The Riding Game MF Style [Deel 9]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Les 1:
Regen? > Ja? > textiel
Regen? > Nee? > Leer!

:+

Even naar de kleermaker. :Y
Als het iets warmer was geweest had ik me leer wel aangedaan, geen zin om kou te lijden..

Ja even kijken wat ik eraan kan doen, kleermaker is misschien wel het handigste?
Geen ervaring mee.. '(
 
imageito.jpg


Next : bij zo'n hele grote bowling kegel die je wel eens voor de bowlingbaan ziet
 
Eten is net besteld, even wachten tot het er is... na het eten rij ik die kant denk ik even op...
... met me kapotte broek '(
 
Maakt mij niet uit, ik ga pas maandag weer rijden anders werkt mijn jaarlijkse flesje Forté Moto Power I niet goed in. *O*
:? :?

Dat spul kun je toch gewoon in de tank gooien, paar keer klotsen en rijden?
Daarvoor hoef je hem geen weekend te laten staan hoor ?
 
Dit is dus zo'n opdracht dat je die dingen vaak genoeg ziet, maar waar?
Net maar even een rondje gedaan langs div plekken o.a. benzinestations, maar niks kunnen vinden.

:? :?

Dat spul kun je toch gewoon in de tank gooien, paar keer klotsen en rijden?
Daarvoor hoef je hem geen weekend te laten staan hoor ?

Je moet het op een volle tank erin gooien en dan ca 30 km rijden, dan moet je hem min 1 dag laten staan om het zijn werk te laten doen. Ik heb het er zaterdagmiddag in gegooid en dan kan je hem mooi tot maandag laten staan. Net even een rondje gedaan en je merkt direct het verschil.
 
Ik weet enkel zon kopje koffie bij utrecht langs de a2 te vinden.. Maarja dat is al gauw een uur rijden voor mij ...
 
Moet wel goed zijn, wild beans gaf de opdracht gever als voorbeeld.. Kan niet missen dan toch? :9

opdracht:
Je motor + lantaarnpaal op zonne-energie
 
Goed mijn ogen open gehouden, maar kan niet hier in de dichtbije omgeving zulke lantaarnpalen ontdekken, toch wel jammer dat ik nog niet verantwoord wat verder van huis kan -O-
 
nog nooit van me leven gezien, wel zonne panelen op parkeer meters en van die telefoon palen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan