Wilhølms Span (eindelijk) on the road

full


nieuwe stuurdemper gemonteerd, dat had ik eerder moeten doen!!
 
-O- mmm das een goeie ...om eerlijk te zijn heb ik daar niet bij stil gestaan. Dan maar een condoom eromheen......als het regent. Anderzijds zit er natuurlijk wel een afdichtingsring in natuurlijk.....
 
Dat lijkt mij ook!
Als er water in loopt zou de olie er ook uitlopen. Hoewel het altijd beter is om de keerring uit de wind en vuiligheid te houden
 
Tja of gewoon omdraaien dat ding. Niet knooien, gewoon goed maken ;)
Working well.. caring!
 
Laatst bewerkt:
Andersom is volgens mij beter omdat de keerring dan uit de wind zit, minder kans op steenslag op de stang, er blijft geen water op de keerring staan en dat soort dingen. Maar voordat er water de demper in loopt dan istie volgens mij toch echt al wel kapot.
 
Andersom is volgens mij beter omdat de keerring dan uit de wind zit, minder kans op steenslag op de stang, er blijft geen water op de keerring staan en dat soort dingen. Maar voordat er water de demper in loopt dan istie volgens mij toch echt al wel kapot.
:^
 
Ik denk dat ik hem om ga draaien, zoals ik al zei had er eerlijk gezegd niet verder over nagedacht , maar Qua aansluiting was dit de snelste manier, anders had ik mijn kroonplaat weer aan moeten passen (boren en Tappen)

Kan natuurlijk ook laten zitten en kijken hoelang hij het vol houdt en mijn ervaringen hier dan weer te delen ;) :P
 
geeft niet hoor Willem. dat overkomt de beste zijspan bouwers ;) [ en ik ben ook niet van plan om hem om te draaien :N ]

 
dat inlopen van water geld vooral voor die Mercedes dingen. daar zit een schutbuisje omheen waar wel degelijk water in blijft staan, waardoor het er op termijn vast niet knapper van wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan