MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, het was erg balen. Eerst de regen missen op vrijdag en dan de spruitjes. Gelukkig maakten de zaterdag en zondag veel goed.
 
Ahum..

Zal me met opening van dit nieuwe topic ook maar weer eens melden en niet enkel meelezen.. meelezen? Ja, meelezen.. dat doe ik al weer behoorlijk wat topics :?

Kon het ook niet meer laten om niet m'n digitale gezicht weer eens te laten zien als Gooise Hooligan van 't eerste tweede uur 8-) ben ergens bij topic 84 afgehaakt..

Magoed.. bij deze: :W van de Gooise knuffelbeer *D

Even een correctie :+

Welkom terug dan ;) :W
 
Laatst bewerkt:
Spruitjes EN bloemkool lees ik net :')


Wat er over was zat zondag gepureerd in de soep :r
Ik had vrijdag Stefan er op aangesproken dattie het de volgende keer uit zun harses moest laten om spruiten neer te zetten :Y
 
Vanavond *Lankho09 nog gespot in Huizen, we kwamen tegelijk van de snelweg af, alleen reed jij uit de richting Hilversum en ik uit de richting Almere:) zag je wegscheuren bij het stoplicht...

Phoentje, mag ik ook in de Op?
[afbeelding]

Alvast bedankt!

Als je nog even flink je best doet in het topic :Y Dan kom je er vanzelf in :Y
 
Goeiemorgen in het nieuwe deeltje! :W

Allemaal nieuwe foto's voor in de OP, misschien wordt het dan ook wel tijd voor Detox en mij ;)

Handje omhoog en zwaaien maar:

[afbeelding]


edit: Hmm, die moet ik misschien later nog maar een keer in een groter formaat zien te vinden 8-)

Moet ik even wachten nog of mag die met deze foto er in :Y
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben gisteren tijdens de lunch zon zelfde potje op tafel gekregen bij een andere tent........... vieze Duitsers!
Tsja, zolang ze boetes laag en de snelheden hoog houden neem ik die rommel wel voor lief :+
 
Daar zit wat in :Y , ik ga eens even mn wiel er afdraaien en naar Ruud brengen. Weg met al dat metaal in mn band en tijd voor vers rubber!!

Mocht hier iemand zijn die een "BURN" bandje wil daar issie wel goed voor :Y Er zit genoeg profiel op _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan