MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door het wisselende weer hier in de Keistad heb ik mooi de laatste hand kunnen leggen aan de routes voor het weekend in Juni..... en d'r zitten weer een paar mooie hoogtepunten in:

2144657398_8e0a653ba7_o.jpg


02_02.jpg


2950626979_c5d2a68312_o.jpg


.... over een maand is het zover..... :]
 
Laatst bewerkt:
Hey lange :) Jah.. idd een blade.. leuk speelgoed :] kweet 't, beetje van m'n geloof af gesodemieterd, maar de V-tjes blijven aantrekkelijk en het geluid van dit beestje mag er ook zijn..
Hoes de koffie bij jou tegenwoordig? Ik zit wel vaak in de buurt, maar ontbreekt me nog altijd aan die tijd om ff te zitten leuten O-) Dat veilingengebeuren vreet een beetje tijd op.
iig weer lekker op 2 wielen bezig dus :)


Koffie: Nog steeds Senseo ;)
 
Tip voor als je ontslag neemt bij een garage en je collega's willen niet dat je weggaat laat dan geen reparaties meer uitvoeren

Gisteren in Winterswijk ineens een raar geluid hoorbaar, ANWB dacht schokbrekers (ik al k*t dat gaat geld kosten). Op mn nieuwe werk konden ze het niet zo snel vinden en schokbrekers waren goed.
Gaat er 1 rijden en de ander kijken, wankelt mn linker wiel :O
Blijken bij de winterwissel (ja ik loop wat achter met de winter/zomerwissel) de wielbouten niet nagetrokken te zijn!

Rijd al zo sinds uhm januari ongeveer
Niet echt veilig maar het is gelukkig goed gegaan, oude werk maar even opgebeld zodat de monteur even een tik op zn kop kon krijgen.
 
Laatst bewerkt:
*O* Nieuw rubber op de r6ex

Was even bezig nieuwe remblokken voor op de XMAX te zetten..
De blokken zelf zitten nog met een inbusbout vast. Echter als ik deze los draai komt hij net niet helemaal los. Kan draaien wat ik wil maar loskomen ho maar. Heb er al een paar klappen opgegeven in de hoop dat hij dan losschoot maar helaas.

Iemand nog tips :) ?
 
*O* Nieuw rubber op de r6ex

Was even bezig nieuwe remblokken voor op de XMAX te zetten..
De blokken zelf zitten nog met een inbusbout vast. Echter als ik deze los draai komt hij net niet helemaal los. Kan draaien wat ik wil maar loskomen ho maar. Heb er al een paar klappen opgegeven in de hoop dat hij dan losschoot maar helaas.

Iemand nog tips :) ?
De hand van god... verkopen dat kreng. :+

:N :j
 
*O* Nieuw rubber op de r6ex

Was even bezig nieuwe remblokken voor op de XMAX te zetten..
De blokken zelf zitten nog met een inbusbout vast. Echter als ik deze los draai komt hij net niet helemaal los. Kan draaien wat ik wil maar loskomen ho maar. Heb er al een paar klappen opgegeven in de hoop dat hij dan losschoot maar helaas.

Iemand nog tips :) ?


weet niet of je hier wat aan hebt?
Dutch Big Scoots :: Onderwerp bekijken - vervangen van de rem blokken

hard wrikken dus.

Lex al nieuws?

ben ook wel benieuwd.. :/
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan in welke context het gedaan is:Aangezien iemand een mierenneuker noemen in het algemeen niet beledigend is, moet er andere omstandigheden zijn om het beledigend te maken.

Dat weet jij, dat weet ik.
Maar niet al die dronken droppies in het weekend ;)
Die lezen alleen dat je dat tegen een agent mag zeggen :+
 
Als één per week niet werkt, gaan ze er 2 tegelijk sturen.
Gooi'm er mee dood, leert ie 't wel af B|


K*T CJIB :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan