HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Ter gelegenheid van het 4de lustrum van de races in Holten was er zondag in het dorp op het plein, een kleine rijdersvoorstelling. Stel je voor, tientallen knetterende motoren in het slaperige (nouja, was einde van de middag) Holten.

Zonder kenteken, gewoon omdat het kan....... _O- _O- _O-
full
 
Overigens vanmorgen nieuwe geheugenkaarten binnen uit HongKong. Nu heb ik 88 gb en Anne1963 heeft nu 48Gb. Rockanje kom maar op......

full


Ben hiermee gelijk afgestapt van Sandisk (Anne1963 niet zoals je ziet) want: veel te duur en niet zo snel als ze beweren.
 
Laatst bewerkt:
't is anders een hele mooie foto, als je nog meer hebt....

Ik brei in de winter dan wel geen truien en sokken en maar heb ook niet zo veel kennis van motorfietsen en dus ook geen idee wat dit voor blok is, helaas....


Nou, het ging mij om die wat lange aanzuigbuizen. Maar hierbij een andere, komplete..
full
 
Nog wat foto's die ik heb gemaakt heb. Ik heb ook wat filmpjes gemaakt van een aantal starts, zal die even vlot achter elkaar proberen te monteren met windows moviemaker ofzo.


crossholten023.jpg

crossholten022.jpg

crossholten021.jpg

crossholten025.jpg

crossholten075.jpg

crossholten071.jpg

crossholten070.jpg

crossholten060.jpg

crossholten051.jpg

crossholten050.jpg

crossholten049.jpg

crossholten048.jpg

crossholten047.jpg

crossholten046.jpg

crossholten045.jpg

crossholten044.jpg

crossholten043.jpg

crossholten042.jpg

crossholten037.jpg

crossholten031.jpg

crossholten030.jpg

crossholten029.jpg

crossholten028.jpg

crossholten026.jpg
 
Mooi om te zien. Dank.

Geen probleem :) Je kunt helaas wel merken dat ik meer naar de race zelf kijk dan naar het schermpje van mijn camera. Het plekje waar ik stond was op zich best prettig, lekker in de schaduw en dicht op de baan. Ik zag ook nog een rijder met een helmcamera, die beelden zou ik ook nog wel willen zien.
 
Overigens vanmorgen nieuwe geheugenkaarten binnen uit HongKong. Nu heb ik 88 gb en Anne1963 heeft nu 48Gb. Rockanje kom maar op......
[afbeelding]

Ben hiermee gelijk afgestapt van Sandisk (Anne1963 niet zoals je ziet) want: veel te duur en niet zo snel als ze beweren.

Dan ben je aardig wat van plan :Y Ik neem 2 kaarten van 8gb mee, da's voor mij wel voldoende (kan er ongeveer 2500 foto's mee maken, amateurtje ben ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan