MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, heftige foto Teun... Sterkte voor paps nog.

Ziet er strak uit terror. Gebruik je dan ook een oordoppie of lezen jullie allemaal ?

Nieuwe :W welkom.

Helaas is het hier niet zo mooi weer, maar des te fijner om te horen dat het daar wel goed weer is. Hoop dat wij dat ook hebben wanneer we gaan.
 
Heb de routers voor Sauerland en Eifel gemaakt met Tyre (tip van hier)
Werkt goed voor zover ik dat nu kan bepalen.

Morgen even inladen in de gehuurde TomTom Rider.
Is niet duur zo'n ding huren, beter dan kopen als je het alleen maar voor vakantie wilt gebruiken.

Maandag lekker vertrekken en vrijdag weer terug. *O*
 
Laatst bewerkt:
stom stom huren :?


veel plezier alvast :Y
:Y

Waarom niet?

Is net als naar de hoeren gaan: voor een geringe vergoeding mag je aan alle knoppies zitten en als je klaar bent kan je het zonder gezeik aan de kant zetten...

;)
 
Mogguh :Z Zo ver het uitslapen, das nooit n succes hier :') :Z

TomTom huren, waar en hoe? En kan je ook n Garmin huren dan? *D

Mooie oplossing zo Tom, zou ik ook zo doen, staat toch het fraaiste! Plezier ervan! :]

Ongeluk, dayum Teun, fijn om te horen dat je vader weer rustig aan op de been komt, dat is n heel harde klap geweest :X Sterkte!
 
:Y

Waarom niet?

Is net als naar de hoeren gaan: voor een geringe vergoeding mag je aan alle knoppies zitten en als je klaar bent kan je het zonder gezeik aan de kant zetten...

;)
_O-


stom stom is dan een beetje dat je de lelijkste uitzoekt :?











Koffie! Mogguh allemaal :Z
 
Goeiemorgen! :W

Zo, al weer te lang gezeten, zo maar eens een half uurtje op de crosstrainer trappen :P

Heb al op buienradar gezien dat je buitenactiviteiten beter vóór 12 uur kunt doen :X
 
Best tevreden :P

[afbeelding]

Met dank aan plex voor het idee :Y

[afbeelding]
Hele display is nog zichtbaar en hij steekt ook niet zo uit als op sommige nakeds *D
Plex weer van mij geleerd, hahaha :+ Mooi dat meerdere mens en dat idee toepast. Heb dat al sinds 2008, heel clean zonder ontsierende elementen. 8-)

Zeau, alweer 1 week in koude & natte NL, valt altijd tegen! -O- Vorige week zondag om ca 10 u in ochtend wielen op de Nederlandse bodem geland. Volgende dag al aan arbeid.... paar dagen had ik wel beetje last van het gevolgen van jetlag. :')
 
Buienradar... :Z Eerst even iemand wegbrengen naar station, daarna een stukje hardlopen denk ik, dus ik dwing wel even goed weer af. :)

Nu nog lekker FP2 aan het kijken, race download ik wel. :P
 
Lol... wat is het probleem?
Die tomtom doet precies wat ik wil tot nu toe :Y

Klinkt een beetje als mensen die zeggen dat je geen Franse auto moet kopen omdat ze altijd in de garage zouden staan... _O-
Past jouw zelfgemaakte route voor 1 dag ook in 1 route? Want vorig jaar in de eifel was er ook iemand met een TomTom en die moest om de zoveel waypoints het volgende deel van de route inladen. TomTom kan maar een aantal waypoints onthouden en Garmin 'n heleboel :Y




Veel plezier alvast :Y
















[me="Terror"]wilde gister beginnen aan Basecamp.. Bijna de laptop 't raam uitgesmeten[/me] :+
 
Laatst bewerkt:
Lol... wat is het probleem?
Die tomtom doet precies wat ik wil tot nu toe :Y

Klinkt een beetje als mensen die zeggen dat je geen Franse auto moet kopen omdat ze altijd in de garage zouden staan... _O-
Geen probleem :)





En Franse auto's vind ik idd ook niets, dus klopt wel :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan