Super tevreden over mijn T-Max 530

Wie van jullie T-Max sloebers heeft trouwens een kenteken dat eindigt op 62 ?

Ik zie er net 1 op mijn werk staan langs de muur achter mijn Sixteen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zat te twijfelen tussen een Akra en een Yoshimura. Ik heb vorige week toch gekozen voor de Yoshimura omdat deze full carbon is en ik carbon een mooier lager geluid vind geven. Ik heb hem besteld bij een bedrijf in Amerika, scheelt ontzettend veel geld! Heeft er iemand ervaring met een Yoshi onder een Tmax??
 
Ik heb een Tmax 500 (2010). Linusje, las ik niet in een oude post van je dat jij ook een Yoshi op je Tmax had?
 
Neen Yoshi heb ik niet op mijn 530.....bestaat nog niet.

Op mijn tmax 2011 had ik de standaard uitlaat.

Enige jaren terug had ik een Yoshi in carbon op mijn suzuki gsx 1250 fa.
Super mooie afwerking.
 
Ik dacht dat je toen van plan was om hem op je 2011 tmax te zetten. Ben benieuwd hoe het zal klinken op mijn tmax 500 en of ik iets aan winst qua vermogen krijg.
 
Nee nee.....

dat was mijn tmax 2011 met standaard uitlaat en carbon (hmmmm...)

SAM_0094.jpg


en dat was de moto daar voor suzuki gsx 1250 fa met yoshimura uitlaat

IMG_0191.jpg


Was een zeer mooie uitlaat.

Veel succes met de jouwe .....en een fotootje posten hé.
 
Al iemand gereden met bar end spiegels op hun tmax.

Ik denk aan eventueel deze :

rizoma_mirror_cafe_retro.jpg


Die nieuwe spiegels...Lightech vallen toch tegen....het zicht is niet bijzonder....man man man.
(heb al andere van rizoma liggen in mijn kast)
 
Laatst bewerkt:
in al die mooie spiegels zie je nagenoeg niets. Bovendiens staan al deze fotootjes verkeerd. De spiegel moet naar buiten gedraaid worden anders zie je alleen je eigen arm.
 
Laatst bewerkt:
oeps verkeerde reactie sorry : maar kan dit bericht blijkbaar niet verwijderen ...
 
Laatst bewerkt:
Bij de tmax 530 geen Bmw toestanden en discussies.

Super tevreden zoals de topic vermeld.

Ik veronderstel de anderen ook want het is hier stil.....houden zo. (ook al doe ik nu en dan
eens mijn klep open....haha)
 
Volgens mijn dealer komt er een spiegelverbreder voor de originele spiegels.... Dmv een extra blokje op de kuip, waarin de spiegelvoet dan wordt geschroefd.
Werd ook reeds noodzakelijkerwijze ontwikkeld voor een eerder Yamahamodel en blijkbaar klagen alle klanten over de spiegels van de nieuwe TMax.
Die spiegels op de stuuruiteinden vangen veel wind en compromitteren het stuurgedrag.
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij nu eens een slecht idee. :?
Soit, wie niet waagt blijft maagd.
Zeker melden of dit invloed heeft voor/op het sturen, zeker met een hand.
 
Oké bedankt.

Ik zal het proberen .....we zien wel en anders voor tweedehands.be....hmmm.

(heb al rizoma speed sport liggen en nu nog lightech)
 
Volgens mijn dealer komt er een spiegelverbreder voor de originele spiegels.... Dmv een extra blokje op de kuip, waarin de spiegelvoet dan wordt geschroefd.
Werd ook reeds noodzakelijkerwijze ontwikkeld voor een eerder Yamahamodel en blijkbaar klagen alle klanten over de spiegels van de nieuwe TMax.
Die spiegels op de stuuruiteinden vangen veel wind en compromitteren het stuurgedrag.

Een spiegelverbreder lijkt mij inderdaad een super idee.

Had deze ook op een vorige moto en dat scheelde een pak.
 
Ik heb last van motorlawaai op mijn nieuwe T-max (heb gevoelige oren). Iemand een idee hoe je het geluid van de T-max kan veminderen?
Pascal
 
Oordoppen, is uiteraard het logische (en door mij toegepaste) antwoord.
Mijn vrouw vindt mijn TMax 530 ook luider pruttelen uit de uitlaat dan mijn exemplaar van 2008.
Mijn Yamaha-dealer (tijdens de 1.000 km-beurt) vond'm echter normaal klinken.
Vermits de originele uitlaat de stilste blijkt te zijn denk ik dat je inderdaad moet grijpen naar...oordoppen... ;)
 
Met oordoppen moet je expirimenteren. Ik ben uitgekomen bij een wel zeer rare oplossing ;)

Zwemdoppen. Deze hebben drie, ipv twee parapluutjes en zijn van een zacht rubber, zodat je ze goed in de oren kunt proppen. Ideaal, ik hoor dan nog maar heel weinig(wat windgeruis). En dat voor 3 euro! Ik lach me slap met die dingen })

Ik wil niet meer zonder. Man, wat een herrie zonder doppen(ondanks mijn Shuberth).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan