Carbon uitlaat met E keur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.026
1.112
Alkmaar
Te koop, mijn maximaal 500 km gebruikte carbon uitlaat.

Past zeker onder een ZX7R :Y, niet onder een ZX9R uit 2003 :N. Er zit een dB killer in *O* maar die kan er niet uit -O- . Op de foto lijkt er geen killer in te zitten, maar geloof mij, hij zit er wel. Het gat is dus niet zo groot als lijkt.

De drie bouten voor de bevestiging zijn beschadigd bij het monteren op mijn ZX9R. Dacht dat het wel zou passen ... niet dus. Je moet dus zeker twee nieuwe bouten monteren, misschien de derde ook nog :/.

De maat tussen de bouten is 76 mm, de maat van "het gat" is 61 mm.

Prijs, tja, hoeft niet veel te zijn, ligt hier toch maar stof te happen. Op de foto staat wat verkleuring bij de dB killer (uitgang), dit is verkleuring door warmte.

~[edit] tegen meerprijs lever ik de bellenblaas mee 8-)

De foto's:
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Die bouten, is dat makkelijk te fixen? of moet de hele demper daarvoor uit elkaar?
en deze gaat denk ik ook wel op een zxr 750 van 93 passen toch?

wat wil je voor de demper hebben?

edit: pb'tje gestuurd
 
Laatst bewerkt:
Als Pendragon en Ninjaturtle er niet uitkomen, wil ik me graag als runner up melden voor de demper.
 
Er hebben zich inmiddels drie mensen gemeld waarbij Pawasaki via de PM als eerste heeft gereageerd. Hij komt ook binnenkort langs dus wacht dat even af.

Vanavond zal ik nog eens goed kijken of het eenvoudig is om de bouten te vervangen. Heel eenvoudig is dit niet (anders had ik het zelf al gedaan ;)) maar zal nog eens goed kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan