KTM 690 Duke/SM tank & KTM handkappen

Eral

MF veteraan
25 sep 2010
1.196
0
Zaandam
De tank heeft aan de linkerzijde lichte krassen/vegen, verder is hij helemaal onbeschadigd. Mocht je de tank kopen en monteren op jouw Duke/SM dan is het wel nodig om wat onderdelen over te zetten. Welke onderdelen dat zijn is te zien op de foto's.
De prijs van de tank is 125 euro en is te bezichtigen/op te halen in Zaandam.

IMG_7653.jpg


IMG_7654.jpg


IMG_7659.jpg


IMG_7660.jpg


IMG_7655.jpg


IMG_7656.jpg


IMG_7657.jpg


IMG_7658.jpg


IMG_7661.jpg


IMG_7662.jpg


IMG_7663.jpg


IMG_7664.jpg


En ik heb nog een set originele KTM handkappen liggen die maar een korte tijd op mijn Duke hebben gezetten. Geen beschadigingen en compleet met alle moeren en bouten, plug&play dus.
De prijs hiervoor is 30 euro en deze zou ik wel kunnen verzenden waarbij de kosten voor de koper zijn(6,75).

IMG_7665.jpg


IMG_7666.jpg


IMG_7667.jpg


IMG_7668.jpg


Handkappen passen op alle LC4 en LC8 KTM's (RC8 daar buiten gelaten uiteraard :+ )

Mocht je geintreseerd zijn en vragen hebben, dan ben ik te bereiken op het volgende nummer: 06 250 403 20. Een PM of mailtje kan natuurlijk ook :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat is de diameter van de bevestiging van de handkappen? De diameter van het deel dat de buis ingaat en dat deel dat er omheen gaat?

Heb wellicht interese...
 
De bevestiging die om het stuur gaat is op zijn kleinst 27mm. en kan gebruikt worden tot zo'n 30mm. Dan zit er genoeg draad van de bout in de moer.
De diameter van het deel wat in het stuur gaat is varieert van 12mm. tot .... ? Hoe verder de imbus word vast gedraaid, des te wijder gaat het onderdeel staan in het stuur.
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen zijn de handkappen verkocht en heb ik de tank nog liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan