HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Prachtige foto's met name die van de Norton en de Matchless!

Dank Ruud, we zijn maar amateurs, maar je comment doet ons goed. We zullen nog wat fotoos plaatsen van Nortons en Matchless motoren. We hebben er nog een paar....
 
Dick Klijn, Matchless 1957 Klasse 350cc
full
 
Jaaa....Piet had even de smoor in.... kalote dat die cas altijd voor me zit...Volgens mij zat ik alleen in de tweede manche f voor um.
 
Hoi heer en mevrouw Thinge ,

Jullie zijn nog een Limburger vergeten, hij ziet natuurlijk ook graag een foto van zichzelf voorbij komen, en je ziet wat opa al geregeld krijgt met een kop koffie.
Wat moet dat in Rockanje nog worden. Dan zijn we er met de zijspan
Heb je toevallig ook nog fotos van de tweede groep die gestart werd in de 500. cc

Mvrg Bert
#63
 
Zeggus bert wat jij zoal met vlaai hebt geregeld. Dat wordt er een dus voor men. en mevr. thinge in rockanje
 
Hoi heer en mevrouw Thinge ,

Jullie zijn nog een Limburger vergeten, hij ziet natuurlijk ook graag een foto van zichzelf voorbij komen, en je ziet wat opa al geregeld krijgt met een kop koffie.
Wat moet dat in Rockanje nog worden. Dan zijn we er met de zijspan
Heb je toevallig ook nog fotos van de tweede groep die gestart werd in de 500. cc

Mvrg Bert
#63

Rockanje wordt vast weer genieten.
We hebben allemaal weer een beetje kunnen oefenen. Jullie met sturen en wij met plaatjes schieten dus dat gaat helemaal goedkomen...

groetjes
Annemarie
 
Wat een goede foto's. Benieuwd naar de volgende serie.................

Mijn bescheiden bijdrage

[afbeelding]

't is anders een hele mooie foto, als je nog meer hebt....

Ik brei in de winter dan wel geen truien en sokken en maar heb ook niet zo veel kennis van motorfietsen en dus ook geen idee wat dit voor blok is, helaas....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog veel meer Bert van Lier. 500cc klasse 2de manche. (zo die vlaai in Rockanje is nu zeker binnen) :Y _O- _O-

Naar wie zwaait Bert nou toch?
full
 
Start 50cc. Altijd gezellig druk bij de eerste bocht.

(solly, verkeerde foto)
 
Laatst bewerkt:
Ik neem uiteraard m'n camera weer mee naar Rockanje! :Y Heb er weer zin in, lekker op het gemak 's ochtends op de fiets (hooguit een kwartier fietsen) ernaartoe en dan genieten!
 
Zeggus bert wat jij zoal met vlaai hebt geregeld. Dat wordt er een dus voor men. en mevr. thinge in rockanje


We hadden het er in Holten al over gehad met Mr en Mevr Thinge, ze moeten alleen nog even hun favoriet doorgeven.
Ik kan niet alle soorten beloven , maar ik probeer het wel. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan