MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal, mag ik hier ook binnenvallen ? Ik woon in Bussum, iig in de regio dus ;). Ik ben een jaartje of wat geleden wel eens met een rit van jullie meegereden (via frisco geloof ik!?), toen nog op een SV650.

en volgens mij ken ik WestBest ook van iets anders, wist helemaal niet dat jij motor rijdt :)

Groet, Daniel.
Welkom :Y



En 'n SV is een ergggg leuke motor 8-) Wat rijd je nu? Een Z750 zie ik.. Goed bezig :P
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal, mag ik hier ook binnenvallen ? Ik woon in Bussum, iig in de regio dus ;). Ik ben een jaartje of wat geleden wel eens met een rit van jullie meegereden (via frisco geloof ik!?), toen nog op een SV650.

en volgens mij ken ik WestBest ook van iets anders, wist helemaal niet dat jij motor rijdt :)

Groet, Daniel.

Welkom :W
 
hoi allemaal, mag ik hier ook binnenvallen ? Ik woon in Bussum, iig in de regio dus ;). Ik ben een jaartje of wat geleden wel eens met een rit van jullie meegereden (via frisco geloof ik!?), toen nog op een SV650.

en volgens mij ken ik WestBest ook van iets anders, wist helemaal niet dat jij motor rijdt :)

Groet, Daniel.
Welkom...
 
hoi allemaal, mag ik hier ook binnenvallen ? Ik woon in Bussum, iig in de regio dus ;). Ik ben een jaartje of wat geleden wel eens met een rit van jullie meegereden (via frisco geloof ik!?), toen nog op een SV650.

en volgens mij ken ik WestBest ook van iets anders, wist helemaal niet dat jij motor rijdt :)

Groet, Daniel.
Welkom en trusten :Z
 
mogguw ,kreeg net een pbtje van iemand op het forum die heeft mijn ktm gekocht wel grappig.
 
full
 
Pagina 7 alweer.... Nog ff zwaaien dan maar :W

Straks naar scheveningen, niet op de motor iig :P wat een ruk weer
 
in 1 van de eifeltrips zat de kurvenpasroute daar kwam je na een paar uurtjes door een heel mooi middeleeuws plaatsje weet iemand mischien de naam van dat plaatsje?
lag aan een rivier was een best groot plaatsje leek wel een film :Y
 
Laatst bewerkt:
in 1 van de eifeltrips zat de kurvenpasroute daar kwam je na een paar uurtjes door een heel mooi middeleeuws plaatsje weet iemand mischien de naam van dat plaatsje?
lag aan een rivier was een best groot plaatsje leek wel een film :Y

vianden?
Erg mooi daar inderdaad :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan