MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen volleyballen en bbq'en...
met HEUL VEUL BIER B|
van vrijdag avond tot maandag ochtend piket dienst voor de brandweer, dus dan in laren blijven.
 
Moeder:"Quintus weet je al wat je voor je 20e veerjaardag wil?"
Ik:"Mn eerste circuitdag...graag"..




Jullie hadden dr gezicht moeten zien........... _O-

Morgen rijd ik op mn verjaardag op Zandvoort 3 sessies in groep 1, super veel zin in!

Afgelopen week al oliewissel gedaan en stalen remleidingen erop gebeund..

[afbeelding]

Remt een stuk lekkerder!


Mooie carbonnen spatbord ook :Y veel plezier morgen.

Leuk dat je morgen gaat rijden! Ik sta morgen de hele dag te fotograferen. Tik me even aan als je me ziet. Dan let ik even extra op je en wellicht kan ik je dan wel voorzien van een super foto! Check ook even circuitpics.nl

Ik draag een geel hesje met mn domeinnaam er op.
 
Moeder:"Quintus weet je al wat je voor je 20e veerjaardag wil?"
Ik:"Mn eerste circuitdag...graag"..




Jullie hadden dr gezicht moeten zien........... _O-

Morgen rijd ik op mn verjaardag op Zandvoort 3 sessies in groep 1, super veel zin in!

Afgelopen week al oliewissel gedaan en stalen remleidingen erop gebeund..

[afbeelding]

Remt een stuk lekkerder!
Mooi kadootje, veel plezier!
correct -O-
maar was liever wel afgestudeerd dit jaar...
loop ik er zo hard voor te beunen, heeft de brandweer nog niet alle benodigde data binnen :')
Crap B|
 
ow '73 :')


lijkt haast 50 dan B|

B| Zou het dan zo zijn dat het net zo is als met honden en hun baasje? Dan zit ík nu wel ff goed :+

Lol hebben *D


Had jij hier ook wel op toch? -O-

[afbeelding]

Jazeker wel.. dat was écht een lekkere gooi- en smijtfiets, ondanks z'n gewicht.. herinner je je de runninglights op de lekdijk nog? whehe :]

En het type fiets zoals je nu rijdt.. zal ongetwijfeld zelfde eigenschappen hebben als de AT van Jantah.. en die beviel mij die ene dag ook wel goed hoor..

Temperatuur is bijgesteld. Eerder gaven ze 11-14 graden op voor morgen.
Nu al 16 graden *O*

Idd.. vanavond ben ik nog even sporten.. maar morgen is het prima weer voor een leuke rit.. kan ik gelijk de Zümo even uitlaten.. laatst al ff een bonnefooi-rit ermee gedaan van zo'n 117 kms door 't Gooi..

Merk nu pas hoe handig die ritlogs zijn ten opzichte van het gebruik van een TomTom Rider die ik eerst had. Moet wel zeggen dat ik de Rider een overzichtelijker beeld vond hebben, maar is een kwestie van wennen.
Dusss.. iemand nog leuke routes in de Zumo staan die voor het publiek te downloaden zijn? :)
 
Moeder:"Quintus weet je al wat je voor je 20e veerjaardag wil?"
Ik:"Mn eerste circuitdag...graag"..




Jullie hadden dr gezicht moeten zien........... _O-

Morgen rijd ik op mn verjaardag op Zandvoort 3 sessies in groep 1, super veel zin in!

Afgelopen week al oliewissel gedaan en stalen remleidingen erop gebeund..

[afbeelding]

Remt een stuk lekkerder!


Goed bezig quintus!

mooie leidingen :) remt het echt veel beter?

rustig aan he, niet je motor onderuit remmen :/
heb je je verzekering nog nagekeken?

Veeel plezier ouwes!

oh en laat Rene even wat mooie foto's van je maken })
 
Laatst bewerkt:

funny-Apple-toilet-bathroom.jpg
 
No frikkin way.. ik heb mezelf net gisteren een iPhone 4S en New iPad kado gedaan.. :X

BMW daargelaten..
apple :N HTC en Asus :Y

Moeder:"Quintus weet je al wat je voor je 20e veerjaardag wil?"
Ik:"Mn eerste circuitdag...graag"..




Jullie hadden dr gezicht moeten zien........... _O-

Morgen rijd ik op mn verjaardag op Zandvoort 3 sessies in groep 1, super veel zin in!

Afgelopen week al oliewissel gedaan en stalen remleidingen erop gebeund..

[afbeelding]

Remt een stuk lekkerder!
*O* alvast gefeliciteerd, stalen remleidingen staan ook op mijn lijstje :Y

droog :o weer voor 'n ritje.

eerst voer halen :W
*O* was al van plan om me kofferrek eraf te halen en me uitlaat er weer op te zetten vanavond en dat ga ik nu versnellen :Y klinkt ie weer :9 dan nog even killer eruit

correct -O-
maar was liever wel afgestudeerd dit jaar...
loop ik er zo hard voor te beunen, heeft de brandweer nog niet alle benodigde data binnen :')
:/ snap ik wel balen

morgen volleyballen en bbq'en...
met HEUL VEUL BIER B|
van vrijdag avond tot maandag ochtend piket dienst voor de brandweer, dus dan in laren blijven.
waarom B| dat is toch *O*

B| Zou het dan zo zijn dat het net zo is als met honden en hun baasje? Dan zit ík nu wel ff goed :+Jazeker wel.. dat was écht een lekkere gooi- en smijtfiets, ondanks z'n gewicht.. herinner je je de runninglights op de lekdijk nog? whehe :]

En het type fiets zoals je nu rijdt.. zal ongetwijfeld zelfde eigenschappen hebben als de AT van Jantah.. en die beviel mij die ene dag ook wel goed hoor..Idd.. vanavond ben ik nog even sporten.. maar morgen is het prima weer voor een leuke rit.. kan ik gelijk de Zümo even uitlaten.. laatst al ff een bonnefooi-rit ermee gedaan van zo'n 117 kms door 't Gooi..

Merk nu pas hoe handig die ritlogs zijn ten opzichte van het gebruik van een TomTom Rider die ik eerst had. Moet wel zeggen dat ik de Rider een overzichtelijker beeld vond hebben, maar is een kwestie van wennen.
Dusss.. iemand nog leuke routes in de Zumo staan die voor het publiek te downloaden zijn? :)
zie zumo topic op MF :Y

zo weer bijgelezen rest komt later wel :W sleutelen aan de motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan