.
Maar spreken elkaar vast nog wel voor die tijd
quote:
quote:TigerManZ schreef op 16 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Tsja..... moet ik weer via Keizer Karelplein gaan rijden naar mijn werk, dus kom ik een hele rits verkeerslichten tegen.
Geeft niet als ze groen zijn want dan zijn het doorrijlichten i.p.v. stoplichten
quote:Hans-cbr1000 schreef op 15 juni 2012 @ 17:39:
Ja iedereen klaar, ik heb weekend (oeps off topic)
Kees ga graag met je mee naar Belgie, liefst op de zondag.
Zaterdag moet ik een paar plannen om gaan gooien.
Maar spreken elkaar vast nog wel voor die tijd
quote:Blue_eyes schreef op 15 juni 2012 @ 09:10:
Over ritjes gesproken:
ALS HET MOOI DROOG WEER IS.....
wil ik erg graag naar de Bikers Classics op circuit Francorchamps/Spa.
Dat wordt dan Zondag 1 juli aanstaande (Zaterdag kan ook als daar meer gegadigden voor zijn en/of de weersverwachtingen voor zaterdag beter zijn dan voor zondag, maar op zondag is de race).
DUZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................
WIE heb zin?![]()
![]()

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2