Super tevreden over mijn T-Max 530

Italië en frankrijk oke maar waar dan.
niet bij piecesracing in Frankrijk of moscattelli in Italië.
Heb je websits voor mij.
of is er geen carbon voor de gp800?
 
2à4 . fr
Brixia motor (It)
Piecesracing fr.
Ebay.it

Of ze iets hebben voor de gp800 weet ik niet.

Succes.
 
Nog geen tijd gehad om te kijken.
ik was gisteren tot 23,15 op mijn werk en vandaag ook.
maar zodra ik kan zal ik kijken en dan post ik dat hier.
thanks
 
Ik men T-max 530 dan eindelijk hebben midden juni, door omstandigheden , hehe...

Zijn er in feite clubs , of toerritten voorzien met Maxiscooters of Alleen T-maxen in Belgie?

Of word er onderling afgesproken?

by the way serieus aan het nadenken om hem te laten wrappen in Mat red carbon

filmpje is niet matt.
 
Prachtig, zeker die kleur. Indien je dat doet willen "we" zeker "ik" graag foto's van zien.
Zwart is zo saai.
Zijn er nog andere kleuren dat je weet?
 
De nieuwe T-Max

Misschien zijn de spiegels wat beter (hoop ik toch).
De voorvork is ook niet slecht.
Maar die neus vind ik nu echt geen verbetering; ik mis vooral de agressieve look van de lenslampen!!! En ook een beetje het kleine lampje vooraan.
Vind het model 2012 eigenlijk mooier! Me happy!!! :]



2015_YAM_XP500SP_EU_DNMS_DET_001.jpg
 
Dan heb ik het nog niet gehad over dat gebogen latje dat ze onder de neus hebben geplakt! :N
 
Vrijdag gaan kijken naar de Honda nm4 vultus.
Zeer speciaal ...you like it or you hate it.

Misschien ruil ik mijn tmax 530 wel in.

 
Laatst bewerkt:
Linusje,

Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, maar die komt er bij mij niet in, daar wil ik niet op gezien worden. Stap liever over op een "Solex".
 
Inderdaad Droomscooter ...gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak ...het zou een beetje saai worden. Er moet er toch één uitspringen met een Batmobiel.

Is nog niet zeker hoor...moet hem eerst zien , voelen en horen.

Hij zal al goed moeten zijn om mijn tmax te vervangen.
 
Is ook aan mij niet besteed, vooraanzicht is niet om aan te zien, waarom komt Honda ook altijd met die kettingaandrijvingen af?
En wanneer gaat Yamaha is gaan beseffen dat er een massa volk op een zware TMAX zit te wachten.....
 
Is ook aan mij niet besteed, vooraanzicht is niet om aan te zien, waarom komt Honda ook altijd met die kettingaandrijvingen af?
En wanneer gaat Yamaha is gaan beseffen dat er een massa volk op een zware TMAX zit te wachten.....

Inderdaad, feitelijk ben ik toe aan iets nieuws maar de vereiste is dat het minimum 150cc zwaarder is. Ben nogal Yamaha minded daarom blijf ik wachten. Indien hij zijn laatste adem gaat uitblazen zit ik met een probleem.
Maar voor 30CC wens ik geen 12.000€ uit te geven.
Ik vrees dat ik dan vaandelvlucht ga moeten plegen en overschakelen naar de Honda Integra.
 
Bedankt. Het zal niet makkelijk zijn maar er is geen haast bij.

Voor een habbekrats doe ik hem nu ook niet weg.
 
Naar NL begrippen is het een koopje als je er van houdt en invoer buiten beschouwing laat. Helaas .......... dat laatste.
 
Al de 4e keer of zo dat hij te koop staat?

Je hebt het uiteindelijk nog betrekkelijk lang uitgehouden ;)
Benieuwd naar het volgende!
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg telkens een belachelijk bod.

Nu zal het ook wel weer van dat zijn maar voor minder laat ik hem niet gaan. Dan blijft hij hier nog een beetje...staat niet in mijn weg.
 
't Is iets met de tweedehandsverkoop. Ik verkoop ook wel eens iets op tweedehands.be. De helft van de tijd bieden ze onder de prijs en de andere helft hoor je er ineens niks meer van of komen ze doodsimpel niet opdagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan