Complete Meguiar's set

Status
Niet open voor verdere reacties.

mojo

MF veteraan
27 mrt 2006
3.137
0
Het land van ooit :+
Te koop:

Meguiar's Ultimate compound, winkelprijs 19,99 NIEUW
Meguiar's SwirlX 16,99, winkelprijs NIEUW
Meguiar's NXT Tech Wax 2.0, winkelprijs 29,99 voor 85% gevuld!
Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner (Step 1), winkelprijs 15.99 voor 80% gevuld
Meguiar's Deep Crystal Polish (Step 2), winkelprijs 15.99 x2, 1x NIEUW, 1x voor 80% gevuld
Meguiar's ScratchX 2.0, winkelprijs 17.99 NIEUW (niet op foto maar heb ik wel!)
Meguiar's Even Coat Applicator Pads (twin Pack), winkelprijs 8.99 NIEUW
Meguiar's Supreme Shine Microfibre, winkelprijs 26.99 NIEUW

Als je dit alles nu in de winkel zou kopen, dan zou het je er ongeveer 170 euro voor betalen.

Prijs: 125 euro, een bod kan je altijd doen. De spullen zijn ook los te koop, bod via PM.

us11v.jpg
 
Laatst bewerkt:
Meguiars is topspul, doe er al jaren mijn motor en 2 auto's mee, in mijn ogen het beste van het beste in de poetswereld :Y maar wel altijd aan de prijzige kant.

5 stappen plan van meguiars op je bike en hij is als nieuw, iedere motorijder zou op zijn minst de ultimate detailer moeten hebben of proberen!

Succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
@breda cat,

Het beste? nee :P
Duurste? jaa :P

Er is echt wel beters te koop, maar goed, daar zijn al diverse fora vol mee geschreven :)

ultimate detailer is wel top!

free-kick
 
Goed punt Testa :X

PS TS, je kunt de set ook aanbieden op Forum.carclean.nl
ben je hem snel kwijt :)

Ik heet daar hetzelfde trouwens.
 
Meguiars is topspul, doe er al jaren mijn motor en 2 auto's mee, in mijn ogen het beste van het beste in de poetswereld :Y maar wel altijd aan de prijzige kant.

5 stappen plan van meguiars op je bike en hij is als nieuw, iedere motorijder zou op zijn minst de ultimate detailer moeten hebben of proberen!

Succes met de verkoop ;)

Ik moet niks ;) ,van poetsen wordt je moe :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan