Classic race demo Nunspeet

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.192
41
Vandaag naar de race demo in Nunspeet geweest. Ondanks de megacrash recht onder mijn neus (7 motoren geloof ik, goddank geen gewonden), een heel erg leuke dag.

Ik heb in totaal 16GB aan foto's geschoten...... Gaat even duren voor ik daar doorheen ben, maar hier een voorproefje:

IMG_5121.jpg
IMG_1685.jpg
IMG_1551.jpg
IMG_1374.jpg
IMG_1331.jpg
IMG_5508.jpg
IMG_5109.jpg
IMG_1679.jpg
IMG_1485.jpg
IMG_1365.jpg
IMG_5144.jpg
IMG_1703.jpg
IMG_1577.jpg
IMG_1444.jpg
IMG_1355.jpg
 
prachtige foto's.kom maar op met de rest!


Ik hbe nog twee foto shoots met twee meisjes niet helemaal uitgewerkt, ik heb vandaag 16gb aan foto's geschoten, morgen de Rusty Gold meeting in AMsterdam en maandag een hele dag met super motards op stap.

Het gaat helaas nog even duren voor ik door al die fotos een ben, de rest volgt nog, beloofd!

(dit zijn nog niet de mooiste)
 
#284 that's me! Mooie foto's hoor, ben benieuwd naar de rest. Reed ook in de 750cc met nummer 784. Rij altijd met een camera op mijn helm en die filmpjes staan vanaf vandaag op YouTube.
 
#284 that's me! Mooie foto's hoor, ben benieuwd naar de rest. Reed ook in de 750cc met nummer 784. Rij altijd met een camera op mijn helm en die filmpjes staan vanaf vandaag op YouTube.


IMG_1250.jpg



Ik heb nog wel wat full-HD film beelden van nummer 748 denk ik, vanuit die bocht waarin ook de foto gemaakt is.



Maar ik heb nog 2 shoots met een meisje om uit te werken, de honder-den foto's van gisteren, vandaag de Rusty Gold Swap Meet in Amsterdam en maandag een circuitdag met Supermotards. Ik moet even kijken hoe ik dit ga doen....
 
Laatst bewerkt:
Laatste lichting foto's voorlopig:

(Dit is nog geen 5% van de foto's die ik heb!!)

IMG_5379.jpg
IMG_5331.jpg
IMG_5299.jpg
IMG_5285.jpg
IMG_5273.jpg
IMG_5267.jpg
IMG_5255.jpg
IMG_5212.jpg
IMG_5148.jpg
IMG_5148.jpg
IMG_5134.jpg
IMG_1384.jpg
IMG_1380.jpg
IMG_1372.jpg
IMG_1369.jpg
IMG_1367.jpg
IMG_1358.jpg
IMG_1323.jpg
IMG_1305.jpg
IMG_1279.jpg
IMG_1250.jpg
IMG_1199.jpg
IMG_1145.jpg
IMG_1107.jpg
IMG_1105.jpg
IMG_1087.jpg
IMG_5487.jpg
IMG_5460.jpg
IMG_5452.jpg
IMG_5442.jpg
IMG_5440.jpg
IMG_1805.jpg
IMG_1757.jpg
IMG_1714.jpg
IMG_1700.jpg
IMG_1619.jpg
IMG_1548.jpg
IMG_1519.jpg
IMG_1510.jpg
IMG_1503.jpg
IMG_1482.jpg
IMG_1437.jpg
 
:9~ ik sta er niet een keer op... nr 22 geel machientje....

Gr Bas :]

oeps beter kijken bas....., mooie scherpe foto's
 
Laatst bewerkt:
:9~ ik sta er niet een keer op... nr 22 geel machientje....

Gr Bas :]

oeps beter kijken bas....., mooie scherpe foto's


Je staat er nog wel vaker op hoor, zoals gezegd, dit is nog geen 5% van de foto's die ik heb ;)
 
Overigens, moet ik er bij zeggen, ik vraag wel een hele kleine vergoeding voor nabestellen van foto's (2,50).

De reden is niet dat ik binnen wil lopen op de foto's, de reden is dat ik na de caferacer meeting in Achterveld vorig jaar UREN ben bezig geweest met vage mailtjes als 'die grijze Yamaha is van mij, mag ik alle foto's?' En dan daarna niet eens een bedankje krijgen.

Om te voorkomen dat ik zo veel tijd kwijt ben aan 'onzin' verzoeken, vraag ik die kleine vergoeding.




Verder met ik volgens mij niet te lullig geweest met het formaat van deze foto's en het logo, toch?
 
Overigens, moet ik er bij zeggen, ik vraag wel een hele kleine vergoeding voor nabestellen van foto's (2,50).

De reden is niet dat ik binnen wil lopen op de foto's, de reden is dat ik na de caferacer meeting in Achterveld vorig jaar UREN ben bezig geweest met vage mailtjes als 'die grijze Yamaha is van mij, mag ik alle foto's?' En dan daarna niet eens een bedankje krijgen.

Om te voorkomen dat ik zo veel tijd kwijt ben aan 'onzin' verzoeken, vraag ik die kleine vergoeding.




Verder met ik volgens mij niet te lullig geweest met het formaat van deze foto's en het logo, toch?

Ik vind het super mooie fotos, ik wil er wel een aantal bestellen. Kun je ook foto's maken in Hengelo 18 mei? daar gaan we met de Youngtimers ook rijden.

Gr. Bas
 
:9~ ik sta er niet een keer op... nr 22 geel machientje....

Gr Bas :]

oeps beter kijken bas....., mooie scherpe foto's


Hier heb je hem vast full size, ben er toch mee bezig:

http://img23.imageshack.us/img23/6131/img15582.jpg


Wel een heftige crash in jullie klasse, echt recht voor mijn neus. Niet leuk om te zien, maar goddank geen lichamelijke shcades en alleen die volg-GSX had volgens mij echt heftige schade.
 
Ik vind het super mooie fotos, ik wil er wel een aantal bestellen. Kun je ook foto's maken in Hengelo 18 mei? daar gaan we met de Youngtimers ook rijden.

Gr. Bas


Hengelo staat eigenlijk niet op de planning, moet ik even over nadenken :9
 
Hier heb je hem vast full size, ben er toch mee bezig:

http://img23.imageshack.us/img23/6131/img15582.jpg


Wel een heftige crash in jullie klasse, echt recht voor mijn neus. Niet leuk om te zien, maar goddank geen lichamelijke shcades en alleen die volg-GSX had volgens mij echt heftige schade.

Bedankt voor de foto, super mooi! Waar kan ik de 2,5o naar overmaken. De crash heb ik niet zien gebeuren, ik zal alleen dat er drie lagen toen ik langs kwam rijden. In ieder geval is iedereen er goed van af gekomen. Ik weet niet of de meneer van de zijspan dan ook kan zeggen. Dat zag er wel heel heftig uit...

Gr. Bas
 
Bedankt voor de foto, super mooi! Waar kan ik de 2,5o naar overmaken. De crash heb ik niet zien gebeuren, ik zal alleen dat er drie lagen toen ik langs kwam rijden. In ieder geval is iedereen er goed van af gekomen. Ik weet niet of de meneer van de zijspan dan ook kan zeggen. Dat zag er wel heel heftig uit...

Gr. Bas

'
Dat waren 7 motoren ofzo, 1 haalde de bocht niet en klapte op het perkje waar ik achter stond, ik was bang dat de motor op zijn rug zou landen.. De Marshalls waren erg traag met zwaaien waardoor de volgende twee groepen op elkaar klapten.

Die zijspan crash heb ik (gelukkig) niets van meegekregen. Ik vond het ook een best eng circuit.


Foto is niet 100% scherp en dus gratis ;). Ik ga deze week alle foto's in een album zetten en dan kan iedereen kijken of en welke foto ze willen hebben, dat is makkelijker.
 
[afbeelding]


Ik heb nog wel wat full-HD film beelden van nummer 748 denk ik, vanuit die bocht waarin ook de foto gemaakt is.



Maar ik heb nog 2 shoots met een meisje om uit te werken, de honder-den foto's van gisteren, vandaag de Rusty Gold Swap Meet in Amsterdam en maandag een circuitdag met Supermotards. Ik moet even kijken hoe ik dit ga doen....


Mooie foto! Wil graag betalen voor Hi-res foto's, dus laat maar weten wat je hebt. Geen haast, ik hoor het wel.
 
ALs je foto's van mij hebt wil ik ze graag bestellen nummer 54 yamaha .de zware crash was achter mij .lag er zelf ook bijna naast in die bocht er lag vast wat . was wat glad daar

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan