Dit onderwerp is gesloten.
quote:Dré Pistolet schreef op 16 mei 2012 @ 16:20:
[...]
Vraag me toch af waar dat fabeltje over peperduur onderhoud vandaan komtDe onderhoudskosten van een T509 liggen op hetzelfde niveau als bij een Jap.
De huidige Triumphs zijn zelfs goedkoper met onderhoudsintervallen om de 10000km en voor de nieuwe Tiger zelfs 16000 km.
Als de onderhoudsgeschiedenis ervan gekend is (boekje), hoeft de aanschaf van een T509 geen problemen te geven. Hier bij mijn eigen dealer rijdt er eentje met 120000km op de teller zonder enige revisie, alleen courant onderhoud gehad.
Het afwerkingsniveau lag in die tijd nog niet op het niveau van de Japanners, maar echt veel problemen gaf dat niet. Test vooral of je versnellingsbak in orde is. Die geeft over het algemeen een goed beeld van hoe er met de motor is omgesprongen.
Neem er best eentje vanaf modeljaar 1999, dan zijn alle kinderziektes in de vorm van een zwakke derde versnelling, slechte las aan het balhoofd er zeker uit.
Vanaf 2001 krijg je er nog eens 10 paarden bij.
quote:Gejabo schreef op 16 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Vrijdag de grote dag of niet??
Dus met z'n alle vrijdag naar Blom![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Wout-46 schreef op 16 mei 2012 @ 17:59:
weinig tijd gehad om mn fotootjes te plaatsen vd week dus nu maar ff spammen
van t weekend nog 5 km over een bospad gereden in brabant op de grens met belgie
onze motoren zaten en zitten nog lekker onder
[afbeelding]
[afbeelding]
zaterdag diverse valdoppen aangeschafd hoop niet dat ik ze nodig heb maar ze zitten er op[afbeelding]
vond zelf die witte letters niet zo mooi dus al lekker aan het hobbyén geweest om die eraf te krijgen
[afbeelding]
met een boormachine eerst grof schuurpapier en dan steeds fijner helaas ze zijn iets doffer als origineel maar ik ben tevreden
Voorkant
[afbeelding]
[afbeelding]
Achterkant ook ff mn rode centreerring chekken
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan het dynamodeksel en het koppelingsdeksel [afbeelding]
[afbeelding]
ook nog een mf sticker aangeschaft dus ik ben spotbaar
[afbeelding]
quote:The Hermenator schreef op 16 mei 2012 @ 20:18:
[...]
geloof er niks van ouwe boef

quote:Dré Pistolet schreef op 16 mei 2012 @ 16:20:
[...]
Vraag me toch af waar dat fabeltje over peperduur onderhoud vandaan komtDe onderhoudskosten van een T509 liggen op hetzelfde niveau als bij een Jap.
De huidige Triumphs zijn zelfs goedkoper met onderhoudsintervallen om de 10000km en voor de nieuwe Tiger zelfs 16000 km.
Als de onderhoudsgeschiedenis ervan gekend is (boekje), hoeft de aanschaf van een T509 geen problemen te geven. Hier bij mijn eigen dealer rijdt er eentje met 120000km op de teller zonder enige revisie, alleen courant onderhoud gehad.
Het afwerkingsniveau lag in die tijd nog niet op het niveau van de Japanners, maar echt veel problemen gaf dat niet. Test vooral of je versnellingsbak in orde is. Die geeft over het algemeen een goed beeld van hoe er met de motor is omgesprongen.
Neem er best eentje vanaf modeljaar 1999, dan zijn alle kinderziektes in de vorm van een zwakke derde versnelling, slechte las aan het balhoofd er zeker uit.
Vanaf 2001 krijg je er nog eens 10 paarden bij.

quote:Werthers Original schreef op 16 mei 2012 @ 20:30:
[
Die kerel is nu al aan het aftellendenk dat hij een klok op zn mobiel heeft
hele dag kijken en savonds niet kunnen slapen hor
net een klein kind
quote:speedtriple schreef op 16 mei 2012 @ 20:27:
Iemand nog zijn in een leuk stukje sturen op Hemelvaartsdag?
Mooi rondje Zuid Hollandse eilanden/Zeeland?
Verzamelen A4 afslag de Lier ( 1x voorbij afslag Den Haag-Zuid) op de carpoolplaats.
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1