MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1337035082823.jpg


ze zwaait ook, zie je? *D
 
Vrijdagmiddag zag ik je tanken met een groepje waar ook een Honda VTR SP bij reed of niet :? :+ Ik twijfelde even :X

Over die crash die je heb gezien, staat een foto van @ RSV Topic laatste pagina :P

Ik kwam om 15:00 thuis aan, toen snel alles er afgehaald en naar school geracet, schoot niet op met die ouwe lui voor mij op de N201 met 60km/h :X , toen maar even flauw bij het stoplicht er rechts omheen gegaan en op de rotonde bij nederhorst ook maar gedaan, daarna kon ik weer doorrijden O-)
Was ruim op tijd voor het tentamen, voor zo ver ik er nu over na denk ging ie redelijk dus moet toch wel een 6 behaald kunnen hebben ;)

Vanochtend reed er nog iemand een bocht recht uit voor mij, die had gelukkig wienig schade, behalve dat die bak met vertrouwen even lek was :X

Verder haalde ik de 232km/h maar i.v.m. tegenwind, zijtassen en een windvangende nek op de autobahn :+ Wel lekker half binnen door, half via de snelweg gereden :9
ja dat was ons groepje met die honda en die chrash was vlak voor de chrash die ik zag dat waren auto's.
en als ik dat van die motorrijders had gezien was ik de baan niet eens opgegaan.
ik zag alleen die ambulance en dat we 10 minuten moesten wachten toen de baan werd afgesloten.
-O-
 
Laatst bewerkt:
Sah, komen we aan bij die "motorzaak" in de eifel.. voor die tweedehands band.. blijkt het letterlijk een 2e hands te zijn... incl. een dotcode uit 2006 en een gaat (die niet door zou zijn), mooi niet gedaan dus en op defecte pilot power naar huis getuft. Gelukkig ook maar want tijdens een tank stop bleek er nog een xtra stuk metaal bijgekomen te zijn. Bandje is dus nu letterlijk afgeschreven x2 :P
Tering...

Heb je een magnetische velg of zo??? :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan