HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Voor ik het vergeet.

We zijn er, zoals de zaken er nu voor staan (werk enzo), ook bij in Tubbergen.......voor fotoverzoeken mail ons..........maar niet allemaal tegelijk........*grinnik*
 
Laatst bewerkt:
@ opahaha. Gezellige meid hoor Moniek, haar foto's staan op Picasa.

Speciaal voor Moniek hier een foto van haar eigen man

full


Henry van den Hooven op een MV Augusta.

En van ons de groetjes terug uit Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
Nou,ik denk wel dat we in de buurt van elkaar zitten, ik moet nog wennen aan dit span.
Maar het went echt snel, voor mijn idee nu ook een goede zit positie, zodat ik goed kan schakelen en remmen, ben wel nog over het veranderen van de stuurhoogte aan het denken, ik moest nu hoofd echt ver naar achter leggen, wat op een gegeven moment echt wel vermoeiend is.

See you @ ZZ

ik moest ook even wennen aan mijn kneeler, elke wedstrijd ging beter(harder) en ben nu aardig tevreden

:W
 
Schitterende foto's Theo. Vooral die foto's met een wazige achtergrond, en een haarscherpe motor zijn fantastisch om te zien.
 
Schitterende foto's Theo. Vooral die foto's met een wazige achtergrond, en een haarscherpe motor zijn fantastisch om te zien.

Dank je Tony, we doen ons best, maar ik blijf het benadrukken, we zijn maar simpele amateurs.

Van die meetrekfotoos hebben we er nog veel meer......misschien zet ik wel een selectie hieronder neer......
 
De fotoos zijn zo veel mooier als je er op klikt. En nog veel mooier op groot formaat, zo uit de camera. Je verliest veel kwaliteit met verkleinen. Dat is wel jammer.
 
Op de voorgrond Henk Endeveld op een Moto Morini, mat daarachter Frederik Nienhuis op een Moto Guzzi Stornello. Klasse 125cc dus nog.
full
 
Laatst bewerkt:
Ed van Nieuwenhuijzen, winnaar in de klasse 350cc, tevens kampioen van vorig jaar, hier op zijn BSA. In Holten helaas met pech uitgevallen. Mede dankzij Ton van Dongen en Mat Hoppezak liep de motor weer als vanouds.
full
 
Bert van Lier op een Norton Dominator 88. De man met de lekkerste Limburgse vlaaien (of met de beste bakker) klasse 500cc overigens.
full
 
Cas Segers, klasse 500cc. Heel jammer dat je vanaf deze kant de prachtige stijl van Cas niet ziet......
full
 
De vloeistof gekoelde Scott was absoluut de stilste motor in het hele veld.......even in stilte genieten dus.....
full
 
Anne1963 heeft de afgelopen 1,5 week alle cd/dvd gemaakt die aangevraagd zijn door rijders en andere belangstellenden. Aangezien wij in Tubbergen aanwezig zijn, nemen we ze mee daar naar toe en geven we ze persoonlijk af. Het is onzin om 30 dvd's te versturen als we elkaar toch gaan zien aanstaand weekend.

Tot dan..
 
Anne1963 heeft de afgelopen 1,5 week alle cd/dvd gemaakt die aangevraagd zijn door rijders en andere belangstellenden. Aangezien wij in Tubbergen aanwezig zijn, nemen we ze mee daar naar toe en geven we ze persoonlijk af. Het is onzin om 30 dvd's te versturen als we elkaar toch gaan zien aanstaand weekend.

Tot dan..


Super ben weer benieuwd, wat de vlaai betreft wordt het lastig, daar ik zaterdag eerst naar Ermelo ga, dus tot en met maandag, dan hou ik geen vlaai over.
Maar jullie weten het , jullie houden ze tegoed.
 
And now one for Bob and Janet.
Here you can see Janet without a broken leg.

But here can you see Bob trying out a sit from a BMW (Beemer) the motor he doesnt want to ride
because its not from the UK. ;)

See you at ZZ
full
 
Haha, the shame of it!!! Me, a mere youngster, caught on an old mans bike. I hope no one from England sees this picture, my 'street cred' will be ruined forever. Bert, I have to admire your courage and ability to ride such a modernist device. I myself prefer to be sitting on the bike so that I can easily 'abandon ship' when things get too exciting. Wishing all the HMV boys and girls a good weekend - you have a busy one coming up. See you all at the Z-Z.
Bob and Janet (the leg is still out of action).
 
Terug
Bovenaan Onderaan