Yamaha R1 RN01 uitlaatdemper, achterlicht en knipperlichten

Red_bull

Die hard MF'er
3 feb 2011
320
0
Limburg
Beste medeforummers,

Van mijn R1 uit 1998 heb ik een aantal onderdelen te koop waaronder een standaard carbon uitlaatdemper en origineel achterlicht inclusief knipperlichten.
De uitlaat is helemaal in orde en in zeer nette staat. Het achterlicht en knipperlichten ook allemaal netjes en geheel in orde (zijn ook werkend van de motor af gekomen).

Ik weet niet hoe ik meerdere afbeeldingen kan toevoegen, dus voor foto's van het achterlicht en knippers kan ik wel via email doorsturen.

full


Richtprijs van de uitlaat is €45,- en voor het achterlicht met knipperlichten €35,-.

Verder heb ik ook nog een aantal originele kuipdelen te koop:
- Voorspatbord i.z.g.s.
(origineel rood inclusief Yamaha belettering)
- Linker zijpaneel incl. langwerpig binnenkapje
(origineel blauw, model 1999, op 2 kleine beschadigingen na in goede staat)
- Achterspatbord
(waterproof P1000 opgeschuurd en spuit klaar)
- Benzinetank
(waterproof P1000 opgeschuurd en spuit klaar)

Bij interesse (en eventueel voor meer informatie en/of foto's) ben ik bereikbaar via email of mobiel.

Alvast bedankt,
Mvg. Timo
 
Laatst bewerkt:
Hoi Timo,

Ik heb wel interesse in de tank en het voorspatbord. Zou je me een richtprijs via pb of naar het e-mail adres in mn profiel willen sturen?

Gr,
Ferran
 
@Ferran, Ik heb je op je email adres een bericht gestuurd.

@zxr4life, Welke omgeving woon je? Ik kom uit zuid-limburg, dus als het een beetje in de buurt ligt kun je langskomen als je hem graag eerst ziet? Versturen is anders ook geen probleem.
 
@Ferran, Ik heb je op je email adres een bericht gestuurd.

@zxr4life, Welke omgeving woon je? Ik kom uit zuid-limburg, dus als het een beetje in de buurt ligt kun je langskomen als je hem graag eerst ziet? Versturen is anders ook geen probleem.

ik woon in nijmegen dus dat is geen optie. en een uitlaat is een uitlaat, dat geloof ik verder wel. is toch alleen maar voor in Duitsland.
 
Ik hoor sinds vrijdag ook niks meer. :P
Misschien al voorzien en anders horen we het wel. De uitlaat is er in elk geval nog wel.
 
Ik hoor sinds vrijdag ook niks meer. :P
Misschien al voorzien en anders horen we het wel. De uitlaat is er in elk geval nog wel.

Tja, wel gek toch dat ik een proefrit maak om z'n R1 te kopen, en vervolgens hoor ik helemaal niks meer en gaat ie een uitlaat kopen :?

Ach, we wachten af....

Succes iig met de verkoop :+
 
Niks meer gehoord. Bij geen interesse vind ik het wel netjes als iemand zich afmeld. :/

Schopje dan maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan