Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn speed gaan terughalen en wat een verschil.
Blijkbaar stond ze dus nog begrenst op 100pk zie groene lijn.
Er zat een begrenzing aan het gas waardoor ik het gas maar max 60% kon opendraaien :(
Blauwe lijn is met de begrenzing eruit en standaard map, de rode lijn is de aangepaste map.
[afbeelding]


Ze stottert niet meer in lage toeren en trekt veel beter door *O*

Laat het mooie weer nu maar komen :]


hahahah was ik dus toch niet de enige met een begrenzing :) :]
die 100pk setjes zijn ook te koop er staat een op de site van bmg
 
Net mijn speed gaan terughalen en wat een verschil.
Blijkbaar stond ze dus nog begrenst op 100pk zie groene lijn.
Er zat een begrenzing aan het gas waardoor ik het gas maar max 60% kon opendraaien :(
Blauwe lijn is met de begrenzing eruit en standaard map, de rode lijn is de aangepaste map.
[afbeelding]


Ze stottert niet meer in lage toeren en trekt veel beter door *O*

Laat het mooie weer nu maar komen :]
zo de knetters, dat was de moeite :Y
 
Dont_Call_Me_Cliff schreef op 09 mei 2012 @ 15:26:En deze dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Is niet van mij maar staat wel te koop @ 7800 Engelse pond :(Gefeliciteerd!!

Strakke platen zijn dat zeg :Y

BrumBy schreef op 09 mei 2012 @ 17:47:Zo gauw het weer stabieler gaat worden.... :) :Y :9

Alhoewel komende tijd met Hemelvaart en Pinksteren ook wel erbij in zal schieten.

Wat mij betreft gaat dat vanaf juni worden.

Word er zoiezo nog gereden volgendeweek met vrije dagen :? Ik heb dacht ik ook nog vrijdag vrij :Y *O* *O* *O* :] :]
 
Beetje dure rekening krijg ik denk eind van de week. Nokkenas ketting keerringen vork, tandwielenset, kleppen stellen 8 van de 12, linkset versleten, en nog wa kleine dingetjes?

Linkset 300 euro 3 assen en alle naaldlagers en keerringen.

Al bij al, beetje kat in zak gekocht bij die ene zaak :( je kan er niet inkijken maar sommige mensen die meer ervaring met het merk hebben zien in 1 opslag de staat van de motor!

Achja dalijk als nieuw


Balen man :(
 
Net mijn speed gaan terughalen en wat een verschil.
Blijkbaar stond ze dus nog begrenst op 100pk zie groene lijn.
Er zat een begrenzing aan het gas waardoor ik het gas maar max 60% kon opendraaien :(
Blauwe lijn is met de begrenzing eruit en standaard map, de rode lijn is de aangepaste map.
[afbeelding]


Ze stottert niet meer in lage toeren en trekt veel beter door *O*

Laat het mooie weer nu maar komen :]


Kijk, nou heb je een echte Speed!
 
Beetje dure rekening krijg ik denk eind van de week. Nokkenas ketting keerringen vork, tandwielenset, kleppen stellen 8 van de 12, linkset versleten, en nog wa kleine dingetjes?

Linkset 300 euro 3 assen en alle naaldlagers en keerringen.

Al bij al, beetje kat in zak gekocht bij die ene zaak :( je kan er niet inkijken maar sommige mensen die meer ervaring met het merk hebben zien in 1 opslag de staat van de motor!

Achja dalijk als nieuw

Hmm, nokkenasketting heb ik ook gehoord bij Brabant Motors.
Uiteindelijk zelf het probleem opgelost met een relais van € 15,-
Ik weet het niet.
Hoop dat jij er een beter gevoel bij hebt als ik.
 
Welk relais heeft met je nokkenas te maken dan ? Kwaad nu toch al geschied, maar er zat binnen in het blok wel meerdere dingen niet helemaal zoals het hoort. En bouten aan de losse kant, dus laten we het daar maar op houden. Haha ik kan dalijk wel boos zijn enzovoort. Maar dan zit ik totaal niet lekker op de speed. Dus even ogen dicht en dat hij er klaar voor is.

Hobby :(
 
Welk relais heeft met je nokkenas te maken dan ? Kwaad nu toch al geschied, maar er zat binnen in het blok wel meerdere dingen niet helemaal zoals het hoort. En bouten aan de losse kant, dus laten we het daar maar op houden. Haha ik kan dalijk wel boos zijn enzovoort. Maar dan zit ik totaal niet lekker op de speed. Dus even ogen dicht en dat hij er klaar voor is.

Hobby :(

Mijn speed had startproblemen. Ik belde BM om te vragen of dit vaker voorkwam. En waar ik moest beginnen met zoeken.
Vervolgens werd mij vertelde dat het startmechaniek stuk was en dat dit kwam door een slechte NAK. Dat dit allemaal vervangen moest worden.
Aangezien dit een dure reparatie zou worden heb ik eerst zelf maar wat geprobeerd.
Motor start weer normaal nu.

Je geeft zelf aan dat er meer dingen niet goed zaten in het blok.
Dat heb ik dus niet. Blok loopt normaal zonder bijgeluiden.


Mogge allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan