The Riding Game MF Style [Deel 9]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik merkte het nu ook pas, ik zag ineens het woordje auto staan :9

Je leest er zo makkelijk overheen aangezien je van een motor uitgaat dat het niet eens opvalt ;)
 
[afbeelding]

Jaguar E-type ofzo.
Op mijn nieuwe oude woonwerk fiets. *O*

Lekker hè, die NTV... Tenminste, ik vind de mijne uit '94 veel lekkerder rijden dan de splinternieuwe CBF600 waarop ik vorig jaar gelest heb. Zeker nou 'ie een beurtje heeft gehad. Kan natuurlijk ernstig veel te maken hebben met het feit dat dit mijn eigen motor is en ik meteen al genoot van het uitblijven van de associatie met zo'n instructeur in je oor :) Hoe dan ook, ik vergroei haast met mijn NTV'tje.

/edit: verder heb ik dan ook in het geheel geen vergelijkingsmateriaal, heb ook nog nooit op wat anders gereden, maar toch geniet ik nu zo van mijn -nu al voelend als ouwe trouwe- honda knol dat ik op niemand jaloers ben. Heerlijke eerste motor voor mij!

O ja, en ik heb ook geen auto. Nergens voor nodig, en scheelt een boel gezeik :)

Ik heb geen oldtimers zien staan hierbuiten, maar er rijden er genoeg rond in Amsterdam dus wellicht kom ik nog wat tegen morgen.
 
Laatst bewerkt:
Lekker hè, die NTV... Tenminste, ik vind de mijne uit '94 veel lekkerder rijden dan de splinternieuwe CBF600 waarop ik vorig jaar gelest heb. Zeker nou 'ie een beurtje heeft gehad. Kan natuurlijk ernstig veel te maken hebben met het feit dat dit mijn eigen motor is en ik meteen al genoot van het uitblijven van de associatie met zo'n instructeur in je oor :) Hoe dan ook, ik vergroei haast met mijn NTV'tje.

/edit: verder heb ik dan ook in het geheel geen vergelijkingsmateriaal, heb ook nog nooit op wat anders gereden, maar toch geniet ik nu zo van mijn -nu al voelend als ouwe trouwe- honda knol dat ik op niemand jaloers ben. Heerlijke eerste motor voor mij!

O ja, en ik heb ook geen auto. Nergens voor nodig, en scheelt een boel gezeik :)

Ik heb geen oldtimers zien staan hierbuiten, maar er rijden er genoeg rond in Amsterdam dus wellicht kom ik nog wat tegen morgen.

Ja die van mij is ook uit 94.
Rijd erg fijn en comfortabel. Er zat een windschermpje op maar die heb ik eraf gehaald. Gaf turbulentie. Liever de gewone winddruk dan dat gebonk aan m'n hoofd.
Ik mis wel een beetje pit in het blok. Maar ik moet hem ook niet vergelijken met mijn 999. :+
De vorige eigenaar had hem ook op z'n zuinigst ingesteld.
Eigenlijk ook wat ik nodig heb voor woon-werk.
Als ik het durf en het geld/tijd er voor over heb zou ik er wel wat anders van willen maken.
Puur voor de looks.

full


:9~
Om dat te doen moet ik het subframe eraf slijpen enzo.
Ik houd hem voorlopig zoals ie is. O-)

On Topic:
Ik zag toen ik terug reed, naast die E-Type, nog een zwarte staan met kapotte voorbumper.
Alleen in het donker is de kleur niet duidelijk. Misschien morgen.
 
Lekker hè, die NTV... Tenminste, ik vind de mijne uit '94 veel lekkerder rijden dan de splinternieuwe CBF600 waarop ik vorig jaar gelest heb. Zeker nou 'ie een beurtje heeft gehad. Kan natuurlijk ernstig veel te maken hebben met het feit dat dit mijn eigen motor is en ik meteen al genoot van het uitblijven van de associatie met zo'n instructeur in je oor :) Hoe dan ook, ik vergroei haast met mijn NTV'tje.

/edit: verder heb ik dan ook in het geheel geen vergelijkingsmateriaal, heb ook nog nooit op wat anders gereden, maar toch geniet ik nu zo van mijn -nu al voelend als ouwe trouwe- honda knol dat ik op niemand jaloers ben. Heerlijke eerste motor voor mij!

O ja, en ik heb ook geen auto. Nergens voor nodig, en scheelt een boel gezeik :)

Ik heb geen oldtimers zien staan hierbuiten, maar er rijden er genoeg rond in Amsterdam dus wellicht kom ik nog wat tegen morgen.
Ik zal je een keertje een rondje laten doen op mijn Fireblade...
Dan zie je pas dat motorrijden "anders kan"! })
 
Ik kijk nauwelijks overdag op MF maar het opdracht is helder, dus mag ook door andere goedgekeurd worden :9
 
Ja ik merkte het nu ook pas, ik zag ineens het woordje auto staan :9

Je leest er zo makkelijk overheen aangezien je van een motor uitgaat dat het niet eens opvalt ;)

Wel vaker dan 1 keer gelezen die zin en toch niet gezien haha
 
Die herrie maakt het leuk. :)
Een echt machine.

Ik heb zelf net mijn CBR verkocht.
(Aan dks_aa, een vriend van me, zodra die zijn rijbewijs heeft gaat ie ook meedoen).
Het zijn leuke betrouwbare motoren.
Maar vergeleken met mijn Duc, en andere 2-cilinders een beetje saai.
Dat die herrie maakt, veel schud en rammelt zijn voor mij een teken dat het 'leeft'. I love it. :9~

Maar praktisch gezien zijn 4's altijd beter. :Y
2's Zijn sowieso een beetje aan het uitsterven, lijkt het wel.
 
Laatst bewerkt:
Maarja... Ik ga niet zeuren! Als jullie vinden dat ie goed is dan is het goed!
Ik vind van niet omdat ie geen blauwe kentekenplaat heeft, maar ik ben niet de moeilijkste hoor...

Dus jullie mogen beslissen!
 
Ik was even de draad kwijt, ik zag neregens van die blauwe kentekenplaat staan waar je nu om vraagt maar dat stond dus een paar posts na de opdracht.... Maja hijs al goedgekeurd! NEXTTTTT??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan