Zwarte Vet lekkage onder motor vandaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael-h-88

Rookie
29 apr 2012
14
0
Amsterdam
Hallo mensen,

Ik heb een vraag!! Aub help!! Net mijn eerste motor gekocht! Gsx r 1000 bouwjaar k4 en toen gekocht in 2005 door eerste koper.
Echter na aankoop een soort lek van zwarte vet aan onderkant van motor. Ik kwam erachter tijdens eeuw lentetour de schakel van versnelling los zat. Dankzij MF'ers gefikst!!
Maar!! Nu merk ik zwarte vet aan de binnenkant onderkant van kap!!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!! Heb hem net!!
I know!! Eerste motor een 1000cc...
Kinderdroom vandaar :-P
Maar graag hoop ik wat motor experts en liefhebbers aan te trekken die kunnen helpen.

Help!

Michael
 
Hallo mensen,

Ik heb een vraag!! Aub help!! Net mijn eerste motor gekocht! Gsx r 1000 bouwjaar k4 en toen gekocht in 2005 door eerste koper.
Echter na aankoop een soort lek van zwarte vet aan onderkant van motor. Ik kwam erachter tijdens eeuw lentetour de schakel van versnelling los zat. Dankzij MF'ers gefikst!!
Maar!! Nu merk ik zwarte vet aan de binnenkant onderkant van kap!!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!! Heb hem net!!
I know!! Eerste motor een 1000cc...
Kinderdroom vandaar :-P
Maar graag hoop ik wat motor experts en liefhebbers aan te trekken die kunnen helpen.

Help!

Michael

Welke schakel van versnelling zat los :?

En ik gok ook op opgebouwde klomp kettingvet met vuil, dat zich bij je voor-tandwiel heeft verzameld.
 
Ja ik ben echt een noob haha..
Bet aangemeld op site haha..
Maar is het verstandig dat ik de kappen eraf haal schoonmaak en ga kijken of ik mijn ketting schoon moet maken en opnieuw vetten??

Eens per 2 jaar haal ik het kapje van het voortandwiel eraf en tussendoor alleen de grote klodders er tussenuit.

Verder gewoon voldoende smeren om de 400/500 km (afhankelijk van het weer)..............niet overmatig zodat het overtollige vet de rest van je fiets smeert.
 
Ik zal die gaan halen van de week.. Nu eerst genieten van me vrije dag en nacht stappen..

Ik merk dus dat het flink wennen is met kettingspray spuiten dus :-P hehe

Maar ik denk dat vorige gladiool na 11500 op teller nog nooit even nadacht om dat schoon te maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan