Wilhølms Span (eindelijk) on the road

doei oma......


Heren en Dames....hij is(NIET MEER) te koop!

je kunt dit topic gebruiken om te zien wat er allemaal aangepast is.
Er zijn nog erg veel onderdelen bij , oa extra onderblok, cilinders+ zuigers 1000cc, clinderkop met scheurtje , (wel te gebruiken). Voorvork , achterbruggen, wielen , bedrading , alle electronica enz enz
Heb je interesse , doe eens een leuk bod (richtprijs 2000 euro)

full
 
Laatst bewerkt:
thanx Bosso!

(Er is iemand die interesse heeft , ik denk dan schop ik topic even omhoog, is het wat makkelijker te vinden)
 
Laatst bewerkt:
Nieuw span? was het maar waar Tjeerd. Ik moet eerst de Kawa kwijt alvorens ik op zoek ga naar een nieuwe donormotor. Begint er nu om te spannen ivm met kenteken omzetten. Mocht dit allemaal niet lukken dan blijft de Kawa en gaat ie komende winter een schommelvork krijgen.

Ik begrijp dat " Ronald trx850&gn400" interesse heeft....al met al wordt het spannend.
Vind je het wat Ronald?
 
Ja maar een normale 55 euri keuring. Men heeft het alleen anderhalf jaar gratis gedaan.
 
als ik nu een heel nieuw span wil bouwen en ik laat hem voor die tijd niet registreren als l4e, en hij is pas volgend jaar klaar , dan zal ik volgens mij toch naar Lelystad moeten JFJ.

Ik wil uberhaubt niet keuren
 
Dat is toch alleen voor motoren vanaf 2009 van toepassing? Of ben ik het kwijt??
 
Van de RDW site:

Aanpassen registratie
.Motorfietsen met een DET vóór 30 april 2009
.

U kunt voor uw motorfiets met zijspan met een DET van vóór 30 april 2009 de registratie gratis en zonder keuring laten aanpassen t/m 1 juli 2016. Heeft u een motorfiets zonder zijspan en staat het voertuig als een motorfiets met zijspan in het kentekenregister? Dan kun u dit ook gratis laten aanpassen t/m 1 juli 2016.

.Motorfietsen met een DET vanaf 30 april 2009
.

Een motorfietsen met een DET vanaf 30 april 2009 met een zijspanaanbouw of –verwijdering moet u altijd laten keuren. Deze keuring vindt plaats op het RDW testcentrum te Lelystad (TCL). Aan deze keuring zijn kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de RDW TTV afdeling Productbeoordeling
.Motorfietsen met een afneembaar zijspan enz enz.....
 
Laatst bewerkt:
:N ok , als je het zo leest is het niet duidelijk of de motoren met een DET van voor 30 april 2009 naar lelystad moeten of inderdaad de 55 euro "schouwing "kunnen ondergaan
 
had mijn zinnen al op zijn span gezet. maar voelde dit wel aankomen, volkomen begrijpelijk maar wel een beetje balen dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan