Triumph Speed Triple topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
BrumBy schreef op 08 mei 2012 @ 21:53:
Hier de Moto Morini Rebello,


[afbeelding].


Ik kan veel waarderen en ieder het zijne maar,


Alleen voortaan via internet te bestellen.
Dealers zijn er niet meer, ofwel met garantieregelingen wachten tot die ene Italiaan.....

Ik vind het wel een wijs ding :Y alleen wat klus zegt die hangtieten weg bij de tank :r voor de rest vind ik hem wel dik :]

@ Triple-t bedankt nog voor de foto's :Y super strak en scherp zeg :) bedankt nogmaal :Y
 
Vorige vrijdag mijn speed weggebracht om ecu te laten herschrijven na het plaatsen van een K&N filter, SC-project pijp zat er al van begin dit jaar onder.
Kreeg deze morgen volgende mail:

'Hallo,

De Triumph is klaar. Je gaat nogal een beetje verschieten. Er zit zo een 40 pk meer in dan je hem gebracht hebt.

Groeten

Stefaan

Mototech Bvba'


Vanavond ga ik haar halen, benieuwd naar de uitdraai want kan dit moeilijk geloven. Verschil zal ik wel duidelijk voelen denk ik want met de filter + uitlaat en standaard mapping draaide hij in lage toeren heel slecht.
 
lijkt wel op de mijne, heeft net wat lekkers gehaald[afbeelding]

_O-

Kwestie van voet op de staart, en vervolgens gelijk trappen en klikken :+

_O- ga die techniek ook s op mijn katten toepassen O-)

ook mooi hoor oldskool gixxertjes :Y :+
[afbeelding]

ja, kwijl :9~

had ik al s gezegd dat ik een x bijna een zwart grijze 1100 had gekocht? ben toen uiteindelijk toch voor een fiets met wat minder plastic gegaan....


nice :}

kwam nog een paar foto's tegen van de mfmm

nino :]

nino.jpg


mij niet bekende special edition

special.jpg


955i met paintjob :}

paint.jpg
 
Vorige vrijdag mijn speed weggebracht om ecu te laten herschrijven na het plaatsen van een K&N filter, SC-project pijp zat er al van begin dit jaar onder.
Kreeg deze morgen volgende mail:

'Hallo,

De Triumph is klaar. Je gaat nogal een beetje verschieten. Er zit zo een 40 pk meer in dan je hem gebracht hebt.

Groeten

Stefaan

Mototech Bvba'


Vanavond ga ik haar halen, benieuwd naar de uitdraai want kan dit moeilijk geloven. Verschil zal ik wel duidelijk voelen denk ik want met de filter + uitlaat en standaard mapping draaide hij in lage toeren heel slecht.

dat is wel een heel groot verschil .... jammer dat je hem niet voor het plaatsen van de uitlaat en luchtfilter op de bank hebt gehad, dan had je het werkelijke verschil gezien.

Wat zijn nu de uiteindelijk pk's / nm's die de speed uithoest met de nieuwe tune?
 
Vorige vrijdag mijn speed weggebracht om ecu te laten herschrijven na het plaatsen van een K&N filter, SC-project pijp zat er al van begin dit jaar onder.
Kreeg deze morgen volgende mail:

'Hallo,

De Triumph is klaar. Je gaat nogal een beetje verschieten. Er zit zo een 40 pk meer in dan je hem gebracht hebt.

Groeten

Stefaan

Mototech Bvba'


Vanavond ga ik haar halen, benieuwd naar de uitdraai want kan dit moeilijk geloven. Verschil zal ik wel duidelijk voelen denk ik want met de filter + uitlaat en standaard mapping draaide hij in lage toeren heel slecht.


40 pony,s erbij lijkt me toch wel errrug optimistisch....
Waarschijnlijk had je vlak tevoren geen uitdraai laten maken ?
In dat geval is het makkelijker om er 40 pk bij te toveren natuurlijk. :Y
 
Laatst bewerkt:
lijkt wel op de mijne, heeft net wat lekkers gehaald[afbeelding]

Hey,
wel lekker met de kerst.

ik heb er ook 3 stuks lopen (poezen, met haar en staart welteverstaan, die ander telt niet).
ik zal jullie maar niet vervelen met fotomateriaal.

smorgens trouwens.
heerlijk weertje!
in het geval dat mijn speed ruim 175km verderop staat
 
Laatst bewerkt:
Triumph mag wel uitkijken met de nieuwe Speed R.

"BMW is reportedly being sued by a man who claims he was left with a permanent erection after riding one of its bikes. Californian Henry Wolf says he was left with an erection for two years after a four-hour ride on a ‘ridge-like seat’. He has been left ‘unable to engage in sexual activity, which is causing him substantial emotional and mental anguish’ according to his lawsuit.

He is suing BMW in the US and seat maker Corbin Pacific for lost wages, medical expenses, emotional distress and 'general damage'.

A source said: “I don’t think it will stand up in court.” _O- _O-
 
_O- nou ik heb vanochtend weer keurig met de rode vlekken op de radar meegereden hoor. regenpak over motorpak heen en uiteraard zodra ik binnenloop op werk wordt het droog B|

In ieder geval dit keer geen natte aars...
 
Hey gave handschoenen. Jammer dat je zie niet had voor onze grote reis, had je ze gelijk kunnen inrijden. Of heb je de oude versleten met gas geven in DL :9Dierenvriend :PLaat nu maar zitten donderdag ben ik weer vertrokken B|Oei dat lijkt me moeilijksturen zo'n ding, wel onwijs mooi. Maar ik zou toch liever met zo'n RC een highsider maken dan in het eggie.Tijd voor een speed! Dat vind je kleine ook veel mooier.


:W

Een paar x geen flesje zal hem leren die kleine etterbak.
 
:P mijn motorpak is op de genante plekken helaas niet meer waterdicht na 4 jaar ;) dus moet wel een regenpak eroverheen trekken
 
40 pony,s erbij lijkt me toch wel errrug optimistisch....
Waarschijnlijk had je vlak tevoren geen uitdraai laten maken ?
In dat geval is het makkelijker om er 40 pk bij te toveren natuurlijk. :Y

Heb ondertussen al wat meer info gevraagd en blijkbaar zou mijn speed op 100pk gestaan hebben. Vond het zelf ook al verdacht zoveel erbij.
 
Vorige vrijdag mijn speed weggebracht om ecu te laten herschrijven na het plaatsen van een K&N filter, SC-project pijp zat er al van begin dit jaar onder.
Kreeg deze morgen volgende mail:

'Hallo,

De Triumph is klaar. Je gaat nogal een beetje verschieten. Er zit zo een 40 pk meer in dan je hem gebracht hebt.

Groeten

Stefaan

Mototech Bvba'


Vanavond ga ik haar halen, benieuwd naar de uitdraai want kan dit moeilijk geloven. Verschil zal ik wel duidelijk voelen denk ik want met de filter + uitlaat en standaard mapping draaide hij in lage toeren heel slecht.

Is dat gebruikelijk dat er ook een andere filter onder moet bij het vervangen van je standaard uitlaat voor een sportuitlaat?
Ik heb er net een Arrow 3:1 ondergeknald en moet hem ook nog laten afstellen. Street Triple welteverstaan.
 
Volgens mij niet. K&N filter staat toch los van je uitlaat verder? Een andere ECU na het vervangen van je uitlaatsysteem is wel aan te raden :Y
 
Is dat gebruikelijk dat er ook een andere filter onder moet bij het vervangen van je standaard uitlaat voor een sportuitlaat?
Ik heb er net een Arrow 3:1 ondergeknald en moet hem ook nog laten afstellen. Street Triple welteverstaan.

Nope,
normaal filter laten zitten.
je kan een andere tune laten laden (of zelf doen).
maar echt noodzakelijk is het niet.
 
In belgie zetten ze fietsen ook op lagere pk's vanwege de wegenbelasting. Maar ik dacht dat het met 100kw was en niet pk.

Mijn speed was ook vol vermogen.

Klopt. In België voeren ze hoogperformante motorfietsen onder de 115pk in om een hogere wegenbelasting te omzeilen. Aangezien een fabrikant niet zo zot is om voor elk land afzonderlijk een motorvermogen af te stellen komen die aan 100pk binnen.

De 100kw geldt voor auto's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan