Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed om te lezen dat alles goed verlopen is tijdens MM.

prijzen zijn behoorlijk verhoogd, ik mocht jaren terug voor een artikel 5 150 euro aftikken, was nog de moeite waard :P

mijn brommer staat weer helemaal onder de blubber in het zuiden des lands.
lekker buitje gehad, jammer na 2 avonden poetsen vorige week -O-
Dan weet je gelijk hoe lang je deze week weer bezig bent :+
 
leuke avatar! eigen poes :?

:) nee maar lijkt er wel op

dit is wel mijn poes/kat huisdier :+

full
 
Over een maand hè? dan moet het daar wel goed zijn!

Daar ga ik ook vanuit. Ik ben echter wel eens in juni in het Zwarte woud wezen rijden en dat was meer een nat woud. Teveel regen in de week dat ik daar rond reed.
Maar ik ga er maar vanuit dat er over een maand geen problemen met sneeuw te verwachten zijn. ;)
 
:^ wat een vrolijk menneke veel plezier!!

Triple-T
zou je die foto van mijn motor in het origineel willen sturen? wtb105 ad hetemail ;) Is mooie foto :Y
 
wil de zwarte korte hendeltjes van de street overzetten op de speed. Krijg alleen de hendel van de koppeling niet los van de kabel. Iemand tips om de kabel wat losser te maken zodat ik de boel makkelijk kan verwisselen. Ben niet zo heel technisch en wil niet dat de koppeling straks niet goed meer werkt doordat ik hem niet meer op de juiste spanning krijg.
 
wil de zwarte korte hendeltjes van de street overzetten op de speed. Krijg alleen de hendel van de koppeling niet los van de kabel. Iemand tips om de kabel wat losser te maken zodat ik de boel makkelijk kan verwisselen. Ben niet zo heel technisch en wil niet dat de koppeling straks niet goed meer werkt doordat ik hem niet meer op de juiste spanning krijg.

stelwieltje van de koppeling helemaal in draaien, en de sleuf gelijk zetten met de sleuf van de hendel houder, zodat je de kabel daar uit kan krijgen.
wat lastig uitleggen O-) :X
 
stelwieltje van de koppeling helemaal in draaien, en de sleuf gelijk zetten met de sleuf van de hendel houder, zodat je de kabel daar uit kan krijgen.
wat lastig uitleggen O-) :X

Dit was ook mijn eerste gedachte maar de koppelingskabel kreeg ik er niet mee los :N
Ik heb de kabel uiteindelijk maar losgemaakt beneden bij het koppelingshuis toen was het zo klaar.
 
Dit was ook mijn eerste gedachte maar de koppelingskabel kreeg ik er niet mee los :N
Ik heb de kabel uiteindelijk maar losgemaakt beneden bij het koppelingshuis toen was het zo klaar.

ok,
balen,
ik heb hem vorige week vervangen, eerst boutje van de hevel los, daarna kabel door de sleuf, kon toen de kabel simpel uit de hevel halen.
 
ok,
balen,
ik heb hem vorige week vervangen, eerst boutje van de hevel los, daarna kabel door de sleuf, kon toen de kabel simpel uit de hevel halen.

Vielmee hoor ;)
Bij mijn vriendin haar GSR lukte het wel zo, alleen met mijn triple ff niet.
Had geen zin om lang te kloten en de kabel is in 2 tellen los en weer vast :)
 
*O* nieuwe sportsmartje achterband ligt klaar. Indicatienokjes beginnen gelijk te komen met het loopvlak... Hou het toch maar bij het vertrouwde en voor mij geen experiment met de S20... :P
 
Vielmee hoor ;)
Bij mijn vriendin haar GSR lukte het wel zo, alleen met mijn triple ff niet.
Had geen zin om lang te kloten en de kabel is in 2 tellen los en weer vast :)

ah,
slaapt jou triple ook naast (of met) een GSR??


schijnt een goede combi te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan