Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Wordt druk daar!
Zou maar zo kunnen, hopelijk werkt het weer een beetje mee :]

O2 sensor is overleden (net 1 maand buiten de garantie natuurlijk B| ), er komt nu een O2 eliminator op en dan kunnen we 'm zaterdag weer ophalen *O*
 
Die rode met witte strepen zijn het mooist :+ er zijn hier al veel teveel kleurloze Speeds :$

Ik vond met de witte strepen het rood veel frisser worden. ( sindsdien het weer geloof ik ook :( )
O, dus het is jouw schuld :( Haal die strepen er dan weer snel vanaf :+
 
Nee, gewoon 1.88...kawa is ook niet zo superklein hoor :N
Heeft wel een vrij rechte zit, misschien is dat het.

Nee, dat bedoel ik. Ik heb ook eens naar een Kawa gekeken maar ik vond hem te groot voor mij.

Ben maar een klein manneke hoor. :/
 
Vandaag maar weer eens met een andere 2 wielerhobby bezig gehouden nl RC motorfietsen. :)
Rijden met die dingen is toch wel zo gaaf , alles werkt zoals bij echte motoren ook de vering en dempingverstellingen. :Y
Veel werk om ze zo mooi te maken en echt goed te laten rijden maar o zo gaaf behalve als je een flinke crash of highsider maakt ;(
full
 
Vandaag maar weer eens met een andere 2 wielerhobby bezig gehouden nl RC motorfietsen. :)
Rijden met die dingen is toch wel zo gaaf , alles werkt zoals bij echte motoren ook de vering en dempingverstellingen. :Y
Veel werk om ze zo mooi te maken en echt goed te laten rijden maar o zo gaaf behalve als je een flinke crash of highsider maakt ;( [afbeelding]
Leuk speelgoed :Y
 
Dat zit achter je kapje en achter je teller :Y soort van afwerking zodat je de kabels niet ziet die naar je teller gaan.
ah oke... heb nl nog dat zwarte schermpje liggen hier, maar das een windschermpje en niet datgeen wat jij bedoelt.


Oftewel, dat zwarte schermpje (te zien op foto in OP) van mijn motor is gratis te verkrijgen voor degene die hem wil :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan